RedCloud skrev:redalert skrev:Fisten, rc, berra, rv, dao, infra, corven.......
Ja antingen är samtliga sveriges extremvänstertomtar samlade här eller så dubbelnickar man?
och bilen går bra Marcus ?
LOL
RedCloud skrev:redalert skrev:Fisten, rc, berra, rv, dao, infra, corven.......
Ja antingen är samtliga sveriges extremvänstertomtar samlade här eller så dubbelnickar man?
ericTheDog skrev:RedCloud skrev:redalert skrev:Fisten, rc, berra, rv, dao, infra, corven.......
LOL
RedCloud skrev:ericTheDog skrev:RedCloud skrev:redalert skrev:Fisten, rc, berra, rv, dao, infra, corven.......
LOL
lillEric kämpar med näbbar och klor för att rädda sin master......
Vem är Marcus ? Det börjar bli väl många namn att hålla reda på.ericTheDog skrev:RedCloud skrev:redalert skrev:Fisten, rc, berra, rv, dao, infra, corven.......
LOL
formsvackan skrev:Vem är Marcus ? Det börjar bli väl många namn att hålla reda på.ericTheDog skrev:RedCloud skrev:redalert skrev:Fisten, rc, berra, rv, dao, infra, corven.......
LOL
formsvackan skrev:Vem är Marcus ? Det börjar bli väl många namn att hålla reda på.ericTheDog skrev:RedCloud skrev:redalert skrev:Fisten, rc, berra, rv, dao, infra, corven.......
LOL
Ska vi blow the wistle on u, roffe, och göra dig arbetslös ?
https://acbladet.swedishforum.se/t435p60-sverigemoderaterna
"Vi ska kanske visa upp för hans skola och föräldrar vilken total dåre han är."
https://acbladet.swedishforum.se/t2759-sinnes-sjuke-lararen
Ja, faktiskt. Jag vet vad jag heter. Jag vet vad Roffe heter. Jag vet vad Marcus heter, men inte vem han är.redalert skrev:Kunde man inte ge sig hän på att detta har du missat?
En synnerligen dum idé för att komma ifrån dig. Du själv har ju tillsammans med mentalfallet framfört att sådana som jag varken ska ha rösträtt eller vara valbara.redalert skrev:Vilken jefla hycklare och lögnare du är du kanske skulle bli politiker på heltid?
formsvackan skrev:Ja, faktiskt. Jag vet vad jag heter. Jag vet vad Roffe heter. Jag vet vad Marcus heter, men inte vem han är.redalert skrev:Kunde man inte ge sig hän på att detta har du missat?En synnerligen dum idé för att komma ifrån dig. Du själv har ju tillsammans med mentalfallet framfört att sådana som jag varken ska ha rösträtt eller vara valbara.redalert skrev:Vilken jefla hycklare och lögnare du är du kanske skulle bli politiker på heltid?
LOL
berralarzon skrev:
Mest jobbigt har gustavander rmc som ska hålla reda på ALLA sina *lögner som ska förneka trots att han är överbevisad med sin egna skrivna inlägg, samt att 2/3 av anktrion ska försöka rädda henom.
RedCloud skrev:Och detta "Marcus" skulle alltså ge det skånska mentalfallet carte blanche till:
Ska vi blow the wistle on u, roffe, och göra dig arbetslös ?
https://acbladet.swedishforum.se/t435p60-sverigemoderaterna
"Vi ska kanske visa upp för hans skola och föräldrar vilken total dåre han är."
https://acbladet.swedishforum.se/t2759-sinnes-sjuke-lararen
ja jävlar....
RedCloud skrev:När anktrion inte längre klarar av att debattera [sic] så måste dom ju ge igen på något sätt.
Visst, begripligt.
Men att börja gå in på person, lämna ut namn, id osv då har de liksom gått över gränsen.
Och det vet dom.
Och det säger en hel del om deras mentalitet.
----------------------------------------------------------------------
Släpper ni inte det spåret har jag inga som helst problem med att hänga ut er alla tre, med namn, adress, person- och telefonnummer.....
Mig spelar det som sagt ingen roll, men det är nog flera som skulle gotta sig åt en sådan uthängning.
Hur vill du ha det Eric ?
Ska jag börja med dig ?
RedMentalCase skrev:Ring Lotta, din efterblivna kackerlacka, hon väntar på ditt samtal.....
RedCloud skrev:RedMentalCase skrev:Ring Lotta, din efterblivna kackerlacka, hon väntar på ditt samtal.....
Vem är Lotta ?
RedCloud skrev:RedMentalCase skrev:Ring Lotta, din efterblivna kackerlacka, hon väntar på ditt samtal.....
Vem är Lotta ?
ericTheDog skrev:RedCloud skrev:RedMentalCase skrev:Ring Lotta, din efterblivna kackerlacka, hon väntar på ditt samtal.....
Vem är Lotta ?
Vem är kackerlackan?
Det är ju du som påstår att Lotta är rmc's fru för bövelen har du ingen ryggrad din ynkliga skit?
berralarzon skrev:ericTheDog skrev:RedCloud skrev:RedMentalCase skrev:Ring Lotta, din efterblivna kackerlacka, hon väntar på ditt samtal.....
Vem är Lotta ?
Vem är kackerlackan?
Jaha..ja efter som du framställer dig som ännu mer korkad om det nu är möjligt NU ska DU fråga din "master" rmc/gustavander om vem han menar vem som är kackerlackan!
//Niklas
RedCloud skrev:Det är ju du som påstår att Lotta är rmc's fru för bövelen har du ingen ryggrad din ynkliga skit?
[fniss] Musen som röt.....torka dig runt munnen nu....
ericTheDog skrev:RedCloud skrev:Det är ju du som påstår att Lotta är rmc's fru för bövelen har du ingen ryggrad din ynkliga skit?
Du vet att du är en tönt?
RedCloud skrev:ericTheDog skrev:RedCloud skrev:Det är ju du som påstår att Lotta är rmc's fru för bövelen har du ingen ryggrad din ynkliga skit?
Du vet att du är en tönt?
Nä, berätta....
Du menar bekräfta...okej, bekräftat.
RedCloud skrev:Du menar bekräfta...okej, bekräftat.
Nej jag menade inte bekräfta, utan förklara....