Sniperace skrev:vad jag vet så tillämar inte några judar detta idag, det görs däremot i ex IRAN av fanatiska islamister.Infra skrev: Bara tre av flera exempel på Snipers fjantiga världsbild:
"...... islamister som förespråkar dödsstraff för att vara homosexuell?"
Bibeln 5:e moseboken 22:23 (om stening till döds av otrogna).
3:e Mosebok 18:22 "Och du ska inte ligga med en person av manskön som du ligger med en kvinna. Det är något avskyvärt" säger Herren
och du påstår nu att judarna praktisera detta IDAG?
som sagt, vilka är det som idag TILLÄMPAR dett i realiteten, vilka är det som förespråkar att det ska användas, jo av islamitiska fanatiker i ex iran och saudiarabien osv.
Alla dina fördomar kommer från den religion som du tycker är så förfärligt mycket "bättre" än islam. Ändå bygger islam på det föregående abrahamitiska materialet. Allting! Så skit på dig Snipern.
INTE av diet av dig hatade Israel.
och som jag tidigare sagt, jag avskyr även kristna och judar eller andra som förespråkar samma sak, men som sagt skillnaden är ju att det enbart är islamisterna som ida UTFÖR detta äckliga värv..
Snipern: "...halshuggning av snattare bla bla bla bla......."
Snattare?! I GT beordrar vår herre att Herrefolket ska hugga halsen av spädbarn. Du är en hycklare Snipern. Mäter allt med 2 olika långa måttstockar allt efter tycke och smak. Dubbel styandard rasisten - dubbel standard.
Fortfarande, de krisna varken förespråkar eller följer detta i handling, de kristna följer INTE gamla testamentets regler osv utan NYA, och där finns inget sådant, och judarna gör inte heller detta, de har insett at det isåfall ska göras av GUD, inte dem...
så du förlorade ifen din stackare, du tillhör ISLAMISTSVINEN, inte den vanlige muslimen...
Så du tror inte rättrogna judar följer "Lagen"?
Bara för att Herrefolket är nån miljard färre eller så, så ska du
klappa dig i arslet på att de följer sin Tora i allt.
Men du kritiserar bara muslimer... Varför då? JO - du är rasist?
Minst lika djävligt som att stena människor.
Den tortyr som förekommer i israels fängelsehålor har du inga åsikter om
vad jag har hört. Dubbel standard rasisten - dubbel standard.
Jag ser inga belägg för dina anklagelser mot muslimer. Har du några?
Nähej du?
http://www.alba.nu/Alba7_04/hammad.html