Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+13
Sniperace
Regndrottning
Corven
lazy
R.O.F.L
ANNA2LINK
RedMentalCase
Secrist
DMustaine
Infra
PE Dal
redalert
ericTheDog
17 posters

    Jag är förkyld - Hur ska jag klara mig?

    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Jag är förkyld - Hur ska jag klara mig? - Sida 13 Empty Sv: Jag är förkyld - Hur ska jag klara mig?

    Inlägg  ANNA2LINK 2011-02-13, 23:49

    ericTheDog skrev:
    ANNA2LINK skrev:
    ericTheDog skrev:
    ANNA2LINK skrev:
    MartinLindgren skrev:Nu vet ju jag att kostnaderna du räknar upp här inte gäller för din egen del,
    men vad tror du det kostar att åka till vården, behöver inte pensionärer och käka, tror du mediciner och läkarbesök är gratis?
    Cool

    Ja du Martin högern tänker ju så att pensionärer dom kostar ju bara du vet så varför ska de ha råd med att te en lunch på stan, mediciner eller ja vård om dom inte är rika förstås???


    Pensionärer har råd med detta och det är väl jättebra. Eller hur?


    Alla har inte det Eric!

    Och då ska ingen ha menar du?

    Menar du på fullt allvar att det finns pensionärer som inte har råd med en kopp te? Kostad: 20 Kr.

    Kan säkert vara så...
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Jag är förkyld - Hur ska jag klara mig? - Sida 13 Empty Sv: Jag är förkyld - Hur ska jag klara mig?

    Inlägg  MartinLindgren 2011-02-14, 00:05

    Är det något en pensionär som jag lärt mig doggen, att när du blir stor blir det annat ljud i skällan???

    Var så säker att vi har alla varit så tomma i bollen som dig, och trott det händer inte mig

    En sak till är jag lika säker på, du varken vill eller skulle klara av att bli behandlad på samma nedlåtande sätt som du bemöter andra,


    Ärligt talat så måste jag säga att du måste vara minst bland dom tio mest korkade personer jag hört talas om,

    Thats it mr.Doggen
    !
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    Jag är förkyld - Hur ska jag klara mig? - Sida 13 Empty Sv: Jag är förkyld - Hur ska jag klara mig?

    Inlägg  ericTheDog 2011-02-14, 01:27

    MartinLindgren skrev:Är det något en pensionär som jag lärt mig doggen, att när du blir stor blir det annat ljud i skällan???

    Var så säker att vi har alla varit så tomma i bollen som dig, och trott det händer inte mig

    En sak till är jag lika säker på, du varken vill eller skulle klara av att bli behandlad på samma nedlåtande sätt som du bemöter andra,


    Ärligt talat så måste jag säga att du måste vara minst bland dom tio mest korkade personer jag hört talas om,

    Thats it mr.Doggen
    !

    Trodde inte du skulle ge upp så lätt. Redan slut på argument ser jag. Tror du inte på Tobleronepolitiken längre?
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Jag är förkyld - Hur ska jag klara mig? - Sida 13 Empty Sv: Jag är förkyld - Hur ska jag klara mig?

    Inlägg  MartinLindgren 2011-02-14, 08:17

    Suck, koskällor har jag hört talas om, finns det vovveskällor också,
    Men på dig borde det sitta ett sånt där blinkande elhalsband? Cool
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Jag är förkyld - Hur ska jag klara mig? - Sida 13 Empty Sv: Jag är förkyld - Hur ska jag klara mig?

    Inlägg  redalert 2011-02-14, 11:25

    MartinLindgren skrev:Suck, koskällor har jag hört talas om, finns det vovveskällor också,
    Men på dig borde det sitta ett sånt där blinkande elhalsband? Cool

    Such......(som en kär gammal pajas brukar säga), en aning högre nivå om jag får be! Razz
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Jag är förkyld - Hur ska jag klara mig? - Sida 13 Empty Sv: Jag är förkyld - Hur ska jag klara mig?

    Inlägg  MartinLindgren 2011-02-14, 12:29

    Ja du, be hur mycket du vill grabben, men mot mitt håll är helt bortkastad tid, börja med att bota förkylningen som tråden handlar om,var rädd om ditt lilla huvud kanske vore något att så snabbt som möjligt snyta din snoriga näsa / Martin Cool
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Jag är förkyld - Hur ska jag klara mig? - Sida 13 Empty Sv: Jag är förkyld - Hur ska jag klara mig?

    Inlägg  Infra 2011-02-14, 12:38

    Doggy: "Jag är förkyld. - Hur ska jag klara mig?"


    Arsenik lär vara bra har jag hört.
    Rolling Eyes
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Jag är förkyld - Hur ska jag klara mig? - Sida 13 Empty Sv: Jag är förkyld - Hur ska jag klara mig?

    Inlägg  SiP 2011-02-14, 18:40

    Infra skrev: Doggy: "Jag är förkyld. - Hur ska jag klara mig?"


    Arsenik lär vara bra har jag hört.
    Rolling Eyes

    Infra fortsätter att visa sin nazistiska ådra, varför inte föreslå zyklon b, det är ju du och dina kompisars favorit när det gäller att döda...
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Jag är förkyld - Hur ska jag klara mig? - Sida 13 Empty Sv: Jag är förkyld - Hur ska jag klara mig?

    Inlägg  berralarzon 2011-02-14, 19:07

    SiP skrev:
    Infra skrev: Doggy: "Jag är förkyld. - Hur ska jag klara mig?"


    Arsenik lär vara bra har jag hört.
    Rolling Eyes

    Infra fortsätter att visa sin nazistiska ådra, varför inte föreslå zyklon b, det är ju du och dina kompisars favorit när det gäller att döda...

    Hmmm.. Varan innehåller arsenik, vad elaka ni är mot varandra.
    Ja att jag elak mot en skattetjuv rmc/gustavander; det är mig förbehållit rätt som ärlig skattebetalare att tycka.
    Avd:att förekomma!
    //berra
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Jag är förkyld - Hur ska jag klara mig? - Sida 13 Empty Sv: Jag är förkyld - Hur ska jag klara mig?

    Inlägg  SiP 2011-02-14, 20:16

    berralarzon skrev:
    SiP skrev:
    Infra skrev: Doggy: "Jag är förkyld. - Hur ska jag klara mig?"


    Arsenik lär vara bra har jag hört.
    Rolling Eyes

    Infra fortsätter att visa sin nazistiska ådra, varför inte föreslå zyklon b, det är ju du och dina kompisars favorit när det gäller att döda...

    Hmmm.. Varan innehåller arsenik, vad elaka ni är mot varandra.
    Ja att jag elak mot en skattetjuv rmc/gustavander; det är mig förbehållit rätt som ärlig skattebetalare att tycka.
    Avd:att förekomma!
    //berra

    Tja, att Infra inte fixade att bli bemött med samma sorts ilska som han riktar mot dom som har en annan åsikt än honom utan gick på med hot och hot om våld gör att jag ser honom som en totalt infatil idiot som helst skulle sitta inlåst, att han dessutom visar starka antisemitiska åsikter med inslag av nazism gör att han skall bekämpas så att han inte kan sprida sitt hat oemotsagd...
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    Jag är förkyld - Hur ska jag klara mig? - Sida 13 Empty Sv: Jag är förkyld - Hur ska jag klara mig?

    Inlägg  ericTheDog 2011-02-15, 00:17

    MartinLindgren skrev:Ja du, be hur mycket du vill grabben, men mot mitt håll är helt bortkastad tid, börja med att bota förkylningen som tråden handlar om,var rädd om ditt lilla huvud kanske vore något att så snabbt som möjligt snyta din snoriga näsa / Martin Cool


    Är det nån som kastat bort sin tid så är det du martin.

    Sponsored content


    Jag är förkyld - Hur ska jag klara mig? - Sida 13 Empty Sv: Jag är förkyld - Hur ska jag klara mig?

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-19, 12:10