Jag tycker nog att jag har tillgänglig fakta på min sida när jag talar om hemlösa med psykiska och/eller drog-problem. Du martin lille förespråkar ju att dessa ska ignoreras.
+26
Kakmonstret
Thetaxpayer
PE Dal
Sniperace
Redfiction
KickTheRasist
x-medborgare
Susz X
GustavAnder
SiP
RedCloud
Regndrottning
lazy
Redvictory
Blåfront
råttan.
R.O.F.L
kanaljen
Stefan
blueheaven
Mona Stalin.
theward
fredrik rahm70
berralarzon
..........
MartinLindgren
30 posters
LEVE MONA SAHLIN...
råttan.- Antal inlägg : 4318
- Inlägg 602
Sv: LEVE MONA SAHLIN...
Näe martin lille,
Jag tycker nog att jag har tillgänglig fakta på min sida när jag talar om hemlösa med psykiska och/eller drog-problem. Du martin lille förespråkar ju att dessa ska ignoreras.
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 603
råttan skrev:Näe martin lille,
Lägg ner ditt löjliga mobbande av martin din patetiska parasit!
- Inlägg 604
Redvictory skrev:råttan skrev:Näe martin lille,
Var det nåy du ville Mr dödsstrafförespråkare?
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 605
råttan skrev:Redvictory skrev:råttan skrev:Näe martin lille,
Du får gärna anklaga mig för att vara mördare! (inget konstigt när det gäller högeranhängare)
jag HATAR råttor och jag fortsätter bekämpa dem med råttgift som säljs på varje välsorterat varuhus
för att bekämpa (RÅTTKRÄK) min katt dödar också råttor! det håller dem borta från min villa!
JAG ÄLSKAR KATTER!
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 606
Du talar efter din inlästa fakta Mr.Råtta,
Jag talar ut efter verkligheten och egna livserfarenheter, efter 20 långa djävla år därute så snappar man ju upp en del!
Det du ylar om när det gäller hemlöshet rymms i en enda regndroppe!
Jag talar ut efter verkligheten och egna livserfarenheter, efter 20 långa djävla år därute så snappar man ju upp en del!
- Inlägg 607
Redvictory skrev:råttan skrev:Redvictory skrev:råttan skrev:Näe martin lille,
Du får gärna anklaga mig för att vara mördare! (inget konstigt när det gäller högeranhängare)
jag HATAR råttor och jag fortsätter bekämpa dem med råttgift som säljs på varje välsorterat varuhus
för att bekämpa (RÅTTKRÄK) min katt dödar också råttor! det håller dem borta från min villa!
JAG ÄLSKAR KATTER!
Såvida du inte är dömd för mord så tänker jag inte anklaga dig för det. Det tror jag inte du är. Du försöker bara framstå som farlig. Dock tror jag det finns andra debattörer som är dömda, men kanske inte för mord. Jag älskar också katter. Har haft flera stycken.
- Inlägg 608
martin7lindgren skrev:Du talar efter din inlästa fakta Mr.Råtta,
Visst snappar man upp en del av egen erfarenhet martin. Men har du nån gång provat att ta del av andras erfarenheter? De är nämligen lika verkliga som dina. Vill du att andra ska avfärda dig på samma sätt som du avfärdar andra?
- Inlägg 609
Vet du vad Mr.Råtta, jag är väl bekant med både mina och många andras erfarenheter,
Du lutar dig mot andras rapporter utan att ha en aning om verkligheten!
Du lutar dig mot andras rapporter utan att ha en aning om verkligheten!
- Inlägg 610
Vet du vad? Rapporterna är skrivna av verkliga människor!!!
Dessutom har nog de flesta storstadsbor stött på en drogad hemlös som tigger efter pengar.
Dessutom har nog de flesta storstadsbor stött på en drogad hemlös som tigger efter pengar.
- Inlägg 611
Du tror ingen har stött på någon hemlös som inte drogar eller tigger pengar,
- Inlägg 612
Kan säkert ha hänt, men är väl hyfsat sällsynt.
- Inlägg 613
Jag finns ju, många människor har stött på mig ute på stan under alla åren som gått,
Men ingen har sett mig irra runt påtänd och tigga pengar, och tro mig, jag är inte den enda,
Men gå ut på stan du och sprid ditt evangelium om du törs, men se till att ha löpardojorna på dig, men du är säkert för feg att fejsa dom männislor du dagligen förnekar och sparka och slår mot,
Helt säkert en fegråtta!
Men ingen har sett mig irra runt påtänd och tigga pengar, och tro mig, jag är inte den enda,
Men gå ut på stan du och sprid ditt evangelium om du törs, men se till att ha löpardojorna på dig, men du är säkert för feg att fejsa dom männislor du dagligen förnekar och sparka och slår mot,
Helt säkert en fegråtta!
- Inlägg 614
martin7lindgren skrev:Jag finns ju, många människor har stött på mig ute på stan under alla åren som gått,
Helt säkert en fegråtta!
martin lille,
Det finns och har funnits fler hemlösa än du och dina s.k polare. Hela universum kretsar inte kring dig förstår martin misär.
Mitt s.k evangelium har jag hittills inte behövt sprida då de flesta hemlösa jag stött på försäkrat att just de själva inte är knarkare, men att de är full medvetna om att de flesta är det.
Påstår du martin lille, att de hemlösa skulle ta till våld? HAr de inte argument att överbevisa mig med menar du? Det tror jag inte ett dugg på martin lille. Jag tror de flesta hemlösa anser våld vara helt fel.
- Inlägg 615
Jag vet att inte universum kretsar runt mig och mina polare,
självklart håller jag tillgodo med att slå ett slag för hemlösas och andra utsattas situation här hemma,
Men jag tror inte det är någon större skillnad på att inte ha någonting här hemma mot samma situationer varsom helst annanstans?
för såna här skitsprutande rådisar som dig finns väl överallt, ni talar ju precis samma språk!
Så fortsätt med dina dagsverken du råttusling, låt din skitspruta jobba, samtidigt som du skvätter och pinkar in dina revir,
Det är bara bra att du ägnar dig åt din lämpliga sysselsättning, inte gör det mig något?
självklart håller jag tillgodo med att slå ett slag för hemlösas och andra utsattas situation här hemma,
Men jag tror inte det är någon större skillnad på att inte ha någonting här hemma mot samma situationer varsom helst annanstans?
för såna här skitsprutande rådisar som dig finns väl överallt, ni talar ju precis samma språk!
Så fortsätt med dina dagsverken du råttusling, låt din skitspruta jobba, samtidigt som du skvätter och pinkar in dina revir,
Det är bara bra att du ägnar dig åt din lämpliga sysselsättning, inte gör det mig något?
- Inlägg 616
Kallar du det för våld om hemlösa och utsatta människor jagar iväg dig råttan, om du skulle våga ställa dig öga mot öga med utsatta människor och spy ut din kränkande och nedlåtande rasistiska rappakalja över dom, ja då är det våld,
För ditt kränkande smörja mot utsatta att dom är en tärande kostnad för en sån som dig, dom lata bidtagslyftarna som du älskar yla om är 100% rasism mot dina egna medmänniskor dessutom!
Men nu löper du ju inte den risken, då du är en liten feg råttusling som aldrig skulle våga fejsa dom du är så kränkande mot,
Ditt varumärke är ju att fult och utstuderat smyga upp i ryggen på andra, en usling som inte vågar visa upp sitt korkade nylle!
HUR VAR DET RÅTTFÅNGAREN MED FLÖJTEN GJORDE, HAN LURADE HELT ENKELT RÅTTUSLINGARNA UT UR STADEN MED TONER?
DET ÄR VÄL SAMMA SAK SOM ATT JAGA RÅTTPLÅGORNA UT UR STADEN?
För ditt kränkande smörja mot utsatta att dom är en tärande kostnad för en sån som dig, dom lata bidtagslyftarna som du älskar yla om är 100% rasism mot dina egna medmänniskor dessutom!
Men nu löper du ju inte den risken, då du är en liten feg råttusling som aldrig skulle våga fejsa dom du är så kränkande mot,
Ditt varumärke är ju att fult och utstuderat smyga upp i ryggen på andra, en usling som inte vågar visa upp sitt korkade nylle!
HUR VAR DET RÅTTFÅNGAREN MED FLÖJTEN GJORDE, HAN LURADE HELT ENKELT RÅTTUSLINGARNA UT UR STADEN MED TONER?
DET ÄR VÄL SAMMA SAK SOM ATT JAGA RÅTTPLÅGORNA UT UR STADEN?
GustavAnder- Antal inlägg : 2835
- Inlägg 617
2010
Ja låt Mona Sahlin åtminstone leva över valet 2010, så får vi antingen :
A: En ny Allians För Sverige seger.
B. En seger för den rödgröna sopröran med vallöften om jätte-höjda bidrag som de inte kan infria,
och en underhållande tid framför oss med regeringskriser och polsk riksdag.
A: En ny Allians För Sverige seger.
B. En seger för den rödgröna sopröran med vallöften om jätte-höjda bidrag som de inte kan infria,
och en underhållande tid framför oss med regeringskriser och polsk riksdag.
Kakmonstret- Antal inlägg : 4120
- Inlägg 618
Mona Sahlin är. Hon utgör en garant för borgerlig valseger
berralarzon- Antal inlägg : 6964
- Inlägg 619
Tjänstemannabyråkraten skrev:Mona Sahlin är. Hon utgör en garant för borgerlig valseger
Vi får hoppas det... men fn skriver jag //berra ja ju lögn som vanligt då..
//berra
- Inlägg 620
Grabbar, ni borde ansluta er forumets blånästa revirpinkare, så kan ni skvätta i kors med varandra!
Att Mona Sahlin är forumets hetaste namn visste vi redan, men att hon skulle nöja oss alla över blockgränserna är nytt,
Ni blånäsor hyllar Mona för tydligen anser ni att utan Mona ingen allianseger 2010!
Själv ser jag framemot den rödgröna valsegern, då Mona i egenskap av oppositionsledare blir vår nästa statsminister!
Att Mona Sahlin är forumets hetaste namn visste vi redan, men att hon skulle nöja oss alla över blockgränserna är nytt,
Ni blånäsor hyllar Mona för tydligen anser ni att utan Mona ingen allianseger 2010!
Själv ser jag framemot den rödgröna valsegern, då Mona i egenskap av oppositionsledare blir vår nästa statsminister!
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 621
Dumhögern skrev:Hon utgör en garant för borgerlig valseger
Ja för att luta sig mot den egna förda politiken låter sig ju inte göras, nu när man kört Sverige i botten.
SiP- Antal inlägg : 4427
- Inlägg 622
martin7lindgren skrev:
Att Mona Sahlin är forumets hetaste namn visste vi redan, men att hon skulle nöja oss alla över blockgränserna är nytt!
Ja hon är hett stoft...bland alla 10 som häckar här...
berralarzon- Antal inlägg : 6964
- Inlägg 623
SiP skrev:martin7lindgren skrev:
Att Mona Sahlin är forumets hetaste namn visste vi redan, men att hon skulle nöja oss alla över blockgränserna är nytt!
Ja hon är hett stoft...bland alla 10 som häckar här...
Och du är den elfte då Sip..
//berra
- Inlägg 624
martin7lindgren skrev:Kallar du det för våld om hemlösa och utsatta människor jagar iväg dig råttan, om du skulle våga ställa dig öga mot öga med utsatta människor och spy ut din kränkande och nedlåtande rasistiska rappakalja över dom, ja då är det våld,
Jadu martin lille, vet inte riktigt vart jag ska börja. Att du ger dig på mig är väl inte så farligt. Jag klarar mig alltid. Men att du anklagar de hemlösa och andra utsatta för att vara våldsamma och lättriggade känns ju inte så trevligt. De flesta bidragslyftare fattar ju att de kostar pengar. Eller hur? Du vill ju att de ska kosta ännu mer pengar, du kallar det visst empati. Jag vill att de ska få jobb. Hu så hemskt.
Jag tycker det är du som kränker de som har det svårt. Du martin lille ser de som har det svårt som hjälplösa miffon som måste få bidrag. Jag ser dem som en stor potential i vårt samhälle.
- Inlägg 625
Ger jag mig på dig? ta inte i så du spricker nu, hur du kan påstå att jag ger mig på utsatta människor begriper inte jag,
Du vet bara att jag protesterar mot dina, kränkninga, sparakar och slag,
Påstår också att jag precis som med Mr.Rahms fall aldrig en enda gång startat någon diskution med dig Mr.Råtta?
Du däremot hänger mig i bakhasorna med din skitspruta i högsta hugg både natt och dag,
Det är bara lägga ner ditt skit mot mig och min person, så kommer unte uag snacka med dig överhuvudtaget, varför skulle jag frivilligt snacka med en idiot som du,
En ful, bakom ryggen och utstuderad besserwusser, no way!
Du vet bara att jag protesterar mot dina, kränkninga, sparakar och slag,
Påstår också att jag precis som med Mr.Rahms fall aldrig en enda gång startat någon diskution med dig Mr.Råtta?
Du däremot hänger mig i bakhasorna med din skitspruta i högsta hugg både natt och dag,
Det är bara lägga ner ditt skit mot mig och min person, så kommer unte uag snacka med dig överhuvudtaget, varför skulle jag frivilligt snacka med en idiot som du,
En ful, bakom ryggen och utstuderad besserwusser, no way!
- Inlägg 626
martin lille,
Du anklagar utsatta människor för att vara våldsverkare. Detta är direkt ynkligt av dig. Stå gärna för dina egna eventuella våldsamheter, men dra inte in oskyldiga människor i det.
Har du aldrig startat någon diskusion med mig? Du är ju fullständigt bakom flötet.
Skriver du inlägg på ett forum så får du nog räkna med att de bemöts. Speciellt när du anklagar utsattsa människor för att vara våldsverkare.
Du anklagar utsatta människor för att vara våldsverkare. Detta är direkt ynkligt av dig. Stå gärna för dina egna eventuella våldsamheter, men dra inte in oskyldiga människor i det.
Har du aldrig startat någon diskusion med mig? Du är ju fullständigt bakom flötet.
Skriver du inlägg på ett forum så får du nog räkna med att de bemöts. Speciellt när du anklagar utsattsa människor för att vara våldsverkare.