Menar du att SD har några andra idéer ? Vilka då ?Thetaxpayer skrev:Det vill inte SD. Varför tror du det?formsvackan skrev:Aha, kasta ut alla invandrare alltså.Thetaxpayer skrev:Kanske de kan fråga SD. De verkar ha en del ideer.formsvackan skrev:Alliansen har ju redan höjt skatten samt överfört pengar från socialförsäkringarna till jobbskattebidraget. Var ska du då hämta mera pengar till försvaret ?DMustaine skrev:Man behöver inte ens ställa jobbskatteavdraget mot försvarsanslaget. Det hela är en fördelningspolitisk fråga.formsvackan skrev:Eftersom frågeställningen var huruvida forumhögern var beredda att avstå jobbskattebidraget till förmån för ökade försvarsanslag undrar jag vad du då egentligen påstår.RedMentalCase skrev:Inte alls, har jag påstått det eller du sitter och fantiserar som vanligt.formsvackan skrev:Och detta påverkar finansieringen av försvaret hur då ?RedMentalCase skrev:Sanningen är enkel, det skär djup i rödmupparnas själ när vanligt folk får mer egenmakt och valmöjligheter.
Deras ideologi bygger på förmynderi storebror statsmakt och bidragsutdelande, fogdarnas styre på medeltiden ligger rätt nära dom.
+9
R.O.F.L
formsvackan
redalert
Vercingetorix
RedMentalCase
Sniperace
Sossar ee lata
RedCloud
Secrist
13 posters
Ryska plan övade attack mot Sverige
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 126
Sv: Ryska plan övade attack mot Sverige
Sniperace- Antal inlägg : 32948
- Inlägg 127
formsvackan skrev:Menar du att SD har några andra idéer ? Vilka då ?Thetaxpayer skrev:Det vill inte SD. Varför tror du det?formsvackan skrev:Aha, kasta ut alla invandrare alltså.Thetaxpayer skrev:Kanske de kan fråga SD. De verkar ha en del ideer.formsvackan skrev:Alliansen har ju redan höjt skatten samt överfört pengar från socialförsäkringarna till jobbskattebidraget. Var ska du då hämta mera pengar till försvaret ?DMustaine skrev:Man behöver inte ens ställa jobbskatteavdraget mot försvarsanslaget. Det hela är en fördelningspolitisk fråga.formsvackan skrev:Eftersom frågeställningen var huruvida forumhögern var beredda att avstå jobbskattebidraget till förmån för ökade försvarsanslag undrar jag vad du då egentligen påstår.RedMentalCase skrev:Inte alls, har jag påstått det eller du sitter och fantiserar som vanligt.formsvackan skrev:Och detta påverkar finansieringen av försvaret hur då ?RedMentalCase skrev:Sanningen är enkel, det skär djup i rödmupparnas själ när vanligt folk får mer egenmakt och valmöjligheter.
Deras ideologi bygger på förmynderi storebror statsmakt och bidragsutdelande, fogdarnas styre på medeltiden ligger rätt nära dom.
Inte heller jag tror att sd vill kasta ut alla invandrare, som det ser ut idag verkar sd vara väldigt invandrartätt, det de vill är att minska invandringen till nivåer vi klarar att ge arbete och husrum åt, och att dessa bör kunna försörja sig i landet.
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
- Inlägg 128
formsvackan skrev:Menar du att SD har några andra idéer ? Vilka då ?Thetaxpayer skrev:Det vill inte SD. Varför tror du det?formsvackan skrev:Aha, kasta ut alla invandrare alltså.Thetaxpayer skrev:Kanske de kan fråga SD. De verkar ha en del ideer.formsvackan skrev:Alliansen har ju redan höjt skatten samt överfört pengar från socialförsäkringarna till jobbskattebidraget. Var ska du då hämta mera pengar till försvaret ?DMustaine skrev:Man behöver inte ens ställa jobbskatteavdraget mot försvarsanslaget. Det hela är en fördelningspolitisk fråga.formsvackan skrev:Eftersom frågeställningen var huruvida forumhögern var beredda att avstå jobbskattebidraget till förmån för ökade försvarsanslag undrar jag vad du då egentligen påstår.RedMentalCase skrev:Inte alls, har jag påstått det eller du sitter och fantiserar som vanligt.formsvackan skrev:Och detta påverkar finansieringen av försvaret hur då ?RedMentalCase skrev:Sanningen är enkel, det skär djup i rödmupparnas själ när vanligt folk får mer egenmakt och valmöjligheter.
Kan du inte ta att länka till det förslaget SD har att slänga ut alla invandrare?
Lycka till
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
- Inlägg 129
formsvackan skrev:Eftersom frågeställningen var huruvida forumhögern var beredda att avstå jobbskattebidraget till förmån för ökade försvarsanslag undrar jag vad du då egentligen påstår.RedMentalCase skrev:Inte alls, har jag påstått det eller du sitter och fantiserar som vanligt.formsvackan skrev:Och detta påverkar finansieringen av försvaret hur då ?RedMentalCase skrev:Sanningen är enkel, det skär djup i rödmupparnas själ när vanligt folk får mer egenmakt och valmöjligheter.
Frågeställningen har du själv fabtiserat ihop, du blir mer och mer senil för varje dag. Jag har aldrig ställt dessa 2 grejer mot varandra, din galne pajas, man tröttnar snart på din dårskap!
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 130
Frågeställningen har du själv fabtiserat ihop, du blir mer och mer senil för varje dag. Jag har aldrig ställt dessa 2 grejer mot varandra, din galne pajas, man tröttnar snart på din dårskap!
Debatterar mentalfallet, eller hatar han bara ?
- Inlägg 131
RedMentalCase i 2013-04-22, 22:14RedMentalCase skrev:formsvackan skrev:Eftersom frågeställningen var huruvida forumhögern var beredda att avstå jobbskattebidraget till förmån för ökade försvarsanslag undrar jag vad du då egentligen påstår.RedMentalCase skrev:Inte alls, har jag påstått det eller du sitter och fantiserar som vanligt.formsvackan skrev:Och detta påverkar finansieringen av försvaret hur då ?RedMentalCase skrev:Sanningen är enkel, det skär djup i rödmupparnas själ när vanligt folk får mer egenmakt och valmöjligheter.
- Inlägg 132
formsvackan skrev:RedMentalCase i 2013-04-22, 22:14RedMentalCase skrev:formsvackan skrev:Eftersom frågeställningen var huruvida forumhögern var beredda att avstå jobbskattebidraget till förmån för ökade försvarsanslag undrar jag vad du då egentligen påstår.RedMentalCase skrev:Inte alls, har jag påstått det eller du sitter och fantiserar som vanligt.formsvackan skrev:Och detta påverkar finansieringen av försvaret hur då ?RedMentalCase skrev:Sanningen är enkel, det skär djup i rödmupparnas själ när vanligt folk får mer egenmakt och valmöjligheter.
Öööh` ja och?
Som sagt, jag har aldrig sagt att anslagen till försvaret har med jobbskatteavdraget att göra, kan du inte ens erkänna ett enda av alla de tusentals fel du gör här dagarna i ända?
- Inlägg 133
Nej, frågan var om du och de andra tokarna är beredda att avstå från era jobbskattebidrag till förmån för ökade försvarsanslag. Hur är det med den saken ?RedMentalCase skrev:formsvackan skrev:RedMentalCase i 2013-04-22, 22:14RedMentalCase skrev:formsvackan skrev:Eftersom frågeställningen var huruvida forumhögern var beredda att avstå jobbskattebidraget till förmån för ökade försvarsanslag undrar jag vad du då egentligen påstår.RedMentalCase skrev:Inte alls, har jag påstått det eller du sitter och fantiserar som vanligt.formsvackan skrev:Och detta påverkar finansieringen av försvaret hur då ?RedMentalCase skrev:Sanningen är enkel, det skär djup i rödmupparnas själ när vanligt folk får mer egenmakt och valmöjligheter.
Öööh` ja och?
Som sagt, jag har aldrig sagt att anslagen till försvaret har med jobbskatteavdraget att göra, kan du inte ens erkänna ett enda av alla de tusentals fel du gör här dagarna i ända?
- Inlägg 134
Ska du inte först erkänna att du bara sitter och ljuger här hela dagarna, har jag blandat ihop dessa 2 grejer eller inte? Du påstod ju det.
Och jag blandar fortfarande inte ihop dessa 2 saker, trots dina skrattretande infantila frågeställningar, du låter som ett dagisbarn på rku-möte.
Och jag blandar fortfarande inte ihop dessa 2 saker, trots dina skrattretande infantila frågeställningar, du låter som ett dagisbarn på rku-möte.
- Inlägg 135
I vanlig ordning slingar du dig som en mask på krokenRedMentalCase skrev:Ska du inte först erkänna att du bara sitter och ljuger här hela dagarna, har jag blandat ihop dessa 2 grejer eller inte? Du påstod ju det.
- Inlägg 136
formsvackan skrev:I vanlig ordning slingar du dig som en mask på krokenRedMentalCase skrev:Ska du inte först erkänna att du bara sitter och ljuger här hela dagarna, har jag blandat ihop dessa 2 grejer eller inte? Du påstod ju det.
Aldrig, men jag kan tyvärr inte åtgärda grundproblemet med dina förvirrade tankar och din senilitet, sorry foliet.
Men du tycks åtminstone ha insett att frågeställningen är nåt du själv hittade på, och den är för mig helt ointressant,
ta upp den med roffan vet jag, ni 2 kan kanske avstå från era avdrag. Det kan kanske bli till en burk ärtsoppa eller nåt.
- Inlägg 137
Varför behövde du då kommentera den ?RedMentalCase skrev:den är för mig helt ointressant
- Inlägg 138
formsvackan skrev:Varför behövde du då kommentera den ?RedMentalCase skrev:den är för mig helt ointressant
Gjorde jag inte, du tycks ha problem med läsförståelse , också.
Men eftersom du framhärdar typ 25 ggr, måste jag kanske säga att frågeställningen är skrattretande och råkorkad, om du inte fattat det ännu.
Den passar dig perfekt alltså.
- Inlägg 139
Gjorde du inte ?RedMentalCase skrev:formsvackan skrev:Varför behövde du då kommentera den ?RedMentalCase skrev:den är för mig helt ointressant
RedMentalCase i 2013-04-22, 22:14
Du lär nog ha allvarligare problem än läsförståelse att brottas med
- Inlägg 140
formsvackan skrev:Gjorde du inte ?RedMentalCase skrev:formsvackan skrev:Varför behövde du då kommentera den ?RedMentalCase skrev:den är för mig helt ointressant
RedMentalCase i 2013-04-22, 22:14
Du lär nog ha allvarligare problem än läsförståelse att brottas med
Ööö`h?, som sagt, din läsförståelse är chockerande, ser du inte vad jag skriver eller är du helt väck??
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 141
formsvackan skrev:Nej, frågan var om du och de andra tokarna är beredda att avstå från era jobbskattebidrag till förmån för ökade försvarsanslag. Hur är det med den saken ?RedMentalCase skrev:formsvackan skrev:RedMentalCase i 2013-04-22, 22:14RedMentalCase skrev:formsvackan skrev:Eftersom frågeställningen var huruvida forumhögern var beredda att avstå jobbskattebidraget till förmån för ökade försvarsanslag undrar jag vad du då egentligen påstår.RedMentalCase skrev:Inte alls, har jag påstått det eller du sitter och fantiserar som vanligt.formsvackan skrev:Och detta påverkar finansieringen av försvaret hur då ?RedMentalCase skrev:Sanningen är enkel, det skär djup i rödmupparnas själ när vanligt folk får mer egenmakt och valmöjligheter.
Öööh` ja och?
Du har redan fått svar och frågor som du inte kan besvara så man kan undra vem som slingrar sig som en mask!
- Inlägg 142
Du har redan fått svar och frågor som du inte kan besvara så man kan undra vem som slingrar sig som en mask!
-Mamma mamma, varför kallar de andra barnen mig för bruntunga ?
- Inlägg 143
Fjåntrattarna foliet och roffan "debatterar" om sina egna fantasier, väldigt intressant..not.
- Inlägg 144
väldigt intressant..not.
Tillräckligt för att du ska göra ytterliggare ett hatinlägg, Dani....