Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+4
Dao
lazy
Sossar ee lata
Thetaxpayer
8 posters

Islamistiska vanföreställningar viktigare än kvinnor

Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Islamistiska vanföreställningar viktigare än kvinnor - Sida 3 Empty Sv: Islamistiska vanföreställningar viktigare än kvinnor

Inlägg  Dao 2013-05-21, 10:05

Sniperace skrev:
    Dao skrev:Alla har rätt att välja att ta någon i hand eller inte, hur man vill. Att hävda att det är kränkande gentemot kvinnan är lika korkat som att hävda att det är religionen som "förbjuder" det!

så det är inte kränkande att ta män i hand men när det gäller en kvinna så sade han att han inte tog kvinnor i hand för då var han tvungen att tvätta sig....

DET blir kränkande och nedvärderande av kvinnan, hade det gälla ALLA hade saken varit annorlunda, så hans handling var i allra högsta grad kränkande MOT kvinnan

Ja, hans kommentar och beskrivning var helt klart kränkande!

Men regeln i islam handlar inte om den formen av nedvärdering.

http://www.islamguiden.com/skakahand.shtml
    http://www.islam-svarar.se/new//%C3%B6vrigt/37-annat/318-om-att-skaka-hand
    Dao
    Dao

Islamistiska vanföreställningar viktigare än kvinnor - Sida 3 Empty Sv: Islamistiska vanföreställningar viktigare än kvinnor

Inlägg  Dao 2013-05-21, 10:06

Thetaxpayer skrev:Och där förlorade Dao debatten, eller du kanske kan visa var jag skriver att jag vill "att folk skall göra samma saker och tycka samma saker"?

Varför hävdar du att alla måste göra på ett och samma sätt då?
    Thetaxpayer

Antal inlägg : 7997

Inlägg  Thetaxpayer 2013-05-21, 10:10

Dao skrev:
    Thetaxpayer skrev:Och där förlorade Dao debatten, eller du kanske kan visa var jag skriver att jag vill "att folk skall göra samma saker och tycka samma saker"?

Ta du och svara på var jag skrivit detta istället "att folk skall göra samma saker och tycka samma saker".
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2013-05-21, 10:12

Thetaxpayer skrev:
    Dao skrev:

Ta du och svara på var jag skrivit detta istället "att folk skall göra samma saker och tycka samma saker".

Du hävdar att alla i Sverige måste skaka hand med alla, för att kunna bli accepterad, och jag undrar varför!?

Gissar att du inte kan förklara detta...
    Thetaxpayer

Inlägg  Thetaxpayer 2013-05-21, 10:38

Dao skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    Dao skrev:

Du hävdar att alla i Sverige måste skaka hand med alla, för att kunna bli accepterad, och jag undrar varför!?

Gissar att du inte kan förklara detta...

Så här skrev jag i inlägg 40
    Självklart skall man inte tvinga någon att göra något som de känner sig kränkta av
    Kan du nu utveckla ditt påstående att jag vill att alla skall tycka samma och göra samma sak?

Gissar att du inte kan det. Rolling Eyes
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Inlägg  Secrist 2013-05-21, 10:43

Dao skrev:
    Secrist skrev:
    Dao skrev:Sniper! Tycker du det är rätt att arbetsgivaren skall kunna tvinga alla anställda att ta i hand?

Man ska inte tvingas ta i hand men då kan man heller inte räkna med att få några jobb. Svårare än så är det inte. Man får välja. Ta seden dit man kommer eller låsa fast sig själv i utanförskap.

Så du säger att det samtidigt är tvång och inte tvång?

Inte undra på att det blir svårt vilka "seder" ni syftar till...

Det funkar så. Jag kan inte flytta till ett annat land och skita i deras kultur, tradition och sociala koder och samtidigt förvänta mig att bli överöst med jobberbjudande. Är det verkligen så svårt att förstå?
    Thetaxpayer

Inlägg  Thetaxpayer 2013-05-21, 11:02

Secrist skrev:
    Dao skrev:
    Secrist skrev:
    Dao skrev:Sniper! Tycker du det är rätt att arbetsgivaren skall kunna tvinga alla anställda att ta i hand?

Man ska inte tvingas ta i hand men då kan man heller inte räkna med att få några jobb. Svårare än så är det inte. Man får välja. Ta seden dit man kommer eller låsa fast sig själv i utanförskap.

Så du säger att det samtidigt är tvång och inte tvång?

Inte undra på att det blir svårt vilka "seder" ni syftar till...

Det funkar så. Jag kan inte flytta till ett annat land och skita i deras kultur, tradition och sociala koder och samtidigt förvänta mig att bli överöst med jobberbjudande. Är det verkligen så svårt att förstå?

Sedan hjälper det ju naturligtvis inte att DO verkar ha samma skruvade åsikt som Dao. Men hela tråden går ju egentligen ut på att visa att de verkar ha skapat en kränkningsskala där kvinnor kommer senare än islamister. otäckt. Var är Gudrun Schyman eller RD när de (för en gångs skull) behövs?
    Thetaxpayer

Inlägg  Thetaxpayer 2013-05-21, 11:34

Här är ett bra inlägg om debatten,

Inte ens muslimerna verkar hålla med Dao.

http://www.expressen.se/gt/ledare/markligt-skadestand-for-religiost-synsatt/
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2013-05-21, 11:56

Secrist skrev:Det funkar så. Jag kan inte flytta till ett annat land och skita i deras kultur, tradition och sociala koder och samtidigt förvänta mig att bli överöst med jobberbjudande. Är det verkligen så svårt att förstå?

Ja, faktiskt! Här handlar det bara om att inte skaka hand. Det finns massor av tillfällen även "vi" svenskar inte skakar händer heller!

Nej - ditt tvång är inte representativ för svensk kultur, tradition eller sociala koder!
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2013-05-21, 11:59

Thetaxpayer skrev:Här är ett bra inlägg om debatten,

Inlägget säger ju bara det ni säger, och någon muslim som uttalade sig finns inte...

De uppgifter jag hävdar har jag fått från muslimer och religionshistoriker! Så jag tror inte den normale muslimen tycker det är konstigt det jag skriver. Jag länkade dessutom till två muslimska sidor på svenska om denna företeelse.

Vad har ni? Expressen? Som bara upprepar era konstigheter?
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2013-05-21, 12:02

Thetaxpayer skrev:Sedan hjälper det ju naturligtvis inte att DO verkar ha samma skruvade åsikt som Dao. Men hela tråden går ju egentligen ut på att visa att de verkar ha skapat en kränkningsskala där kvinnor kommer senare än islamister. otäckt. Var är Gudrun Schyman eller RD när de (för en gångs skull) behövs?

På vilket sätt är DO:s åsikt skruvad?

Nej, tråden går ut på att visa att denna smått förvirrade muslim skulle representera islams kvinnosyn, vilket jag visat inte stämmer!

Varför skulle Gudrun Schyman eller RD försvara dina fördomar om kvinnor och islam?
    Thetaxpayer

Inlägg  Thetaxpayer 2013-05-21, 12:45

Dao skrev:
    Thetaxpayer skrev:Här är ett bra inlägg om debatten,

Inlägget säger ju bara det ni säger, och någon muslim som uttalade sig finns inte...

De uppgifter jag hävdar har jag fått från muslimer och religionshistoriker! Så jag tror inte den normale muslimen tycker det är konstigt det jag skriver. Jag länkade dessutom till två muslimska sidor på svenska om denna företeelse.

Vad har ni? Expressen? Som bara upprepar era konstigheter?

Tror du den som uttalat detta ärbuddist?

Företrädare för mannens religion ställer sig frågande, och menar att han hårdrar ett svårtolkat religiöst påbud.
    Thetaxpayer

Inlägg  Thetaxpayer 2013-05-21, 12:47

Dao skrev:
    Thetaxpayer skrev:Sedan hjälper det ju naturligtvis inte att DO verkar ha samma skruvade åsikt som Dao. Men hela tråden går ju egentligen ut på att visa att de verkar ha skapat en kränkningsskala där kvinnor kommer senare än islamister. otäckt. Var är Gudrun Schyman eller RD när de (för en gångs skull) behövs?

På vilket sätt är DO:s åsikt skruvad?

Nej, tråden går ut på att visa att denna smått förvirrade muslim skulle representera islams kvinnosyn, vilket jag visat inte stämmer!

Varför skulle Gudrun Schyman eller RD försvara dina fördomar om kvinnor och islam?

Hi hi, Roligt att se att du i din desperation gör något som vänstern normalt anklagar högern för. Nämligen att tala om för andra vad de tycker och här ännu värre även har sagt.
    Jag vill nog påstå att jag vet bättre än du vad denna tråden handlar om då det är MIN tråd.
    Vilka skulle mina fördomar mot kvinnor och islam vara i denna tråden menar du?
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2013-05-21, 12:55

Thetaxpayer skrev:Tror du den som uttalat detta ärbuddist?

Företrädare för mannens religion ställer sig frågande, och menar att han hårdrar ett svårtolkat religiöst påbud.

Och på vilket sätt går det emot det jag skrivit?

Det är ju JUST DET som jag skrivit ovan!

Är det fel när jag skriver det, men rätt när det står skrivetr i Expressen?

Är det ytterligare en variant av liberal källkritik?
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2013-05-21, 12:58

Thetaxpayer skrev:Hi hi, Roligt att se att du i din desperation gör något som vänstern normalt anklagar högern för. Nämligen att tala om för andra vad de tycker och här ännu värre även har sagt.
    Jag vill nog påstå att jag vet bättre än du vad denna tråden handlar om då det är MIN tråd.

Desperation? Tala om vad andra tycker?

Hmmm...

Du uttrycker en tro att kvinnor av muslimer anses mindre värda, vilket innebär att alla muslimska kvinnor i dina ögon accepterar detta, och du tillskriver islam en nedvärderande syn på kvinnan!

Personen beskriven i TS har en nedvärderande syn på kvinnan, det stämmer. Men mer är det inte!
    Thetaxpayer

Inlägg  Thetaxpayer 2013-05-21, 13:05

Dao skrev:
    Thetaxpayer skrev:Hi hi, Roligt att se att du i din desperation gör något som vänstern normalt anklagar högern för. Nämligen att tala om för andra vad de tycker och här ännu värre även har sagt.

Desperation? Tala om vad andra tycker?

Hmmm...

Du uttrycker en tro att kvinnor av muslimer anses mindre värda, vilket innebär att alla muslimska kvinnor i dina ögon accepterar detta, och du tillskriver islam en nedvärderande syn på kvinnan!

Personen beskriven i TS har en nedvärderande syn på kvinnan, det stämmer. Men mer är det inte!

Nej det gör jag inte. Jag skriver klart och tydligt att han är en extremist och frågar dig om du tror att det tillhör vanligheter bland muslimer.

Skrev du inte det här?
    och någon muslim som uttalade sig finns inte

Var är mina fördomar mot kvinnor som du påstod att jag ger uttryck för?
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Inlägg  Secrist 2013-05-21, 14:19

Dao skrev:
    Secrist skrev:Det funkar så. Jag kan inte flytta till ett annat land och skita i deras kultur, tradition och sociala koder och samtidigt förvänta mig att bli överöst med jobberbjudande. Är det verkligen så svårt att förstå?

Ja, faktiskt! Här handlar det bara om att inte skaka hand. Det finns massor av tillfällen även "vi" svenskar inte skakar händer heller!

Nej - ditt tvång är inte representativ för svensk kultur, tradition eller sociala koder!

Nämn några tillfällen när det är acceptabelt att vägra skaka hand.
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Inlägg  Sniperace 2013-05-21, 15:29

Dao skrev:
    Sniperace skrev:
    Dao skrev:Alla har rätt att välja att ta någon i hand eller inte, hur man vill. Att hävda att det är kränkande gentemot kvinnan är lika korkat som att hävda att det är religionen som "förbjuder" det!

så det är inte kränkande att ta män i hand men när det gäller en kvinna så sade han att han inte tog kvinnor i hand för då var han tvungen att tvätta sig....

DET blir kränkande och nedvärderande av kvinnan, hade det gälla ALLA hade saken varit annorlunda, så hans handling var i allra högsta grad kränkande MOT kvinnan

Ja, hans kommentar och beskrivning var helt klart kränkande!

Men regeln i islam handlar inte om den formen av nedvärdering.

http://www.islamguiden.com/skakahand.shtml
    http://www.islam-svarar.se/new//%C3%B6vrigt/37-annat/318-om-att-skaka-hand

MEN som jag skrev, då VAR ju hans beteende KRÄNKANDE som jag påstod....
    och ännu mer kränkande mot kvinnan var att hon för detta fick en varning, och de kränkte mussen fick skadestånd trots att det var HAN som kränkte kvinnan
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Inlägg  F.I.S.T 2013-05-21, 17:12

Sniperace skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Sniperace skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Sniperace skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Sniperace skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    F.I.S.T skrev:Det finns olika sätt att reagera på detta. En del väljer att dra slutsatser som misskrediterar Islam och invandrare.

Själv anser jag det vara vansinnigt att dela ut skadestånd för en sån här sak. Lika vansinnigt som att man kan stämma McDonalds på 1 miljon för att man bränt sig på kaffe.
    Eller lika vansinnigt som att straffa idrottsklubbar ekonomisk och sportsligt m,ed poängavdrag för att externa personer förstör för idrottsklubben. Lika vansinnigt som att en inbrottstjuv kan få skadestånd om de gör illa sig under inbrottet.

Och överhuvudtaget börjar jag bli less på all jävla "kränkthet"

Wow, Jag tror vi är i stort sett överens. Speciellt den sista meningen.

förmodligen menar du den näst sista meningen, eftersom jag la till en mening som kritiserade även dig

Nej, Jag är också less på alla kränkta. Hur kritiserade det mig?

Jag lade till en mening i princip samtidigt som du svarade, så du såg den troligtvis inte, men den finns där om du skrollar

Ok, jag ser nu.
    Nej men det stämmer ju. Islamisten kränkte kvinnan först. Ingen åtgärd. Islamisten låtsas bli kränkt vips skadestånd och kvinnan blir kränkt en gång till. Slutsats. Islamister mera värda än kvinnor för DO.

"Islamist" ? Rolling Eyes ....och om du är less på all kränkthet, varför anser du att kvinnan blev kränkt ?
    Hon kände sig nbog kränkt för att hon förnedrades genom att han sa att om han tog henne i hand var han tvungen att genast tvätta sig.....

sedfasn blev hon kränkt igen för satt do DÖMDE HENNE att ha gjort fel...

Lättkränkt mao

Ok, ´sert du det på det viset så bör väl följande också vara helt ok, en mörkyad människa sträcker fram handen för att hälsa, och den han vill hälsa på säger, nej jag tar inte negrer i hand för då måste jag tvätta mig omgående....

blir han då kränkt är han lättkränkt eller hur?

det är möjligt att han kallas lättkränkt, men du lade till ordet "negrer" i sammanhanget, och helt plötsligt är du inne på områden som du inte vill kännas vid.

det är väl inte värre än att säga att man inte tar en kvinna i handen för då måste man tvätta sig, som om kvinnan vore mer orenlig än en man....

men om du känner det bättre så kan man byta ut ordet neger mot färgad, eller mörkhyad eller invandrare osv

Till en början om man ska diskutera sådana saker kan du inte hitta på vad orsaken till deras agerande är.

Han klargjorde SJÄLV att skälet var detta, en religiös övertygelse som sade att OM han tog en kvinna i handen var han tvungen att tvätta sig, dvs KVINNAN VAR OREN, något smutsigt, tycker du inte att det var kränkande för denna kvinna?

Men besöket utvecklades inte som det var tänkt. När den kvinnliga arbetsledaren skulle hälsa praktikanten välkommen vägrade han att ta henne i hand. Han hänvisade till sin religiösa övertygelse som förbjuder honom att ta kvinnor i hand utan att efteråt behöva tvätta sig.

Betalade 30 000 i skadeståd
    Den kvinnliga arbetsledaren meddelade då praktikanten att han, för att kunna jobba på den arbetsplatsen, måste kunna ta alla människor i hand. Möjlighet till efterföljande handtvätt finns, så det borde inte vara något problem, menade hon.
    Praktikanten kunde inte acceptera det beskedet och Diskrimineringsombudsmannen kopplades in.

detta från länken i trådstarten, läste du inte det Fisten?

Jag läste inget om att han hävdade att kvinnor är smutsiga ....

Jag måste fråga dig varför du tror att du har rätt att ändra på andras utsagor för att det skall gynna din argumentation, när den minst sagt är bristfällig ?
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2013-05-21, 17:13

Sossar ee lata skrev:

så du påstår att kvinnor är smutsiga nu också!!!! eftersom det är ok enligt dig att inte ta hand med en kvinna men med en man!!! vilken kvinnosyn!!!!

En helt makaber slutsats som ingen normalt funtad människa kan få till utifrån den text jag skrivit. Rolling Eyes
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2013-05-21, 18:35

F.I.S.T skrev:
    Sniperace skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Sniperace skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Sniperace skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Sniperace skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    F.I.S.T skrev:Det finns olika sätt att reagera på detta. En del väljer att dra slutsatser som misskrediterar Islam och invandrare.

Själv anser jag det vara vansinnigt att dela ut skadestånd för en sån här sak. Lika vansinnigt som att man kan stämma McDonalds på 1 miljon för att man bränt sig på kaffe.
    Eller lika vansinnigt som att straffa idrottsklubbar ekonomisk och sportsligt m,ed poängavdrag för att externa personer förstör för idrottsklubben. Lika vansinnigt som att en inbrottstjuv kan få skadestånd om de gör illa sig under inbrottet.

Och överhuvudtaget börjar jag bli less på all jävla "kränkthet"

Wow, Jag tror vi är i stort sett överens. Speciellt den sista meningen.

förmodligen menar du den näst sista meningen, eftersom jag la till en mening som kritiserade även dig

Nej, Jag är också less på alla kränkta. Hur kritiserade det mig?

Jag lade till en mening i princip samtidigt som du svarade, så du såg den troligtvis inte, men den finns där om du skrollar

Ok, jag ser nu.
    Nej men det stämmer ju. Islamisten kränkte kvinnan först. Ingen åtgärd. Islamisten låtsas bli kränkt vips skadestånd och kvinnan blir kränkt en gång till. Slutsats. Islamister mera värda än kvinnor för DO.

"Islamist" ? Rolling Eyes ....och om du är less på all kränkthet, varför anser du att kvinnan blev kränkt ?
    Hon kände sig nbog kränkt för att hon förnedrades genom att han sa att om han tog henne i hand var han tvungen att genast tvätta sig.....

sedfasn blev hon kränkt igen för satt do DÖMDE HENNE att ha gjort fel...

Lättkränkt mao

Ok, ´sert du det på det viset så bör väl följande också vara helt ok, en mörkyad människa sträcker fram handen för att hälsa, och den han vill hälsa på säger, nej jag tar inte negrer i hand för då måste jag tvätta mig omgående....

blir han då kränkt är han lättkränkt eller hur?

det är möjligt att han kallas lättkränkt, men du lade till ordet "negrer" i sammanhanget, och helt plötsligt är du inne på områden som du inte vill kännas vid.

det är väl inte värre än att säga att man inte tar en kvinna i handen för då måste man tvätta sig, som om kvinnan vore mer orenlig än en man....

men om du känner det bättre så kan man byta ut ordet neger mot färgad, eller mörkhyad eller invandrare osv

Till en början om man ska diskutera sådana saker kan du inte hitta på vad orsaken till deras agerande är.

Han klargjorde SJÄLV att skälet var detta, en religiös övertygelse som sade att OM han tog en kvinna i handen var han tvungen att tvätta sig, dvs KVINNAN VAR OREN, något smutsigt, tycker du inte att det var kränkande för denna kvinna?

Men besöket utvecklades inte som det var tänkt. När den kvinnliga arbetsledaren skulle hälsa praktikanten välkommen vägrade han att ta henne i hand. Han hänvisade till sin religiösa övertygelse som förbjuder honom att ta kvinnor i hand utan att efteråt behöva tvätta sig.

Betalade 30 000 i skadeståd
    Den kvinnliga arbetsledaren meddelade då praktikanten att han, för att kunna jobba på den arbetsplatsen, måste kunna ta alla människor i hand. Möjlighet till efterföljande handtvätt finns, så det borde inte vara något problem, menade hon.
    Praktikanten kunde inte acceptera det beskedet och Diskrimineringsombudsmannen kopplades in.

detta från länken i trådstarten, läste du inte det Fisten?

Jag läste inget om att han hävdade att kvinnor är smutsiga ....

Jag måste fråga dig varför du tror att du har rätt att ändra på andras utsagor för att det skall gynna din argumentation, när den minst sagt är bristfällig ?
    vad kan annars tvingas denne att tvätta sig efter att ha tagit en kvinna i hand men inte en man?
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2013-05-21, 19:31

Sniperace skrev:
    vad kan annars tvingas denne att tvätta sig efter att ha tagit en kvinna i hand men inte en man?

De tvingas inte, de väljer ! .... Jag tror det handlar om regler och gränser kring sexualitet och äktenskap, men jag i likhet med dig är inte säker. Men jag till skillnad från dig, uttalar mig inte i samma utsträckning och drar slutsatser om det jag inte vet.
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2013-05-21, 19:37

F.I.S.T skrev:
    Sniperace skrev:

De tvingas inte, de väljer ! .... Jag tror det handlar om regler och gränser kring sexualitet och äktenskap, men jag i likhet med dig är inte säker. Men jag till skillnad från dig, uttalar mig inte i samma utsträckning och drar slutsatser om det jag inte vet.

hur du än försöker vrida detta blir det en kränkning om han anser att han måste tvätta sig efter att ha tagit en kvinna i hand om inte detsamma gäller en man.
    Det blir helt enkelt fråga om DISKRIMINERING, och är inte ett dugg annorlunda än att någon skulle komma med samma argument om det gällde mörkhyade eller invandrare, tänk dig själv någon som säger JAG TAR INTE EN INVANDRARE I HAND OM JAG INTE KAN TVÄTTA MIG DIREKT EFTERÅT, men att samme person utan tekan tar en svensk i hand, hur hade du ställt dig till en sådan sak?
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2013-05-21, 19:40

Sniperace skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Sniperace skrev:

hur du än försöker vrida detta blir det en kränkning om han anser att han måste tvätta sig efter att ha tagit en kvinna i hand om inte detsamma gäller en man.
    Det blir helt enkelt fråga om DISKRIMINERING, och är inte ett dugg annorlunda än att någon skulle komma med samma argument om det gällde mörkhyade eller invandrare, tänk dig själv någon som säger JAG TAR INTE EN INVANDRARE I HAND OM JAG INTE KAN TVÄTTA MIG DIREKT EFTERÅT, men att samme person utan tekan tar en svensk i hand, hur hade du ställt dig till en sådan sak?

Jag hade sett det som att det inte hade någonting med mig att göra, precis som jag förstår att alla personliga påhopp från RMC, ETD, Mustain och gänget ... inte handlar om mig, utan deras egna tillkortakommanden som empatiska individer
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2013-05-21, 19:44

F.I.S.T skrev:
    Sniperace skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Sniperace skrev:

Jag hade sett det som att det inte hade någonting med mig att göra, precis som jag förstår att alla personliga påhopp från RMC, ETD, Mustain och gänget ... inte handlar om mig, utan deras egna tillkortakommanden som empatiska individer

ochb vad hade detta med trådämnet att göra, varför denna offerkofta?

Nå, vad hade din åsikt om någon som gjorde som jag skrev, hade du ansett att det var dennes rättighet och inget att bry sig om? precis som du tydligen stöder detta svin som kränkte kvinnan på det sättet?

Men JO, jag tror deras påhopp på dig gäller just dig och inget annat

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 11:49