Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+11
Regndrottning
R.O.F.L
marxisten
RedMentalCase
ericTheDog
Secrist
SiP
Redvictory
redalert
Infra
RedCloud
15 posters

    Heder åt Folksam

    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Heder åt Folksam - Sida 6 Empty Sv: Heder åt Folksam

    Inlägg  Sniperace 2012-06-09, 12:03

    Redvictory skrev:
    Sniperace skrev:

    Misstankar byggs faktiskt utifrån både känslor och förnuft, helt undermedvetet. Och känslan när någon vägrar en oberoende utredning är att de är något som inte stämmer och de har något att dölja. I detta fall så blir den undermedvetna slutsatsen att de döljer något och kanske rent av är skyldiga. Det är som sagt inget bevis, men det stärker misstankarna mot någon.

    Hur blir din undermedvetna reaktion när någon vägrar att låta någon oberoende granska dem, oavsett vad det är. Att de är oskyldiga till allt och att de inte har något att dölja?

    och använder vi samma sak när det gäller fralagen så?

    vad säger då det undermedvetna, har vi något att dölja och därför inte vill ha den?

    Man behöver inte ha nåt att dölja för att man vill värna om integriteten! att skumma typer skall kunna läsa min post utan misstanke om brott är ju som att polisen skulle kunna göra husrannsakan i min bil i min väska och bostad utan misstanke om brott! kränkande? JA!

    kan inte de hävda samma sak, att de inte har något att dölja men värnar om SIN integritet?

      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 11:38