RedMentalCase 2011-04-19, 21:30
RedclownIII skrev: formsvackan skrev: RedMentalCase skrev:Ja sitter man i vart och vartannat inlägg och ljuger, och inte ens kan tillstå de mest elementära saker man gör, som när man försvarar och svarar för infra, då förtjänar man INTE respekt på ett forum, så du får vad du förtjänar form.
Jag har ännu inte medvetet skrivit en osanning på detta eller andra forum. Jag vägrar dock klä skott för dina fantasier om min uppfattning i diverse frågor. Att jag
försvarar eller svarar för Infra är en sådan fantasi. Våra åsikter må vara näraliggande i vissa frågor, men Infra får svara för sig själv, något han med lätthet gör mot de irriterande myggsvärmar han utsätts för här.
Återigen, låt bli att sprida dina dumheter så slipper du yla om lögner när de kommer tillbaka i skallen på dig. Du har hittills inte lyckats gömma dig bakom detta beteende och kommer heller inte att lyckas framöver.
Att jag får vad jag förtjänar är dock helt rätt, omåttligt roligt åt ditt sprattlande
Ja det är till att sitta på höga hästar akta så du inte ramlar av och slår dig hårt formis!
Och nu ljuger form igen, eller så är han senil på riktigt,
oavset är han en föredetting som det numera inte går att debattera med.
Alla som tvivlar på att form antingen är senil eller en mästerlögnare kan ju gå in på ämnet " Konsten att skapa nya frihetskämpar..." på sidan 5,
där ser vi hur jag går i svaromål mot infra och form punkt för punkt svarar för infra och angriper mig.
Du är helrökt , form, helrökt.
Senast ändrad av RedMentalCase den 2011-04-19, 21:42, ändrad totalt 1 gång