Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+8
F.I.S.T
Infra
redalert
My Ass
Dao
RedCloud
captaincodd
formsvackan
12 posters

Globalisten Som Kom in Från Kylan

My Ass
    My Ass

Antal inlägg : 654

Globalisten Som Kom in Från Kylan - Sida 4 Empty Sv: Globalisten Som Kom in Från Kylan

Inlägg  My Ass 2010-02-25, 17:48

lol

Ska en som mentalt aldrig lämnat tonåren propsa på att andra ska växa upp ??Smile

Exempel helge.

Venezuela har lämnat IMF 2007 tror jag.

Inser du inte i din röda döda värld att det är en dum populist som använder IMF som syndabock för sitt eget lands tillkortakommanden ???

Hur är läget i Venezuela idag ?, jo det är ett land på randen av total kollaps.

Är det fortfarande IMFs fel, eller vem ska nu dumvänster skylla på ?

Växa upp, det var vad du skulle gjort för typ, 50 år sen, om du hade haft hjärna till det.
    Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Globalisten Som Kom in Från Kylan - Sida 4 Empty Sv: Globalisten Som Kom in Från Kylan

Inlägg  Dao 2010-02-25, 18:27

Hmmm...

Jag frågar My Ass efter argument!

Då slutar han att besvara mina inlägg, och koncentrerar sig på en argumentation där hans huvudargument är att någon är en "knäppgök"!

Kan det bli tydligare än så?

My Ass har bett mig tidigare färklara var han INTE skulle stå för sina åsikter! Här är en god chans!

Om IMF är en del av FN borde detta vara ganska lätt att visa upp...
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2010-02-25, 18:29

pssst Dao, du kommer ALDRIG få ett svar. Däremot kommer du få glåpord och invektiv en masse. det är myAss version av "debatt".
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2010-02-25, 18:34

RedCloud skrev:pssst Dao, du kommer ALDRIG få ett svar. Däremot kommer du få glåpord och invektiv en masse. det är myAss version av "debatt".

Det är ENKELT att kunna visa att jag har fel, RC!!!

Jag VET att MA inte brukar klara av vanliga samtal på forumet. Men han har även klagat på att jag inte anser att han står för sina åsikter!

Jag ger honom möjlighet att göra detta nu!!!

Han har DENNA chans att visa att han KAN debattera!!!
    formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

Inlägg  formsvackan 2010-02-25, 20:06

Dao skrev:
    RedCloud skrev:pssst Dao, du kommer ALDRIG få ett svar. Däremot kommer du få glåpord och invektiv en masse. det är myAss version av "debatt".

Jag VET att MA inte brukar klara av vanliga samtal på forumet. Men han har även klagat på att jag inte anser att han står för sina åsikter!

Ha ha, jag har försökt bjuda in honom i matchen under flera år nu, men hittills har jag bara fått veta vad jag själv är, allt ifrån den blodtörstigaste kommunist till den mest fasansfulla nationalist. De gånger han försökt komma med någon sorts argument i sak istället för att idiotförklara eventuella budbärare, har givit upphov till största möjliga munterhet varför jag fortfarande hoppas på att han försöker igen. Listan över hans monumentala misstag, logiska kullerbyttor och mentala krumsprång kan göras hur lång som helst. Snälla Dao, skräm inte bort honom.
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2010-02-25, 20:14

formsvackan skrev:
    Dao skrev:

Ha ha, jag har försökt bjuda in honom i matchen under flera år nu, men hittills har jag bara fått veta vad jag själv är, allt ifrån den blodtörstigaste kommunist till den mest fasansfulla nationalist. De gånger han försökt komma med någon sorts argument i sak istället för att idiotförklara eventuella budbärare, har givit upphov till största möjliga munterhet varför jag fortfarande hoppas på att han försöker igen. Listan över hans monumentala misstag, logiska kullerbyttor och mentala krumsprång kan göras hur lång som helst. Snälla Dao, skräm inte bort honom.

Jag är optimist, det är jag... Och vad gör det om jag skrämmer honom? Om han ändå inte klarar av ett naturligt samtal, vad bra finns det då i att ha honom i ett forum där man skall samtala?

Men det jag kkommer med nu är ENKELT! Till och med han skulle klara av detta!!! Och NEJ - jag tänker inte släppa det!!! Han har kallat mig en massa korkade saker för att jag ansåg att han inte kunde stå för sina åsikter! Nu kan han VISA att jag i det hade fel!

Jag VILL att han skall debattera! Inget annat!

Det är ju trots allt ett debattforum vi är på...

Eller..?
    formsvackan
    formsvackan

Inlägg  formsvackan 2010-02-25, 20:21

My Ass skrev:Inser du inte i din röda döda värld att det är en dum populist som använder IMF som syndabock för sitt eget lands tillkortakommanden ???

Varför tror du Venezuela på detta sätt "tvingades" frigöra sig från Washington ?

http://news.bbc.co.uk/2/hi/business/4035787.stm

It should be seen as an investment in people. "This country, like many others in Latin America, has a huge social debt to its population," he says.

It's a long way from the prescriptions for sustainable growth favoured by the IMF and most orthodox economists. But then the authorities in Venezuela are convinced they are charting a whole new approach to economic development and social justice.

social justice - vad tror du det betyder, och varför är detta omöjligt att uppnå så länge som IMF och Världsbanken är med i spelet ?
    formsvackan
    formsvackan

Inlägg  formsvackan 2010-02-25, 20:23

Dao skrev:Jag VILL att han skall debattera! Inget annat!
    Ställ då enklare frågor.
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2010-02-25, 21:04

Foliet vilken gök.....vilken knäppgök! Laughing
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Inlägg  F.I.S.T 2010-02-25, 21:07

formsvackan skrev:
    Ställ då enklare frågor.

det torde vara en utmaning att ställa så enkla frågor att MA och alerten ska kunna svara utan att det blir av den typ alert gjorde ovan Cool
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2010-02-25, 21:14

F.I.S.T skrev:
    formsvackan skrev:
    Ställ då enklare frågor.

det torde vara en utmaning att ställa så enkla frågor att MA och alerten ska kunna svara utan att det blir av den typ alert gjorde ovan Cool

Kanske beror det på nivån på knäppgökarna vilka svar de/du får?

Underskatta inte knäppgökarnas roll här!
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2010-02-25, 21:28

formsvackan skrev:
    Ställ då enklare frågor.

Blir de enklare, får han vända sig till någon barnsida...
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2010-02-25, 21:32

Blir de enklare, får han vända sig till någon barnsida..

www.bamse.net

Men han är ju kommunist, Bamse....
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2010-02-25, 21:38

redalert skrev:
    F.I.S.T skrev:
    formsvackan skrev:
    Ställ då enklare frågor.

Kanske beror det på nivån på knäppgökarna vilka svar de/du får?

Underskatta inte knäppgökarnas roll här!

Nej det är ju sant förståss, utan knäppgökar som vederbörande RA, så skulle ju forumet fungera bättre
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2010-02-25, 21:41

RedCloud skrev:

www.bamse.net

Laughing

Fast han blev liiite rumsren på högerhåll när Clinton bar en Bamseslips! Smile
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2010-02-25, 21:43

Dao skrev:
    RedCloud skrev:

www.bamse.net

Laughing

Det var nog "dunderhonungen" han blev fascinerad av, tänk dig att föda amerikanska armén med dunderhonung Cool
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2010-02-25, 21:51

F.I.S.T skrev:
    Dao skrev:
    RedCloud skrev:

www.bamse.net

Laughing

Det var nog "dunderhonungen" han blev fascinerad av, tänk dig att föda amerikanska armén med dunderhonung Cool

De verkar mer ha uppskattat Vargen - i privatiserad form! Very Happy
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2010-02-25, 23:05

Dao skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Dao skrev:
    RedCloud skrev:

www.bamse.net

Laughing

De verkar mer ha uppskattat Vargen - i privatiserad form! Very Happy

Visst var vargen svart, och alla hans vargkompisar blå ??
    My Ass
    My Ass

Inlägg  My Ass 2010-02-28, 23:04

redalert skrev:Foliet vilken gök.....vilken knäppgök! Laughing

Helknäpp är han.

Frågar efter debatt och argument, får det men svarar inte,
    "debatterar " istället med de röda psykona rc och daoren...Smile
    My Ass
    My Ass

Inlägg  My Ass 2010-02-28, 23:06

formsvackan skrev:
    My Ass skrev:IMF är en underorganisation till FN.
    Vill du vara vänlig och förklara för oss andra på vilket sätt FN utövar kontroll över IMF.

OBS, formuleringar av typen The IMF and the World Bank are institutions in the United Nations system, är ingen förklaring.

lol

Du är helt sinnessjuk. Är fakta och sanning inga förklaringar ??

lol
    My Ass
    My Ass

Inlägg  My Ass 2010-02-28, 23:08

formsvackan skrev:
    My Ass skrev:Inser du inte i din röda döda värld att det är en dum populist som använder IMF som syndabock för sitt eget lands tillkortakommanden ???

Varför tror du Venezuela på detta sätt "tvingades" frigöra sig från Washington ?

http://news.bbc.co.uk/2/hi/business/4035787.stm

It should be seen as an investment in people. "This country, like many others in Latin America, has a huge social debt to its population," he says.

It's a long way from the prescriptions for sustainable growth favoured by the IMF and most orthodox economists. But then the authorities in Venezuela are convinced they are charting a whole new approach to economic development and social justice.

social justice - vad tror du det betyder, och varför är detta omöjligt att uppnå så länge som IMF och Världsbanken är med i spelet ?

Om du först är mäktig att svara på mina frågor ska du få svar, du är ju själv på den där pottkanten som du dillar om hela hela tidsen.
    formsvackan
    formsvackan

Inlägg  formsvackan 2010-02-28, 23:22

My Ass skrev:Om du först är mäktig att svara på mina frågor ska du få svar, du är ju själv på den där pottkanten som du dillar om hela hela tidsen.
    Då kanske du skulle försöka ställa en fråga först. Hittills i tråden har du inte lyckats med det Very Happy

Ännu mindre framgång har du haft med att besvara de frågor som ställts till dig Very Happy

Om IMF är en del av FN borde detta vara ganska lätt att visa upp... /Dao

Vill du vara vänlig och förklara för oss andra på vilket sätt FN utövar kontroll över IMF. /Svackan
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2010-02-28, 23:46

My Ass skrev:
    formsvackan skrev:
    My Ass skrev:IMF är en underorganisation till FN.
    Vill du vara vänlig och förklara för oss andra på vilket sätt FN utövar kontroll över IMF.

OBS, formuleringar av typen The IMF and the World Bank are institutions in the United Nations system, är ingen förklaring.

lol

Du är helt sinnessjuk. Är fakta och sanning inga förklaringar ??

lol

VAR kan man hitta denna "sanning" någonstans?

Det är en enkel fråga...
    My Ass
    My Ass

Inlägg  My Ass 2010-03-01, 14:13

formsvackan skrev:
    My Ass skrev:Om du först är mäktig att svara på mina frågor ska du få svar, du är ju själv på den där pottkanten som du dillar om hela hela tidsen.
    Då kanske du skulle försöka ställa en fråga först. Hittills i tråden har du inte lyckats med det Very Happy

Eeeee jo, alla som inte har en UNA bombar hjärna ser frågorna, Du såg inte ?

Och så fort du är svarslös och bortgjord kommer dina commiekompisar redclown och daoren in och skriver 50 inlägg för att gömma ditt dravel.

Ännu mindre framgång har du haft med att besvara de frågor som ställts till dig Very Happy

Knappast.

Om IMF är en del av FN borde detta vara ganska lätt att visa upp... /Dao

Vill du vara vänlig och förklara för oss andra på vilket sätt FN utövar kontroll över IMF. /Svackan

[b]Bevis direkt, daoren vet inte att IMF är ett organ underställt FN,han är så dum att man skäms.
    Du försöker få det till som att jag måste bevisa hur IMF styrs?? av FN
    .....

Varför ägnar du nästan all din värdelösa tid till att skjuta bort fokus från frågor och ämnen du själv tar upp, är det för att du försöker dölja hur lite du har att komma mned egentligen. Du har bara citat och svammel, inga egna lösningar eller åsikter
    .
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2010-03-01, 14:47

VAR FINNS FAKTAN, MY ASS???????????

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-26, 23:16