Namn, adress, person- och telefonnummer.....
Du väljer själv....mig spelar det ingen roll.
ericTheDog skrev:Ett "Roffe" till från dig i någon tråd så lägger jag ut ditt, mentalfallets och redalerts fullständiga personalia öppet i en tråd.
Namn, adress, person- och telefonnummer.....
Du väljer själv....mig spelar det ingen roll.
RedCloud skrev:När anktrion inte längre klarar av att debattera [sic] så måste dom ju ge igen på något sätt.
Visst, begripligt.
Men att börja gå in på person, lämna ut namn, id osv då har de liksom gått över gränsen.
Och det vet dom.
Och det säger en hel del om deras mentalitet.
----------------------------------------------------------------------
Släpper ni inte det spåret har jag inga som helst problem med att hänga ut er alla tre, med namn, adress, person- och telefonnummer.....
Mig spelar det som sagt ingen roll, men det är nog flera som skulle gotta sig åt en sådan uthängning.
Hur vill du ha det Eric ?
Ska jag börja med dig ?
RedMentalCase skrev:Hade familjen form/kacekrlacka nåra fler hot?
Kom igen roffe.
OM du nu skulle skicka ett PM om andras personuppgifter så begår du ett solklart brott mot personuppgiftslagen, ett brott som folk fälls för dagligen i tingsrätterna, hur sinnesstörd är du kackerlackan?
RedCloud skrev:OM du nu skulle skicka ett PM om andras personuppgifter så begår du ett solklart brott mot personuppgiftslagen, ett brott som folk fälls för dagligen i tingsrätterna, hur sinnesstörd är du kackerlackan?
[fniss] börjar du bli svettig ?
men nånstans verkar det som den samlade forumhögern vägrar sjunka till din nivå.
är det så att du/ni sitter med info om alla som skriver här eller är det bara vissa utvalda?
RedCloud skrev:är det så att du/ni sitter med info om alla som skriver här eller är det bara vissa utvalda?
De flesta vänsterskribenter känner jag vid namn IRL, och även några få höger.
Anktrions olika hot under åren har gjort att jag vill gardera mig, så RMC, redalert och lillEric vet jag precis allt om. Namn, adress, telefon- och personnummer.
Dom får liksom skylla sig själva.
Dig lazy har jag inget otal med, även om vi har olika uppfattningar om saker o ting (milt sagt), så du behöver inte vara orolig.
RedCloud skrev:men nånstans verkar det som den samlade forumhögern vägrar sjunka till din nivå.
som att skriva ut någons förnamn.... ?
jo tjena.....RMC var korkad nog att göra det.
Undrar vad hans ev kunder tycker om det kommer till deras kännedom hur han beter sig här ?
Är du lika korkad ?
RedCloud skrev:är det så att du/ni sitter med info om alla som skriver här eller är det bara vissa utvalda?
De flesta vänsterskribenter känner jag vid namn IRL, och även några få höger.
Anktrions olika hot under åren har gjort att jag vill gardera mig, så RMC, redalert och lillEric vet jag precis allt om. Namn, adress, telefon- och personnummer.
Dom får liksom skylla sig själva.
Dig lazy har jag inget otal med, även om vi har olika uppfattningar om saker o ting (milt sagt), så du behöver inte vara orolig. Ingen utöver anktrion heller för den delen.
som faktiskt är en kriminell handling , att publicera andras personuppgifter på det sättet är ju över alla gränser.
Jag menar hur går vi vidare efter dessa hot från berra/rc?
RedCloud skrev:Jag menar hur går vi vidare efter dessa hot från berra/rc?
Du kan ju alltid köra ditt spamscript igen....
Det faktum att inget spam-script gått igång kanske är ännu ett tecken på att spammet kom från vänster.
Det du håller på med är faktiskt ganska så talande för allt det du står för. Du ylar som en stucken gris över en glasskula, men har inga som helst problem att själv hota med kriminell handling.
Redan för ett par tre år sedan försökte du kalla blueHeaven vid förnamn.