ad är du bristen att du inte vill läsA SD-KURIREN?F.I.S.T skrev:Sniperace skrev:F.I.S.T skrev:It figures.... det är det enda du är intresserad av, spärra, minska på yttrandefrihet, söndra, provocera mm mmRedMentalCase skrev:
Den enda frågan jag ställt mig de sista månaderna är,
vilken idiot var det som tog bort funktionen att kunna spärra kackerlackor och dårar som dig?
är det en spärr mot yttrandefriheten?
du kan ju fortfarande yttra dig för alla andra, är det emot yttrandefriheten att jag inte läsernorrskensflamman, att jag inte vill ha den i min brevlåda?
HAr man faktiskt inte rätten att själv avgöra om det finns de som man inte vill läsa alser av, men låter alla andra själva välja, en sådan spärr hindrar faktiosdkt inte dig mer än att man bara hoppar över dina alster
Det är riktigt sniper, det är inte en spärr mot yttrandefriheten att spärra någon, det är bara brist på förmåga att svara för sig. De övriga kommentarerna från herrar knattar om att göra sig av med, mm mm .. däremot är att kliva över gränsen både ur hotsynpunkt, och ett hån mot yttrandefriheten
ATT SPÄRRA för att man själv inte vill läsa inlägg av en speciell person är inte ett dugg annorlunda än att hoppa över artiklar i tidningen, eller att bara scrolla förbi inlägg av dem man inte vill läsa, eller vill du tviunga forumisterna att läsa allt?