Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+11
lazy
fredrik rahm70
KickTheRasist
MartinLindgren
R.O.F.L
Sniperace
SiP
captaincodd
kanaljen
RedCloud
Susz X
15 posters

    SD klingar falskare än falskt ...

    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    SD klingar falskare än falskt ... Empty SD klingar falskare än falskt ...

    Inlägg  Susz X 2009-03-24, 21:31

    "Sverigedemokraterna försöker profilera sig som ett pro-israeliskt parti som tar antisemitismen på allvar. Senast i förra veckan lade Sverigedemokraten Göran Olsson, ordförande för Sverigedemokraterna i värmländska Forshaga, en motion om att kommunen ska försöka skaffa sig en vänort i Israel för att visa solidaritet med det judiska folket.
    Givetvis finns det personer inom Sverigedemokraterna som har ett genuint engagemang för Israel. Men Sverigedemokraternas protester mot antisemitism är i första hand förklädd islamofobi och kritik mot mångkulturalism.


    Riktar fokus mot islam

    I samband med att partiet uppmärksammar antisemitism riktas fokus alltid mot muslimer eller det mångkulturella samhället. "


    http://expo.se/2009/48_2496.html

    Falskare än ondskan själv...eller ondskan personifierad? Eller är ondskan att inte tydligt markera ?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    SD klingar falskare än falskt ... Empty Sv: SD klingar falskare än falskt ...

    Inlägg  RedCloud 2009-03-24, 21:36

    Med tanke på vad deras förebilder, nazisterna, gjorde i Europa 1930-45, så är ju detta inget annat än hyckleri på hög nivå. Bra att du belyser det SusX.
    kanaljen
    kanaljen


    Antal inlägg : 609
    Join date : 09-02-18
    Ort : Norrland, som sörlänningarna säger.

    SD klingar falskare än falskt ... Empty !

    Inlägg  kanaljen 2009-03-24, 21:58

    Och kommunistiska EXPO är trovärdig i sin rapportering....Not
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    SD klingar falskare än falskt ... Empty Sv: SD klingar falskare än falskt ...

    Inlägg  Susz X 2009-03-24, 22:00

    kanaljen skrev:Och kommunistiska EXPO är trovärdig i sin rapportering....Not

    Självklart är EXPO trovärdiga.Det är de kända för- ända från de startade.
    Men att alla där skulle vara kommunister är bara löjligt snack. Inget annat- det vet vi.
    Vad anser du om författaren till denna boken då- Kanaljen?
    http://www.extremister.se/


    Senast ändrad av Susz X den 2009-03-24, 22:02, ändrad totalt 1 gång
    kanaljen
    kanaljen


    Antal inlägg : 609
    Join date : 09-02-18
    Ort : Norrland, som sörlänningarna säger.

    SD klingar falskare än falskt ... Empty Susz

    Inlägg  kanaljen 2009-03-24, 22:02

    Susz X skrev:
    kanaljen skrev:Och kommunistiska EXPO är trovärdig i sin rapportering....Not

    Vad anser du om författaren till denna boken då- Kanaljen?
    http://www.extremister.se/

    Vad har SD med våld att göra? Det är SD politiker som blir utsatta för våldet. Hur trovärdiga är dom egentligen, EXPO har kopplingar till AFA.
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    SD klingar falskare än falskt ... Empty Sv: SD klingar falskare än falskt ...

    Inlägg  Susz X 2009-03-24, 22:05

    RedCloud skrev:Med tanke på vad deras förebilder, nazisterna, gjorde i Europa 1930-45, så är ju detta inget annat än hyckleri på hög nivå. Bra att du belyser det SusX.

    Japp- det är hyckleri på en såpass hög nivå att jag kallar det den verkliga ondskan
    , den farligaste ondskan av allt..de som står bakom SD som en parlamentarisk möjlighet- och inte själva syns..
    kanaljen
    kanaljen


    Antal inlägg : 609
    Join date : 09-02-18
    Ort : Norrland, som sörlänningarna säger.

    SD klingar falskare än falskt ... Empty Susz

    Inlägg  kanaljen 2009-03-24, 22:07

    Susz X skrev:
    RedCloud skrev:Med tanke på vad deras förebilder, nazisterna, gjorde i Europa 1930-45, så är ju detta inget annat än hyckleri på hög nivå. Bra att du belyser det SusX.

    Japp- det är hyckleri på en såpass hög nivå att jag kallar det den verkliga ondskan
    , den farligaste ondskan av allt..de som står bakom SD- och inte själva syns..


    Jo, din nivå av trams har du visat även förr.
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    SD klingar falskare än falskt ... Empty Sv: SD klingar falskare än falskt ...

    Inlägg  Susz X 2009-03-24, 22:12

    Hmm- känsligt ämne som alltid när det börjar komma föör nära kärnan Kanaljen...
    Sitt där och mumla du...Mad Mig skrämmer du inte från att synliggöra ..att oxå den grävande journalistiken kommit fram till samma sak är inget nedköp- tvärtom..
    Ett klart lyft- och förutsättningen för att hoten mot demokratin inte skall få makten..
    Samtidigt kan det självklart förekomma att en del av personerna i SD själva är utsatta för manipulation- utan att se det själva...vems språkrör de faktiskt är- eller? Finns fler?


    https://acbladet.swedishforum.se/-f2/okej-eller-inte-detta-hittade-jag-pa-natet-2008propaganda-t250.htm


    Senast ändrad av Susz X den 2009-03-24, 22:20, ändrad totalt 1 gång
    kanaljen
    kanaljen


    Antal inlägg : 609
    Join date : 09-02-18
    Ort : Norrland, som sörlänningarna säger.

    SD klingar falskare än falskt ... Empty Suzs

    Inlägg  kanaljen 2009-03-24, 22:18

    Jag ser inte vad du skriver, vad skönt. Du är Foe:ad!!! afro
    captaincodd
    captaincodd


    Antal inlägg : 904
    Join date : 09-02-17
    Ort : Upplands-Bro

    SD klingar falskare än falskt ... Empty Sv: SD klingar falskare än falskt ...

    Inlägg  captaincodd 2009-03-24, 22:19

    Jag är näsyan övertygad om att SD kommer in i riksdan nästa år,men varför kan inte Renfällen Alfons tala om om han tänker "göra det" med dom eller inte.Det lär inte bli lättare om dom tar vågmästarrollen,,,,Ut ur EU vill dom ju oxå,inte förändra politiken monkey
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    SD klingar falskare än falskt ... Empty Sv: SD klingar falskare än falskt ...

    Inlägg  Susz X 2009-03-24, 22:28

    Ja Du Kapten- det ligger en "hund begraven" i att inte rakryggat stå för det du beskriver här...med säkerhet inte vilken hund som helst ..
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    SD klingar falskare än falskt ... Empty Sv: SD klingar falskare än falskt ...

    Inlägg  Susz X 2009-03-24, 22:33

    kanaljen skrev:Jag ser inte vad du skriver, vad skönt. Du är Foe:ad!!! afro

    Tack Kanaljen- jag tar det som både ett stort framsteg och tydligt tecken på verklighetsinsikt..men människan är utvecklingsbar- så kanske det finns hopp för dig oxå- hoppas det... Var har förresten alla dina polare från ab tagit vägen? Insydda hela gänget?rendeer
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    SD klingar falskare än falskt ... Empty Sv: SD klingar falskare än falskt ...

    Inlägg  SiP 2009-03-24, 22:41

    Nu "belyser" Susz sina nassemardrömmar igen....wojne wojne wojne..

    Har du författat något själv eller är det fortfarnade själ, klipp och klistra trådar??

    Men konstigt att du inte kan lägga upp länken om den otäcke högerextremisten i Borås som du skrev om, du vet den där som inte ens BT hade hört talas om...

    P.S. Du kommer väl ihåg att titta under sängen innan du skall ta tabletten som får dig att sova, det kan ju ligga en otäck nasse där under med bomber och knark...D.S.
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    SD klingar falskare än falskt ... Empty Sv: SD klingar falskare än falskt ...

    Inlägg  Susz X 2009-03-24, 22:43

    Nja- kan inte göra annat än hoppas att du sys in inom en snar framtid sip.
    Det kommer- var så säker.
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    SD klingar falskare än falskt ... Empty Sv: SD klingar falskare än falskt ...

    Inlägg  SiP 2009-03-24, 22:45

    Själv då, har du permis från den mjuka cellen...
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    SD klingar falskare än falskt ... Empty Sv: SD klingar falskare än falskt ...

    Inlägg  SiP 2009-03-24, 22:48

    B.T.W exakt vad skulle jag sys in för??

    För att jag jobbar och inte går på piller??
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    SD klingar falskare än falskt ... Empty Sv: SD klingar falskare än falskt ...

    Inlägg  Susz X 2009-03-24, 22:48

    SiP skrev:Själv då, har du permis från den mjuka cellen...

    Där är vi inte lika heller sip. Tror du att jag bryr mig om en stövel som du? Nopp.
    Förutom att du skickas till Kumla...samt fråntas tillgång till data/ mobil..
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    SD klingar falskare än falskt ... Empty Sv: SD klingar falskare än falskt ...

    Inlägg  SiP 2009-03-24, 22:50

    Susz X skrev:
    SiP skrev:Själv då, har du permis från den mjuka cellen...

    Där är vi inte lika heller sip. Tror du att jag bryr mig om en stövel som du? Nopp.
    Förutom att du skickas till Kumla..

    haha Och du skickas till säter, du vet den där mjuka fina cellen som du känner igen...
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    SD klingar falskare än falskt ... Empty Sv: SD klingar falskare än falskt ...

    Inlägg  Susz X 2009-03-24, 22:54

    SiP skrev:
    Susz X skrev:
    SiP skrev:Själv då, har du permis från den mjuka cellen...

    Där är vi inte lika heller sip. Tror du att jag bryr mig om en stövel som du? Nopp.
    Förutom att du skickas till Kumla..

    haha Och du skickas till säter, du vet den där mjuka fina cellen som du känner igen...

    Jisses- vad går du på? Rolling Eyes
    Kanske vore att röja minor mer något du gjort dig förtjänt av...knappast det yrke du i dag besitter..om du alls gör det..
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    SD klingar falskare än falskt ... Empty Sv: SD klingar falskare än falskt ...

    Inlägg  SiP 2009-03-24, 22:58

    Nu får du hålla isär begreppen, det är du som går på starka piller och ser nassar överallt... Rolling Eyes vet du inte ens det??

    när vi ändå språkas, kan du lägga upp den där länken nu??
    Eller var det i dimman som du skrev det??
    Eller var det helt enkelt som vanligt...du ljög??
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    SD klingar falskare än falskt ... Empty Sv: SD klingar falskare än falskt ...

    Inlägg  SiP 2009-03-24, 23:00

    Susz X skrev:
    SiP skrev:
    Susz X skrev:
    SiP skrev:Själv då, har du permis från den mjuka cellen...

    Där är vi inte lika heller sip. Tror du att jag bryr mig om en stövel som du? Nopp.
    Förutom att du skickas till Kumla..

    haha Och du skickas till säter, du vet den där mjuka fina cellen som du känner igen...

    Jisses- vad går du på? Rolling Eyes
    Kanske vore att röja minor mer något du gjort dig förtjänt av...knappast det yrke du i dag besitter..om du alls gör det..

    Du vet väl inte ens vad yrke är för något..du har väl aldrig kunnat jobba..du är ju sjuk...kommer du inte ihåg det??
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    SD klingar falskare än falskt ... Empty Sv: SD klingar falskare än falskt ...

    Inlägg  Susz X 2009-03-24, 23:01

    Ljuger aldrig..och har med säkerhet jobbat i många fler år än du sip..
    dessutom sade jag tilldig att köpa det numret av bt- eftersom allt inte går att länka till via nätet- gjorde du inte så skyll dig själv och kniip...
    och- för att återgå till kärnan i tråden- så visst finns det ett samband med sd här
    .
    Men om det är en sd:are som är författare är jag inte så säker på- även om loggan fanns där..Känsligt sip?


    https://acbladet.swedishforum.se/-f2/okej-eller-inte-detta-hittade-jag-pa-natet-2008propaganda-t250.htm


    Senast ändrad av Susz X den 2009-03-24, 23:08, ändrad totalt 2 gånger
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    SD klingar falskare än falskt ... Empty Sv: SD klingar falskare än falskt ...

    Inlägg  SiP 2009-03-24, 23:05

    Susz X skrev:[color=orange]Ljuger aldrig..


    men vad bra, då kan du lägga upp länken till artikeln om högerextremisten i Borås, som du påstod att polisen hade tagit med både bomber och knark i ett villaområde..
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    SD klingar falskare än falskt ... Empty fy

    Inlägg  Sniperace 2009-03-24, 23:06

    vilken skitkastning......
    nu går jag o lägger mig o sörjer över hur otrevliga människor kan vara mot varandra....

    kram på er!!!
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    SD klingar falskare än falskt ... Empty Sv: SD klingar falskare än falskt ...

    Inlägg  Susz X 2009-03-24, 23:13

    Sniperace skrev:vilken skitkastning......
    nu går jag o lägger mig o sörjer över hur otrevliga människor kan vara mot varandra....

    kram på er!!!

    Tydligen var detta ett väldigt känsligt ämne...tänk att man alltid lyckas snoka reda på känsliga ämnen...som helst ska tystas ned- knepigt va?
    Natti natti sov gott!

    Sponsored content


    SD klingar falskare än falskt ... Empty Sv: SD klingar falskare än falskt ...

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-06, 15:11