Thetaxpayer skrev:Regndrottning skrev:ericTheDog skrev:Regndrottning skrev:ericTheDog skrev:Bra, då är vi överens om att pensionåldern är flytande. Lixom arbetstiden.
Det enda som återstår att få vänstern begripa är att det skulle bli svårt att få folk städa trapphus om de inte fick betalt för det.
Är du idiot på riktigt eller har du övat dig till det?
Vi är inte överens om någonting då du kontinuerligt förnekar fakta.
Jag förstår att DU inte skulle städa din trappa från din egen skit om du inte fick betalt för det. Du är en lat person som skulle ringa in någon billig piga för att torka upp efter dig.
Jag tycker det är otroligt att du inte kan läsa och ta åt dig av vad andra skriver utan att vinkla det till din egen förmån.
Kan inte låta bli att skratta. Faktum är att jag städade min egen trappa så sent som igår då min städhjälp inte kunde komma denna vecka. Men nästa vecka betalar jag återigen för städhjälpen. Kvinnan som utför detta arbete är en trevlig person som min fulla respekt. Du har din fulla rätt att uttrycka din respektlösa avsky mot henne, men det säger mer om dig än om den du kallar "billig piga".
Jag har i övrigt viss förståelse för att vämstern tappar konceptet när deras irrlära avslöjas med byxorna långt nere. Hur ni ens kunde komma på idén att folk utför rena rama skitjobben för att de tycker det är så kul, gav mig sannerligen ett gott skratt.
Jävla idiot!
Hade jag arbetat som piga så hade jag också kallat mig för det. Så Jag har den största respekten för alla billiga pigor som finns. Jag har däremot ingen som helst respekt för snåla idioter som uttnyttjar dessa för att de är för lata själva.
Vänstern anklagas för att vara lata. Men vem är det som köper pigtjänsterna? Vem är det som själva sger att de inte skulle göra något om de inte skulle få betalt, jo det är högern.
Vem är det sm i det längsta att det finnsw lagstiftning kring arbetstid? Återigen är det högern som förnekar poltisk styrning av arbetstiden. Detta trots att de vet bättre.
Varför är man både lat och snål för att man skaffar hemhjälp? Snarare tvärtom anser jag.
Dom enda som skulle behöva ha städhjälp är ensamstående och sjuka människor!!! Resten klarar av att städa hemma...