Jag ger upp. Gallern, vad är vattenbaserad vindkraft ?Vercingetorix skrev:Slopad subvention av vattenbaserad vindkraft
+13
Thetaxpayer
MartinLindgren
Secrist
R.O.F.L
redalert
Vercingetorix
berralarzon
Sniperace
Infra
RedMentalCase
Freedom
RedclownIII
ericTheDog
17 posters
Erkänn att Allians för Sverige lyckats
formsvackan- Antal inlägg : 14778
DirtyDog- Antal inlägg : 5089
Man får förmoda att han syftar på havsbaserad vindkraft. Hav = vattenformsvackan skrev:Jag ger upp. Gallern, vad är vattenbaserad vindkraft ?Vercingetorix skrev:Slopad subvention av vattenbaserad vindkraft
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
Freedom skrev:Freedom är uppenbarligen inte intresserad av debatt.
Erik, vad bygger du det påståendet på ?
På att du oftast kommenterar andra debattörer istället för ämnet som diskuteras.
MartinLindgren skrev:Suck, Mr.Doggen visar sitt rätta nylle, vov, vov gläfsar och bjäfsar vidare, hur han orkar begriper jag inte...?
Se där, spånet har en puls.
Freedom- Antal inlägg : 1404
På att du oftast kommenterar andra debattörer istället för ämnet som diskuteras.
Men Erik då, har du lust att släppa det där nu och fortsätta debatten ?
Freedom skrev:På att du oftast kommenterar andra debattörer istället för ämnet som diskuteras.
Men Erik då, har du lust att släppa det där nu och fortsätta debatten ?
Vilken debatt?
redalert- Antal inlägg : 13973
Freedom skrev:Oki, det finns med andra ord ingen anoledning att lägga tid på dig, som det troll du verfkar vara
Nja, det är högst frivilligt att besvara mina inlägg.
Dock är mitt första och största intryck av det här forumet att många inte vet vad "debatt" innebär.
Man blir stämplad som "vänsterpajas" och "troll" för att man har en avvikande mening från vad jag uppfattar som en högermajoritet av de som skriver.
Tråkigt gränsande till tragiskt.
Ja skådespelaryrket skall du nog inte ge dig på i allafall men dansa med pensionärer klarar du kanske?
Vilken debatt?
Den du och några till på det här forumet hårdnackat undviker.
Jag brukar hänga på flashback men tycker det är lite för hårt modererat så jag tänkte testa det här.
Men det verkar mest vara en lekstuga för omogna högeranhängare som hänger sig åt allt utom just vad ett forum är till för: debatt.
Några undantag verkar det dock finnas.
Freedom skrev:Vilken debatt?
Jag brukar hänga på flashback men tycker det är lite för hårt modererat så jag tänkte testa det här.
Men det verkar mest vara en lekstuga för omogna högeranhängare som hänger sig åt allt utom just vad ett forum är till för: debatt.
Här fungerade debatten betydligt bättre innan du dök upp igen som gumman i lådan.
ericTheDog skrev:Freedom skrev:Vilken debatt?
Här fungerade debatten betydligt bättre innan du dök upp igen som gumman i lådan.
Precis, WORD!
Fast någon enstaka vänsterpajas förgyller ju "debatten"!
Vercingetorix- Antal inlägg : 4633
formsvackan skrev:Jag ger upp. Gallern, vad är vattenbaserad vindkraft ?Vercingetorix skrev:Slopad subvention av vattenbaserad vindkraft
Jag har ingen aning, FS. Du får fråga upphovsmannen själv; sign Freedom. (se inlägg på sida ett)
formsvackan- Antal inlägg : 14778
Vercingetorix skrev:formsvackan skrev:Jag ger upp. Gallern, vad är vattenbaserad vindkraft ?Vercingetorix skrev:Slopad subvention av vattenbaserad vindkraft
Jag har ingen aning, FS. Du får fråga upphovsmannen själv; sign Freedom. (se inlägg på sida ett)
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 88
Kärna
Jag är medveten om orsakerna till haveriet, men jag inser också att det kan hända igen, i vilket kärnkraftverk som helst, när som helst
Märklig logik med tanke på att Tjernobyl inte har några som helst likheter med svenska kärnkraftverk.
Ungefär som att säga att gruvorna i sverge är fullständigt livsfarliga där döden är ständigt närvarande eftersom gruvorna i Kina är det.
Märklig logik med tanke på att Tjernobyl inte har några som helst likheter med svenska kärnkraftverk.
Ungefär som att säga att gruvorna i sverge är fullständigt livsfarliga där döden är ständigt närvarande eftersom gruvorna i Kina är det.
Sniperace- Antal inlägg : 32948
kan det vara en tillfällighet att freedom har samma ipnummer som en av våra förra vänsterforumister använde tidigare?? *asg*
Nejh, som jag ser det så är det denne som nyreggat sig för att börja trolla eller annat, frågan är varför han inte vågar använda sitt gamla inarbetade nick...
Nejh, som jag ser det så är det denne som nyreggat sig för att börja trolla eller annat, frågan är varför han inte vågar använda sitt gamla inarbetade nick...
Sniperace- Antal inlägg : 32948
Secrist skrev:Jag är medveten om orsakerna till haveriet, men jag inser också att det kan hända igen, i vilket kärnkraftverk som helst, när som helst
ja, och bilarna i sverige är självfallet farliga de också om vi ska gå efter hur bilarna på Cuba är....
m,en tänkande männisakor vet skillnaden mellan gamla bilar som eg borde varit skrotade för längesedan och en nyare bilpark som är modern.
ANNA2LINK- Antal inlägg : 10893
ericTheDog skrev:Är det inte på tiden att forumvänstern erkänner att Allians för Sverige lyckats med sin politik. Sverige går som tåget och inte ens en global finanskris sänkte oss.
Folk har jobb, man ROT'ar och RUT'ar vilket ger ännu fler jobb.
Vi slipper chockhög fastighetsskatt och betalar något mindre i inkomstskatt. Vi lever i riktigt goda tider.
Man kan misstänka att vänstern lite i hemlighet funderar över hur man ska kopiera Alliansens framgångsrecept. Rimligen fattar vänstern att ingen vill ha tillbaka deras högskatttepolitik.
Vore jag vänster skulle jag vara fundamentalt missnöjd med vad vänstern presterar.
Ja du Eric du lever i en drömvärld du... Vi lever i goda tider som inte alla får ta del av... Ska alliansen vara glada över att många också är missnöjda och känner sig utanför alliansens tydliga klasspolitik?
ericTheDog skrev:Är det inte på tiden att forumvänstern erkänner att Allians för Sverige lyckats med sin politik. Sverige går som tåget och inte ens en global finanskris sänkte oss.
Vi slipper chockhög fastighetsskatt och betalar något mindre i inkomstskatt. Vi lever i riktigt goda tider.
Man kan misstänka att vänstern lite i hemlighet funderar över hur man ska kopiera Alliansens framgångsrecept. Rimligen fattar vänstern att ingen vill ha tillbaka deras högskatttepolitik.
Vore jag vänster skulle jag vara fundamentalt missnöjd med vad vänstern presterar.
Jag skulle vara fundamentalt missnöjd som politiker när fler och fler människor lever på socialen, när fler och fler barn lever i barnfattigdom... Jag skulle inte känna att jag hade lyckats som politiker då utan misslyckats...
R.O.F.L skrev:Jag erkänner, men dags att reformera mera, sänk arbetsgivaravgiften, ta bort värnskatten, den statliga skatten bör justeras etc,,,
Kör på hårt med borgerlig politik, det är det mest rättvisa.
För vem?
- Inlägg 94
@Sniperace
kan det vara en tillfällighet att freedom har samma ipnummer som en av våra förra vänsterforumister använde tidigare?? *asg*
Vad är detta för sjukt forum egentligen, där användare loggar andras IP-nummer ?
F.ö. har jag dynamiskt IP vilket gör att det du skriver är en lögn och inget annat.
Varför har du hakat upp dig på vem som skriver, och inte VAD som skrivs ?
Senast ändrad av Freedom den 2011-03-06, 10:52, ändrad totalt 1 gång
Jag skulle vara fundamentalt missnöjd som politiker när fler och fler människor lever på socialen, när fler och fler barn lever i barnfattigdom.
Jag tror att det som så Anna, att de flesta här inne faktiskt tjänat på Alliansens politik, detta grumlar deras syn att det faktiskt finns folk som fått det rejält mycket sämre. Någon måste ju faktiskt betala alla skattesänkningar, och de är ju de svaga grupperna i samhället, barn, sjuka och arbetslösa.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Tv%C3%A5tredjedelssamh%C3%A4lle
ANNA2LINK skrev:ericTheDog skrev:Är det inte på tiden att forumvänstern erkänner att Allians för Sverige lyckats med sin politik. Sverige går som tåget och inte ens en global finanskris sänkte oss.
Ja du Eric du lever i en drömvärld du... Vi lever i goda tider som inte alla får ta del av... Ska alliansen vara glada över att många också är missnöjda och känner sig utanför alliansens tydliga klasspolitik?
Anna det är sorgligt att skåda men du blir bara mer och mer lik ett troll!
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
Sniperace skrev:kan det vara en tillfällighet att freedom har samma ipnummer som en av våra förra vänsterforumister använde tidigare?? *asg*
What???? What a shock
Thetaxpayer skrev:Sniperace skrev:kan det vara en tillfällighet att freedom har samma ipnummer som en av våra förra vänsterforumister använde tidigare?? *asg*
What???? What a shock
Nej men vad säger du?
Tror du inte på att det är en före detta moderatväljare som aldrig satt sin fot på detta forum tidigare?
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
redalert skrev:Thetaxpayer skrev:Sniperace skrev:kan det vara en tillfällighet att freedom har samma ipnummer som en av våra förra vänsterforumister använde tidigare?? *asg*
What???? What a shock
Nej men vad säger du?
Tror du inte på att det är en före detta moderatväljare som aldrig satt sin fot på detta forum tidigare?
Jag blev så besviken. Jag trodde verkligen det var en ny högerdebattör som dök upp som råkade hitta detta superforum av en ren slump.
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
- Inlägg 100
Sv: Erkänn att Allians för Sverige lyckats
Freedom skrev:Höjda avgifter som fick en halv miljon människor att lämna A-kassan
exakt
Ok, då kan du ju stryka detta från din löjliga lista.
Det får stå kvar...
Det är ingen som stämplar dig, du stämplar dig själv, ju fortare du inser det , men what the heck, vi vet ju redan att du inte klarar av att inse det.
Det är inte jag som kallar mig lögnare, vänsterpajas och troll, så där tror jag allt att du har fel.
Ridå för ännu en vänsterpajas.