RedMentalCase 2011-08-08, 14:45
RedCloud skrev: vore det inte bättre att bara göra sig av med dagens redcloudare, annor och rv -idioter?
du borde i sanning ha en kula i pannan.
Gustav Ander a.k.a. RedMentalCase kommer med nya dödshot när argumentationen tryter.
Finns det NÅGON bland forumhögern som vågar stå upp och säga ifrån ?
Med tanke på händelserna i Norge är det otroligt osmakligt att komma med dödshot mot sina meningsmotståndare.
Någon som har stake nog ?
Eller samtycker ni ?
lol
Samma visa varje gång, den lobotomerade rc försöker få sympati för sin egen idioti.
Du är ingen meningsmotståndare som klarar av att argumentera,, du är en räv med skabb.
Självklart står jag för att de som förordar ekonomiska system som skapar mer elände än problemen måste på nåt sätt tas bort ur debatten.
Händelserna i Norge ger ju MIG rätt i den här frågan, det ska inte finnas ett daltande med varken Breidvikare eller redcloudare.
Jag framhärdar och vet att jag har rätt, det är daltandet om att
" alla ska få lov att uttrycka sina åsikter..." som skapar Breidvikare och redcloudare, och "djurvänner" som gör attentat och mordbränder, och afafdårar som kastar sten.
Nånstans gick begreppet att alla ska få vara med i demokratin snett, man måste hålla extremister och dårar som rc kort, de ska aldrig få känna sig accepterade.
Det är den svåra debatten vi måste ta i vårt öppna demokratiska samhälle, hur rensar man bort element som AFA breidvik och för den delen rc?