ANNA2LINK 2011-09-28, 21:21
Thetaxpayer skrev: ANNA2LINK skrev: Thetaxpayer skrev: ANNA2LINK skrev: Thetaxpayer skrev: ANNA2LINK skrev: ANNA2LINK skrev: Thetaxpayer skrev: ANNA2LINK skrev: Thetaxpayer skrev: ANNA2LINK skrev: Thetaxpayer skrev: ANNA2LINK skrev: Thetaxpayer skrev: ANNA2LINK skrev: Thetaxpayer skrev: formsvackan skrev: ANNA2LINK skrev:Bra skrivet!
Oavsett min status som lusfattig arbetarunge eller som företagare har Sverige under hela mitt liv varit det bästa landet i världen. Jag tycker det är riktigt oförskämt av dem som fått allt till skänks att inte unna andra samma möjligheter. Ett politiskt ställningstagande baserat på girighet och missunsamhet är inget man frivilligt borde visa upp, men vissa har tyvärr inte förmågan att skämmas.
Ta inte i så du spricker nu. Vem unnar inte andra samma möjligheter? Det är bara kostnaderna som ifrågasätts. Det kan inte vara skattenivån som är problemet om det är något fel i samhället. Speciellt inte som det ju ser ut som det kommer mera pengar staten tillhanda även efter jobbskatteavdrag.
Äh ni vill ju inte gynna andra än er själva många av er blå!
Suck. Och du är en lat jävla parasit som bara vill ha och ha utan att gölra ett jota.
JAG ÄR INGEN JÄVLA PARASIT! PUNKT SLUT!
Bra,sluta upp med dina fördomar då så kanske du blir behandlad efter.
Du jag tänker inte sluta med att ha åsikter när jag tycker något. Mig kan du inte få tyst! Fördomar ja... Tala för dig själv du!
Kallar du det åsikt som du skrev om blåa strax innan mitt parasitutfall kom så står nog min parasitåsikt kvar om dig med. Någon måtta får det vara. Klipp dig och skaffa dig ett jobb och hjälp till med välfärden som du så gamar efter istället för att sitta här och gnälla.
Visst roffa åt dig så mycket som du vill och skit i resten!
Var det också en saklig åsikt eller sprider du fördomar om högerröstare?
Det är ju så som det fungerar...
Bara ni får som ni vill och vi andra håller käften så är det bra eller hur Thetaxpayer?
Absolut inte. Här sprider du ytterligare fördomar. Men då får du nog räkna med att få lite mothugg om du håller på så. Parasit är nog inte så långt bort ändå.
Du är helt fel ute när du kallar mig parasit! Du tror att jag är en lat person som bara ligger på sofflocket va? Jag säger bara det... Det är just fördomar för jag är en helt annan person än vad du och andra här inne vill få mig till att jag är!
Det var faktiskt du som började denna gången med påhoppen så sluta lipa.
Ifrån allra första början så har jag inte börjat!
Kanske inte, Jag minns dig som ganska trevlig förut. Men jag undrar vad som har hänt med dig. Du går ju från bottennapp till bottennapp.
Det beror på atmosfären här inne. De gånger jag är otrevlig så har andra varit otrevliga mot mig först.Senast ändrad av ANNA2LINK den 2011-09-28, 21:22, ändrad totalt 1 gång