Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+8
F.I.S.T
Infra
redalert
My Ass
Dao
RedCloud
captaincodd
formsvackan
12 posters

Globalisten Som Kom in Från Kylan

RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Globalisten Som Kom in Från Kylan - Sida 2 Empty Sv: Globalisten Som Kom in Från Kylan

Inlägg  RedCloud 2010-02-23, 18:11

Gustav "tjuven" Ander skrev:Sportlov den här veckan för den obehörige "läraren " ?

friluftsdag...

Gustav "tjuven" Ander skrev:
    Nu kan du sitta här och röka holk och vara den totala idiot du alltid är ,
    och låtsas som om du har gott samvete. lol

Om du nu mår så dåligt som du verkar göra, är det inte dags att försöka söka lite vård för det ? Din bitterhet äter dig....men det är du för korkad för att begripa.

Du loggar in 15-20 min varje dag och vomerar din bitterhet i olika trådar, men klarar ALDRIG av att bemöta med argument. Det är uppenbarligen mycket synd om dig.
    Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Globalisten Som Kom in Från Kylan - Sida 2 Empty Sv: Globalisten Som Kom in Från Kylan

Inlägg  Dao 2010-02-23, 18:16

My Ass skrev:Knäppgök.

Varför skriver du på ett forum när du inte kan vill vågar , har ryggrad till, eller ens har förstånd till att stå för dina egna åsikter och tokiga ideer.

Öhhh... sten... glashus... någon...?
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2010-02-23, 18:18

Finns det NÅGON ekonom, som också är insatt i internationell rätt, som INTE anklagar IMF för gangstermetoder?
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2010-02-23, 18:21

[quote="My Ass]Knäppis får du dock kallas även i fortsättningen för att du just står för ditt ord och kallar en FN organistion som hjälper fattiga länder för en "gangsterorganistion" :.)[/quote]

IMF? En FN-organisation???

Och du anser att ANDRA är "knäppisar"????

Det här är ju nästan underhållande!!! Very Happy

Slå upp "Bretton Woods" och kom tillbaka till diskussionen igen sen, rumpmannen!
    My Ass
    My Ass

Antal inlägg : 654

Inlägg  My Ass 2010-02-23, 18:21

Dao skrev:

Varför skriver du på ett forum när du inte kan vill vågar , har ryggrad till, eller ens har förstånd till att stå för dina egna åsikter och tokiga ideer.

Välkommen tillbaka från din medicinerings session !Smile

Jag undrar om du någonsin ska specificera var jag inte står för mina åsikter ?,
    eller ska du sluta ljuga, är inte det enklare ?
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2010-02-23, 18:25

Dao, "myAss" aka Gustav Ander är inte här för att debattera, han är här för att vomera sin egen bitterhet och sina egna tillkortakommanden, inget annat.
    Slösa inte tid på sådant högerpatrask, mata inte trollen du vet...
    My Ass
    My Ass

Inlägg  My Ass 2010-02-23, 18:26

RedCloud skrev:
    Gustav "tjuven" Ander skrev:Sportlov den här veckan för den obehörige "läraren " ?

friluftsdag...

Gustav "tjuven" Ander skrev:
    Nu kan du sitta här och röka holk och vara den totala idiot du alltid är ,
    och låtsas som om du har gott samvete. lol

Om du nu mår så dåligt som du verkar göra, är det inte dags att försöka söka lite vård för det ? Din bitterhet äter dig....men det är du för korkad för att begripa.

Du loggar in 15-20 min varje dag och vomerar din bitterhet i olika trådar, men klarar ALDRIG av att bemöta med argument. Det är uppenbarligen mycket synd om dig.

Men lägg ner din störde kommunskit, du ska inte ha , och får inte, mer respekt än en nazist.
    Du och dina fåtaliga röda fascistbröder har aldrig haft några argument som man inte knäckt på typ 2 sekunder.
    När man då gjort det så haglar inläggen från dig, precis som nu, fulla med
    " tjuv kvinnomisshandlare, rasist....."
    My Ass
    My Ass

Inlägg  My Ass 2010-02-23, 18:27

Dao skrev:

Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2010-02-23, 18:34

My Ass skrev:
    Dao skrev:

När du ljuger och trackaserar dina debattmotståndare enbart för att de inte delar din åsikt!

Detta gör man enbart när man inte klarar av att stå för sina åsikter! Speciellt när dessa lögner och trackasseringar blir vanligare än dina sakliga inlägg, så blir det extra tydligt!

Se bara ditt senaste inlägg till mig:

Jag skulle alltså ha varit på någon form av "medicibering"!!! Sedan skulle jag ljuga, trots att du bekräftar det jag skriver i varje inlägg du lägger in!!!

Du får börja skärpa dig, arschlet!!!
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2010-02-23, 18:36

RedCloud skrev:Dao, "myAss" aka Gustav Ander är inte här för att debattera, han är här för att vomera sin egen bitterhet och sina egna tillkortakommanden, inget annat.
    Slösa inte tid på sådant högerpatrask, mata inte trollen du vet...

Det verkar inte bättre!

Varför skall det vara så svårt att hitta en högerdebattör som vågar stå för sina åsikter utan att tracka ner på sina meningsmotståndare?

Eller rättare sagt - Finns det inga sanna LIBERALER bland högern idag?
    My Ass
    My Ass

Inlägg  My Ass 2010-02-23, 18:41

lol

Du borde nog stannat på medicinering ett tag till.

Jag väntar fortfarande på att du ska visa var jag inte står för mina åsikter.

Att jag exempelvis trackar ner på dig, foliet och redclown, är ju så enkelt så till och med ni med era begränsade förmågor borde förstå det.
    Så fort man sågat och överbevisat er, vilket alltid dker, så hamnar man ju i såna här eviga vendettor
    med tusentals inlägg från er, ofta med väldigt stora bokstäver men inget innehåll.SmileSmile
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2010-02-23, 18:46

D
    u borde nog stannat på medicinering ett tag till.
    Att jag exempelvis trackar ner på dig, foliet och redclown, är ju så enkelt så till och med ni med era begränsade förmågor borde förstå det.
    Så fort man sågat och överbevisat er, vilket alltid dker, så hamnar man ju i såna här eviga vendettor med tusentals inlägg från er, ofta med väldigt stora bokstäver men inget innehåll.

Det här bekräftar ju bara min tes att Gustav "tjuven" Ander är nära ett psykiskt sammanbrott pga sin bitterhet.

inget kan han, inget vet han men ändå så stor i käften att klockorna stannar....vilket skämt han är....
    My Ass
    My Ass

Inlägg  My Ass 2010-02-23, 19:00

Den Röda nassen som inte visste vad hans egen fackföreningen sysslade med ska bara hålla tyst om kunskap.

Vad det gäller sammanbrott ska du nog koncentrera dig på dig själv,
    du som skriver inlägg i rena UNA bombar stilen.
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2010-02-23, 19:21

My Ass skrev:lol

Du borde nog stannat på medicinering ett tag till.

Så fort man sågat och överbevisat er, vilket alltid dker, så hamnar man ju i såna här eviga vendettor
    med tusentals inlägg från er, ofta med väldigt stora bokstäver men inget innehåll.SmileSmile

Har besktrivit nu flera gånger. Nu är det upp till dig! För du vet väl att man oftast blir bemött som man bemöter andra!

Därför undviker jag dig ibland, för jag vill inte bli lika korkad som du!

Varför skulle NÅGON förstå mer om man blir nedttrackad och förlöjligad?

Och var har du överbevisat NÅGON här på forumet?

Jag har valt att ha stora bokstäver, för jag anser att det är för svårt att läsa de små bokstäverna i svart på grå bakgrund! Önskar fler kunde skriva med större bokstäver, men instället för att klaga på andra - så väljer jag att agera mot andra som jag vill att andra skall agera mot mig!

Detta verkar du också välja - då du uppenbarligen på ett smått sjukt sätt verkar uppskatta när folk beter sig som du mot dig!

Sån är inte jag!

Om du vill "överbevisa" något gentemot mig, bör du använda sakliga argument istället för att stöändigt göra bort dig genom att försöka verka bättre än andra!
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2010-02-23, 19:40

Den Röda nassen som inte visste vad hans egen fackföreningen sysslade med ska bara hålla tyst om kunskap.
    Vad det gäller sammanbrott ska du nog koncentrera dig på dig själv,
    du som skriver inlägg i rena UNA bombar stilen.

Du blir bara sjukare o sjukare i dina inlägg Gustav "tjuven" Ander.
    Jag misstänker att jag vet bra mycket mer om min egen fackförening än vad du någonsin kommer att veta öht.

Varför loggar du in över huvud taget ?
    Du tillför ju liksom inget mer än din egen bitterhet, den kan vi vara utan.
    formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

Inlägg  formsvackan 2010-02-23, 20:26

My Ass skrev:Knäppis får du dock kallas även i fortsättningen för att du just står för ditt ord och kallar en FN organistion som hjälper fattiga länder för en "gangsterorganisation" :.)
    Nu har jag inte kallat IMF för en "gangsterorganisation", det är du som har gjort det.

Att du dessutom har fått för dig att det är "en FN organistion som hjälper fattiga länder" säger det mesta om dig och din fantasigenerator Very Happy Very Happy Very Happy
    formsvackan
    formsvackan

Inlägg  formsvackan 2010-02-23, 20:32

My Ass skrev:Så fort man sågat och överbevisat er, vilket alltid dker,
    Säger den som i varje diskussion kravlar upp i säkerhet på pottkanten Very Happy

Än så länge har du inte haft många rätt, men underhållande är du. Den där vurpan med fel rör på fel sida om Kaspiska havet skrattar jag fortfarande gott åt Very Happy
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2010-02-23, 21:14

Fascinerande att någon klarar av att ha en sådan hållning att man FÖRST intalar sig själv att ens egna ståndpunkter är höljd över alla andras, och därefter kommer med en sådan plump faktafel om IMF!

Frågan är hur My Ass skall leta sig ur detta...

Det blir väl med pinsamma försök till trackassering av de som vågar påtala att han nog inte borde sätta sig på en så hög stol...

Annat skulle överraska mig mycket!
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2010-02-23, 21:23

Fantasigeneratorns vägar äro outgrundliga....
    formsvackan
    formsvackan

Inlägg  formsvackan 2010-02-23, 21:29

Dao skrev:Annat skulle överraska mig mycket!
    Han kan tänkas hålla en låg profil några dagar, för att sedan återkomma under ett annat nick. Det har hänt förr, flera gånger Very Happy
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2010-02-23, 21:32

Den gamla vanliga mobbarvisan från redclown och foliet här!
    En fet smäll mellan ögonen skulle säkert göra susen! Laughing
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2010-02-23, 21:35

En fet smäll mellan ögonen skulle säkert göra susen!

Tror du Gustav "tjuven" Ander skulle må bra av ett kok stryk ?

Tvivelaktigt....
    formsvackan
    formsvackan

Inlägg  formsvackan 2010-02-23, 21:38

redalert skrev:En fet smäll mellan ögonen skulle säkert göra susen!
    Jag tror inte du är växt på det sättet, så håll du dig till att torka rövar även framledes Very Happy
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2010-02-23, 22:01

redalert skrev:Den gamla vanliga mobbarvisan från redclown och foliet här!
    En fet smäll mellan ögonen skulle säkert göra susen! Laughing

Debattörers inlägg belyser personernas intelligenta nivå!

I ditt fall är det knappast någon som kan betraktas som en komplimang!
    My Ass
    My Ass

Inlägg  My Ass 2010-02-24, 02:01

Dao skrev:[size=18]Fascinerande att någon klarar av att ha en sådan hållning att man FÖRST intalar sig själv att ens egna ståndpunkter är höljd över alla andras, och därefter kommer med en sådan plump faktafel om IMF!

Det blir väl med pinsamma försök till trackassering av de som vågar påtala att han nog inte borde sätta sig på en så hög stol...

size]

Pinsamt är det när en riktigt svårt störd människa som du skriver en rad inlägg på ett offentligt forum.

redclown och foliet kan man håna och förakta för de är röda nassar.
    Dig kan man bara ömka.

IMF är en underorganisation till FN, om nu det var det "faktafelet" som din hjärna försökte processa....

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-26, 23:36