Sniperace 2012-10-17, 22:22
Dao skrev: Sniperace skrev: Dao skrev: Sniperace skrev: Dao skrev: Sniperace skrev:VAd gäller APOTEKEN så blev det för mig en fruktansvärt bra förbättring, jag kan alltid handla på CURA-apoteket samtidigt som jag veckohandlar, de har alltid haft den medicin jag skullat ha osv, personalen har visat sig serviceminded och har en väldigt bra kunskap om de olika medicinerna osv.
Om Sniper är nöjd, måste alla andra vara det också. Om inte kan han använda sin accepterade politiska favoritåtgärd; som vedergällning och mord!
tycker du lille vän?
Så jag får inte ha åsikten att det här har blivit bra för att det inte blivit det på andra ställen?
kanske borde du skicka en attackstyrka och se till att det blir lika illa
här då som på de ställen som har det sämst, för fy vad hemskt om inta alla har det lika dåligt.....
DAOS motto verka vara att det är bättre att alla har det dåligt än att det är bättre någonstans
Du får ha vilka åsikter du vill, och du slipper till och med bli mördad för detta...
Även jag har rätt med egna åsikter - som du inte kan ändra på efter eget huvud!
Den offentliga sektorn skall vara så lika bra för alla som det är möjligt! Nu fungerar det för en mindre grupp människor bara, och det är inte rätt!
Ja, men så lever jag inte heller i ett totalitärt islamskt styrt samhälle....
tänk att det ska vara så mycket bättre då i en liten kommun styrd av högerallians jämfört med storkommun styrd av rödgrön majoritet....
då får edu väl påvera dessa att bli lika bra som en massa småkommuner då....
Gissar att sakargumenten tog slut...
Snarae vad det dina som tog slut med meningen att jag inte dödas för mina åsikter *asg*
Men vad säger du är det trevliga samhällen där man dödas för att man tappar tron på islam?
och som sagt, du får väl försöka påverka de orter där det INTE blivit bra med privata apotek, men inte genom att vilja ta bort det för de orter som faktiskt blivit bättre, så jag undrar varför ser du hellre att alla har det lika ILLA, än att det förbättras bit för bit?