Förutom att försöka smutskasta mig som person med egna hittepå?
Är ni sura för en del verkligheter som kommer fram? I så fall varför?
Vilken människa som helst kan se och begripa det...hoppas rätt person gör det i kväll oxå.
Natti natti
Susz X skrev:Som vanligt ingen oväntad kommentar från dig Lazy- du brukar komma in när mr Rahm ballat ur..vad har ni egentligen gemensamt?
Vilken människa som helst kan se och begripa det...hoppas rätt person gör det i kväll oxå.
Natti natti
Susz X skrev:martin7lindgren skrev:SuszX trampade tydligen herrar Kanalj och SiP på en öm punkt,
Herrarnas mistlurar började tuta omgående,
Men å andra sidan ha dessa herrar hängande ylande i bakhasorna kan bara ses som merit!
Tack vännen. Å andra sidan- en sådan svans vill man ju inte alltid ranta runt med-
livet är så mycket vackrarae än dessa vedervärdiga individer...Se- en av dem (kanaljen)har redan fiskat upp var din känsliga punkt ligger och försöker spela på de känslorna- försöker få dig att känna skuld.
Gå inte på det- och akta dig noga för denna avart av kräk Martin! Jag liknar dem vid vägglöss- de kryper fram på natten och suuuger blod..trampa bara på dem- eller bespruta med insektsgift...bry dig inte om de djävulska i att försöka trycka ned en människa som är bra!
Du är bässt!Och- var stolt för den fina människa du är Martin!
lazy skrev:Förutom att försöka smutskasta mig som person med egna hittepå?
Det Susz har du lyckats alldeles utmärkt med ikväll helt
på egen hand.
kanaljen skrev:martin7lindgren skrev:SuszX trampade tydligen herrar Kanalj och SiP på en öm punkt,
Men å andra sidan ha dessa herrar hängande ylande i bakhasorna kan bara ses som merit!
Hur var det nu, var var du när din flicka blev antastad?
KickTheRasist skrev:Susz X skrev:Som vanligt ingen oväntad kommentar från dig Lazy- du brukar komma in när mr Rahm ballat ur..vad har ni egentligen gemensamt?
Natti natti
Ehm !?
Jag tror att detta är en och samma person faktisk .. det känns som Proxy suzs ... eller ännu värre Chain Proxy??
mvh
//KTR
Susz X skrev:kanaljen skrev:martin7lindgren skrev:SuszX trampade tydligen herrar Kanalj och SiP på en öm punkt,
Sorry Kanaljen- ditt sätt att försöka trycka ned Martin accepterar jag aldrig. Så du ligger och snokar i vad som är andras känsliga punkter du. Äckligt.Även bihangen som går till ditt försvar här...
Susz X skrev:KickTheRasist skrev:Susz X skrev:Som vanligt ingen oväntad kommentar från dig Lazy- du brukar komma in när mr Rahm ballat ur..vad har ni egentligen gemensamt?
Natti natti
Ehm !?
Jag tror att detta är en och samma person faktisk .. det känns som Proxy suzs ... eller ännu värre Chain Proxy??
mvh
//KTRDär sade du något- hur kan det vara så?
Ska ju inte fungera att ha två nick här...
Susz X skrev:Tack för upplysningen.
Önskar dig en god natts sömn..och en nicee innehållsrik vecka..
Susz X skrev:Det säger mer om dem själva Martin..Visst blir man en smula förvånad över hur långt dessa personer kan gå för att lägga locket på- men det syns ju här- kan inte bli tydligare vilka- inte sant.Man ska aldrig sluta förvånas ej heller att läara sig av dessas beteende- det är den enda rätta sidan som kommer fram då..
Har dragit upp känsliga ämnen- då får man tydligen kallt räkna med trkasserier oxå. Förvisso inget nytt under solen...men här ses det mer koncenrerat..
KickTheRasist skrev:Susz X skrev:kanaljen skrev:martin7lindgren skrev:SuszX trampade tydligen herrar Kanalj och SiP på en öm punkt,
Sorry Kanaljen- ditt sätt att försöka trycka ned Martin accepterar jag aldrig. Så du ligger och snokar i vad som är andras känsliga punkter du. Äckligt.Även bihangen som går till ditt försvar här...
Kanal fan !!
Hahaha han är känd över hela s´Sverige med sitt Islamofob // invandra fientligt inlägg på AB ... jag tycker att han skall inte utalla sig om någoting alls faktisk .. om jag skulle vara på hans plats då skulle jag fan skämmas för resten av mitt liv...
Ej Kanalen min kompis Muhamed helsar och säger att han älskar dig ändå och önskar dig lycka till i Livet .
//KTR
KickTheRasist skrev:Susz X skrev:Det säger mer om dem själva Martin..Visst blir man en smula förvånad över hur långt dessa personer kan gå för att lägga locket på- men det syns ju här- kan inte bli tydligare vilka- inte sant.Man ska aldrig sluta förvånas ej heller att läara sig av dessas beteende- det är den enda rätta sidan som kommer fram då..
Har dragit upp känsliga ämnen- då får man tydligen kallt räkna med trkasserier oxå. Förvisso inget nytt under solen...men här ses det mer koncenrerat..
Soory susz men visa idioter förstår inte IRONI
Your time is waste for nothing ....
kanaljen skrev:KickTheRasist skrev:Susz X skrev:kanaljen skrev:martin7lindgren skrev:SuszX trampade tydligen herrar Kanalj och SiP på en öm punkt,
Kanal fan !!
Hahaha han är känd över hela s´Sverige med sitt Islamofob // invandra fientligt inlägg på AB ... jag tycker att han skall inte utalla sig om någoting alls faktisk .. om jag skulle vara på hans plats då skulle jag fan skämmas för resten av mitt liv...
Ej Kanalen min kompis Muhamed helsar och säger att han älskar dig ändå och önskar dig lycka till i Livet .
//KTR
Känd, har inte tänkt på det. Men visst, även jag kan bringa någonting gott för sverige. En sak, lär dig skriva svenska. Det ser för eländigt ut.
Susz X skrev:KickTheRasist skrev:Susz X skrev:Som vanligt ingen oväntad kommentar från dig Lazy- du brukar komma in när mr Rahm ballat ur..vad har ni egentligen gemensamt?
Natti natti
Ehm !?
mvh
//KTRDär sade du något- hur kan det vara så?
Ska ju inte fungera att ha två nick här...
KickTheRasist skrev:kanaljen skrev:KickTheRasist skrev:Susz X skrev:kanaljen skrev:martin7lindgren skrev:SuszX trampade tydligen herrar Kanalj och SiP på en öm punkt,
Kanal fan !!
//KTR
Känd, har inte tänkt på det. Men visst, även jag kan bringa någonting gott för sverige. En sak, lär dig skriva svenska. Det ser för eländigt ut.
Du skall skita i mina Svenska kunskaper islamofob fuck ok ??