RedMentalCase skrev:F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:Det är ju patetiskt att vänstermupparna inte ens kan svara på hur mycket skatteuttag de vill ha, de är ju större loosers än nån kan ana, vilka patetiska nollor.
Jag och alla andra höger har alltid svarat , jag säger exempelvis att skatteuttaget ska harmoniera med restten av civiliserade västeuropa, typ 5-10 % mindre än idag alltså.
Nej, ni har inte svarat, eftersom även skatteläget i din elitiska grupp "det civilicerade västeuropa" är föränderligt. Och att fastställa en specifik FAST skattesats är fullständigt korkat, det borde tom du förstå ... eller ?... njä jag tar tillbaka, du har nog inte kapacitet till det....
Så om resten av det "civilicerade västeuropa" sk7ulle sänka ytterligare 20 på skatteläget, så skulle ditt ideal för Sveriges skatter vara ??? .... att Sverige följer efter, och om "det civilicerade västeuropa" skulle höja skatten med 20 % skulle Sverige följa efter ??.....
Således så kan du inte presentera en fast skattesats, som du efterlyser av oss vänster
Du är ju helt vrickad, vi svarar och du påstår att vi inte gjort det?
DU och alla andra vänstermuppar SVARAR INTE, men anser er ha gjort det???
Jag säger ju att jag önskar ett skattetryckk som är 5-10% mindre än idag.
Sök hjälp, dåre.
Ha ha ... konstaterar att du inte lyckades bemöta nånting av det jag sa ... MEN du lyckades häva ur dig lite okvädningsord .. grattis !