Secrist skrev:Hur tramsigt hot på grund av meningsskiljaktigheter än kan verka vara så är hot aldrig acceptabelt.
Cred Secrist !
Senast ändrad av RedCloud den 2011-08-08, 18:26, ändrad totalt 1 gång
Secrist skrev:Hur tramsigt hot på grund av meningsskiljaktigheter än kan verka vara så är hot aldrig acceptabelt.
Har rv bett om ursäkt för sitt rabiata försök att sammankoppla forumhögern med assholet Breivik?
RedCloud skrev:Har rv bett om ursäkt för sitt rabiata försök att sammankoppla forumhögern med assholet Breivik?
Varför skulle han det, kopplingarna är ju solklara.
RedCloud skrev:Har rv bett om ursäkt för sitt rabiata försök att sammankoppla forumhögern med assholet Breivik?
SiP skrev:RedCloud skrev:Har rv bett om ursäkt för sitt rabiata försök att sammankoppla forumhögern med assholet Breivik?
Den enda med mentaliteten och galenskapen att genomföra ett liknande dåd här på forumet är Infra, han har hatet som drivning och antagligen kontakter så han skulle kunna ge sig på ett liknande dåd.
Dock skulle hans mål vara av judisk härkomst och inte SAP eller SSU..
Infra skrev:ANNA2LINK skrev:Infra skrev:formsvackan skrev:Det vore på sin plats att RMC bad hela forumet om ursäkt för detta.
Be RC om ursäkt nu, RMC så är saken ur världen sen.
Och RV samt mig, mest RC...
Just det, RMC!
Av mig med, sa Bull. Fast jag har förstås kallat SIPP för peddo.ANNA2LINK skrev:Secrist skrev:Hur tramsigt hot på grund av meningsskiljaktigheter än kan verka vara så är hot aldrig acceptabelt.
Bra Secrist! Bra att du skriver så! Du får Cred av mig med!
Borde inte ett bättre namn på denna tråd vara storm in an eggcup?
RedCloud skrev:Borde inte ett bättre namn på denna tråd vara storm in an eggcup?
Och Utöya bara en liten picnic som gick snett.....
ANNA2LINK skrev:Secrist skrev:Hur tramsigt hot på grund av meningsskiljaktigheter än kan verka vara så är hot aldrig acceptabelt.
Secrist skrev:ANNA2LINK skrev:Secrist skrev:Hur tramsigt hot på grund av meningsskiljaktigheter än kan verka vara så är hot aldrig acceptabelt.
Tack, men det är ju trots allt en självklarhet att aldrig hota folk för något så löjligt som att man tycker olika. Att retas är en sak, att hota är något helt annat.
RedMentalCase skrev:
Självklart står jag för att de som förordar ekonomiska system som skapar mer elände än problemen måste på nåt sätt tas bort ur debatten.
Secrist skrev:ANNA2LINK skrev:Secrist skrev:Hur tramsigt hot på grund av meningsskiljaktigheter än kan verka vara så är hot aldrig acceptabelt.
Tack, men det är ju trots allt en självklarhet att aldrig hota folk för något så löjligt som att man tycker olika. Att retas är en sak, att hota är något helt annat.
redalert skrev:Redvictory skrev:redalert skrev:RedCloud skrev:Du som inte ser skillnad på fantasi och verklighet ska nog hålla sig borta från en så svår debatt som hanteringen av vår demokrati.
De som hotar meningsmotståndare till livet borde sitta bakom lås och bom.
Hotar du inte med inskränkningar i yttrandefriheten och med represalier nu?
Så oväntat!!
Hörde aldrig dig fördöma någon som deltog i göteborgskravallerna hycklaren!
Yttrandefriheten har också sina begränsningar! dödshot tex är t o m straffbart om det riktas mot enskilda personer! det förekommer mycket ofta bland oförståndiga ungdomar på nätet....varför det förekommer bland vuxna högeranhängare får ni dra slutsatsen av själva!
Men sprida råttgift är helt okej?
Sluta hyckla nu!
F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:
Självklart står jag för att de som förordar ekonomiska system som skapar mer elände än problemen måste på nåt sätt tas bort ur debatten.
Du "står" alltså för att rensa bort folks åsikter, arkebusera folk utifrån politiska åsikter ?
ANNA2LINK skrev:formsvackan skrev:Om du envisas med att hålla på med detta bör du också fundera över vad som förhindrar att du själv rensas bort. Lägg av nu och be om ursäkt !RedMentalCase skrev:Det är den svåra debatten vi måste ta i vårt öppna demokratiska samhälle, hur rensar man bort element som AFA breidvik och för den delen rc?
En ursäkt kommer nog inte att komma...
ericTheDog skrev:ANNA2LINK skrev:formsvackan skrev:Om du envisas med att hålla på med detta bör du också fundera över vad som förhindrar att du själv rensas bort. Lägg av nu och be om ursäkt !RedMentalCase skrev:Det är den svåra debatten vi måste ta i vårt öppna demokratiska samhälle, hur rensar man bort element som AFA breidvik och för den delen rc?
OMG...detta är stor humor.
ericTheDog skrev:ANNA2LINK skrev:formsvackan skrev:Om du envisas med att hålla på med detta bör du också fundera över vad som förhindrar att du själv rensas bort. Lägg av nu och be om ursäkt !RedMentalCase skrev:Det är den svåra debatten vi måste ta i vårt öppna demokratiska samhälle, hur rensar man bort element som AFA breidvik och för den delen rc?
redalert skrev:ericTheDog skrev:ANNA2LINK skrev:formsvackan skrev:Om du envisas med att hålla på med detta bör du också fundera över vad som förhindrar att du själv rensas bort. Lägg av nu och be om ursäkt !RedMentalCase skrev:Det är den svåra debatten vi måste ta i vårt öppna demokratiska samhälle, hur rensar man bort element som AFA breidvik och för den delen rc?
Ja stor show i the muppet stil....
ANNA2LINK skrev:redalert skrev:ericTheDog skrev:ANNA2LINK skrev:formsvackan skrev:Om du envisas med att hålla på med detta bör du också fundera över vad som förhindrar att du själv rensas bort. Lägg av nu och be om ursäkt !RedMentalCase skrev:Det är den svåra debatten vi måste ta i vårt öppna demokratiska samhälle, hur rensar man bort element som AFA breidvik och för den delen rc?
Ja stor show i the muppet stil....
Säger grodan Kermit...
redalert skrev:ANNA2LINK skrev:redalert skrev:ericTheDog skrev:ANNA2LINK skrev:formsvackan skrev:Om du envisas med att hålla på med detta bör du också fundera över vad som förhindrar att du själv rensas bort. Lägg av nu och be om ursäkt !RedMentalCase skrev:Det är den svåra debatten vi måste ta i vårt öppna demokratiska samhälle, hur rensar man bort element som AFA breidvik och för den delen rc?
Ja stor show i the muppet stil.... :lol:Hon är tuff och rolig.
Säger grodan Kermit...
Jasså är det Kermit du spelar?