RedMentalCase skrev:Hur vet Anna att det form säger är sant?
Formsvackan är mycket trovärdig...
RedMentalCase skrev:Hur vet Anna att det form säger är sant?
QUE ? Du hänvisade ju till FK´s hemsida där det framgick klart och tydligt att min uppfattning överensstämde med FK´s. Du däremot hade gjort självmål och kastade då in annat mumbojumbo för att lägga ut en dimridå medans du smet upp på den berömda kantenRedMentalCase skrev:Hur visste du att form hade rätt?, han bara beskriver vad han inbillar sig är rätt nämligen.
Tack Anna. Jag försöker hålla mig till verkligheten.ANNA2LINK skrev:RedMentalCase skrev:Hur vet Anna att det form säger är sant?
formsvackan skrev:QUE ? Du hänvisade ju till FK´s hemsida där det framgick klart och tydligt att min uppfattning överensstämde med FK´s. Du däremot hade gjort självmål och kastade då in annat mumbojumbo för att lägga ut en dimridå medans du smet upp på den berömda kantenRedMentalCase skrev:Hur visste du att form hade rätt?, han bara beskriver vad han inbillar sig är rätt nämligen.
RedMentalCase skrev:ANNA2LINK skrev:Infra skrev:Nix! Du förivrar dig här, också. Fenomenet är detsamma som uppstår runt de gruppförsäkringar du har genom facket. Kostnaden kan göras lägre ju flerSecrist skrev:Bock och tack för att du just tydliggjorden att samhällerligt finansierade
nyttigheter är billigare än individuellt finansierade.
Japp. Du får ut långt mycket mer än du hara betalat in när de används vilket betyder att staten (skattebetalarna) får stå för resten. Detta betyder också att pengarna inte räcker om för många får för mycket. Jag tackar och bockar för att du nu själv förklarade varför man inte kan ha allt för generösa sjuk-och socialförsäkringar.
försäkringstagare det finns i systemet. En gruppförsäkring kan alltid göras
många gånger billigar än en individuell. Du förstår, Secrist; det är därför
vi är mycket starkare tillsammans än var och en för sig.
Japp så är det!!!
Hur visste du att form hade rätt?, han bara beskriver vad han inbillar sig är rätt nämligen.
Kan du beskriva och förklara varför kollektiva försäkringar är billigare, det är nämligen också rent nys.
ANNA2LINK skrev:RedMentalCase skrev:Hur vet Anna att det form säger är sant?
Du är riktigt rolig. De regler du hänvisade till styrkte mina uppgifter. Du däremot ....RedMentalCase skrev:Varför tror du han är trovärdig, trots att jag visat upp FKs egna regler som motsäger det han lallar om?
Nej, det var en hänvisning till ett uttalande av socialförsäkringsministern och inget annat. Att det i sitt innehåll sammanföll med mina uppgifter förändrar inte fakta. Du måste lära dig skilja på fakta och politikers bladder.RedMentalCase skrev:Och det du kallar mumbojumbo!? är referenser till lagstiftningen på området
formsvackan skrev:Du är riktigt rolig. De regler du hänvisade till styrkte mina uppgifter. Du däremot ....RedMentalCase skrev:Varför tror du han är trovärdig, trots att jag visat upp FKs egna regler som motsäger det han lallar om?
formsvackan skrev:Nej, det var en hänvisning till ett uttalande av socialförsäkringsministern och inget annat. Att det i sitt innehåll sammanföll med mina uppgifter förändrar inte fakta. Du måste lära dig skilja på fakta och politikers bladder.RedMentalCase skrev:Och det du kallar mumbojumbo!? är referenser till lagstiftningen på området
Nu slåss du återigen med dina fantasierRedMentalCase skrev:Du är en pajas, du påstod att din vän fick sparken?, påstår du att FKs regler står över arbetsmarknadens parters om anställning??
formsvackan skrev:Nu slåss du återigen med dina fantasierRedMentalCase skrev:Du är en pajas, du påstod att din vän fick sparken?, påstår du att FKs regler står över arbetsmarknadens parters om anställning??
RedMentalCase skrev:Tja, du har skrivit så mycket skit i detta ämne, så jag frågade
Försök att smita genom att summera och blanda ihop lyckas du inte med.RedMentalCase skrev:men summa summarum
Nix, det jag anförde var ett exempel ur verkligheten och helt i överensstämmelse med FK´s regelverk. I din oändliga iver att "ge mig på skallen" hamnade du återigen på sidan av spåret och försökte förtvivlat dölja detta genom att kasta in en politikers bladder och påstå att detta var lag och regler. Att det ytterligare styrkte mina uppgifter bommade du helt.RedMentalCase skrev:ditt dravel om indragen sjukpenning går tvärs emot de regler och lagar som finns, det du blev tvungen att kalla mumbojumbo
Det blir så här när din önskan att platta till mig får dig att bortse från verkligheten och istället börja slåss med dina egna fantasier. Du har hållit på i flera år, så jag märker omedelbart när detta läge inträffar.RedMentalCase skrev:det blir väl så när dina sägner måste möta verkligheten.
Vad är det som driver dig till att komma med frågor/påståenden som är helt tvärtemot det som skrivits ?RedMentalCase skrev:Så ett frågetecken betyder i din värld inte en fråga?, men skärp dig, tomte.
Som sagt, om du bryr dig om att läsa vad som skrivs kanske du gör bort dig mindre framöver.RedMentalCase skrev:Och om din "vän" bedömdes som frisk, vad sitter du här och bluddrar om då, tomte
Inte ? Hur kan det då komma sig att så många drabbats av just detta ? V.v. förklara.RedMentalCase skrev:Och du läser och tolkar reglerna så man undrar på allvar hur det står till, FK får inte dra in sjukpenningen om du inte kan utföra ett arbete.
formsvackan skrev:Inte ? Hur kan det då komma sig att så många drabbats av just detta ? V.v. förklara.RedMentalCase skrev:Och du läser och tolkar reglerna så man undrar på allvar hur det står till, FK får inte dra in sjukpenningen om du inte kan utföra ett arbete.
När kommer vem/vilka underfund med det ???RedMentalCase skrev:Kan det vara så att de kan arbeta? Det hade du aldrig kunnat anta , eller?
Ge dig. Du hamnar allt längre ut på den tunna isen.RedMentalCase skrev:Men faktum kvartstår, dina sagor går emot reglerna som FK har , antingen har du svårt att minnas alla detaljer, eller så bara sitter du här och snackar skit.
Återigen kunde du inte påvisa minsta tanke bakom dina fantasier.RedMentalCase skrev:Pajas, hur länge ska du sitta här och driva dina moderna vänstersägner vidare?
Och isen, den har väl du varit fastfrusen i sen 1972, typ.
formsvackan skrev:Återigen kunde du inte påvisa minsta tanke bakom dina fantasier.RedMentalCase skrev:Pajas, hur länge ska du sitta här och driva dina moderna vänstersägner vidare?
Och isen, den har väl du varit fastfrusen i sen 1972, typ.
Du får en chans till. När kommer vem/vilka underfund med det ???
Utredning med hänsyn till hela arbetsmarknaden görs alltså av läkaren ??RedMentalCase skrev:Angående arbetsförmågan bestäms den av FK och läkare , har du ingen får du fortsatt sjukbidrag, är du trög i huvet eller?
formsvackan skrev:Utredning med hänsyn till hela arbetsmarknaden görs alltså av läkaren ??RedMentalCase skrev:Angående arbetsförmågan bestäms den av FK och läkare , har du ingen får du fortsatt sjukbidrag, är du trög i huvet eller?
Vad är då anledningen till att så många skickas till AF efter 180 dagars sjukpenning ?
Kan kunde alltså inte stödja dina dumheter nu hellerRedMentalCase skrev:formsvackan skrev:Utredning med hänsyn till hela arbetsmarknaden görs alltså av läkaren ??RedMentalCase skrev:Angående arbetsförmågan bestäms den av FK och läkare , har du ingen får du fortsatt sjukbidrag, är du trög i huvet eller?
Vad är då anledningen till att så många skickas till AF efter 180 dagars sjukpenning ?
Hur många sa du?