hobbyrassen SD-secrist skrev:KP-RC ägnar sig åt lite verklighetsflykt in i det förtrollade landet där han är debattkung!
SD-secrist skrev:Antar att dina brister i argument tvingar dig att ägna tiden åt personangrepp istället.
[sic]
hobbyrassen SD-secrist skrev:KP-RC ägnar sig åt lite verklighetsflykt in i det förtrollade landet där han är debattkung!
SD-secrist skrev:Antar att dina brister i argument tvingar dig att ägna tiden åt personangrepp istället.
RedCloud skrev:Inte ens sektkommunisterna i ditt lag (utom RD då) verkar ju tycka att du tillför något.
suck, vad barnslig ni är högerpatrask, tror du jag skriver här för att tillfredställa de andra i det vänstra laget ?
hint: det gör jag inte
Det är ju Berranivå på dig.
Berra for president !
Och vad tycker du om redalerts GFYA-nivå ?
Höjden av debatteknik ?
Mentalfallets hat-vomeringar ?
osv osv....
RedclownIII skrev:RedCloud skrev:Inte ens sektkommunisterna i ditt lag (utom RD då) verkar ju tycka att du tillför något.
suck, vad barnslig ni är högerpatrask, tror du jag skriver här för att tillfredställa de andra i det vänstra laget ?
Berra for president !
Höjden av debatteknik ?
osv osv....
Ingern självinsikt idag heller när skall du skaffa självinsikt, pajas?
hobbyrassen SD-secrist skrev:När man får den utan att anstränga sig. Då ska han stå först i kön.
Inbillar heter det väl inte? Det heter väl imbillar?Secrist skrev:Infra skrev:Jag imbillar mig att det är jag som satt én på plats, en gång för alla.RedCloud skrev:Secrist skrev:Är det det som du kallar "hårda fakta"?
Massa nidbilder! Du har inga högre krav på fakta va?
SD-secrist verkar ha kapitulerat helt, inget av värde har kommit därifrån på väldigt länge....
Det magiska ordet i din mening är "inbillar". Du slår spiken på huvudet där.
Infra skrev:Inbillar heter det väl inte? Det heter väl imbillar?Secrist skrev:Infra skrev:Jag imbillar mig att det är jag som satt én på plats, en gång för alla.RedCloud skrev:Secrist skrev:Är det det som du kallar "hårda fakta"?
SD-secrist verkar ha kapitulerat helt, inget av värde har kommit därifrån på väldigt länge....
RedCloud skrev:Inte ens sektkommunisterna i ditt lag (utom RD då) verkar ju tycka att du tillför något.
Berra for president !
Höjden av debatteknik ?
osv osv....
Secrist skrev:Infra skrev:Inbillar heter det väl inte? Det heter väl imbillar?Secrist skrev:Infra skrev:Jag imbillar mig att det är jag som satt én på plats, en gång för alla.RedCloud skrev:Secrist skrev:Är det det som du kallar "hårda fakta"?
Nej. Det stavas inbillar. Det var inte mycket rätt där du.
Infra skrev:
Äntligen kommer sosseriet med nåt som verkar vara ett bra förslag!
http://www.dn.se/ekonomi/lofven-kraver-att-vinsten-redovisas-i-detalj
Ingen aning, men om så är fallet lär Reinfeldt & Co behöva utkämpa ett tvåfrontskrig framöverRedMentalCase skrev:Förresten , i fråga om privat verksamhet i nom vårdsektorn har V och SD nästan identiska förslag,... vad äger muppvänstern om det?
formsvackan skrev:Ingen aning, men om så är fallet lär Reinfeldt & Co behöva utkämpa ett tvåfrontskrig framöverRedMentalCase skrev:Förresten , i fråga om privat verksamhet i nom vårdsektorn har V och SD nästan identiska förslag,... vad äger muppvänstern om det?
RedMentalCase skrev:Är någon enda av rödtomtarna införstådda med vad som händer om man krossar företagssamheten onom vårdsektorn???
Ni har inte en aning.