Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+11
lazy
fredrik rahm70
KickTheRasist
MartinLindgren
R.O.F.L
Sniperace
SiP
captaincodd
kanaljen
RedCloud
Susz X
15 posters

    SD klingar falskare än falskt ...

    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    SD klingar falskare än falskt ... - Sida 2 Empty suck

    Inlägg  Sniperace 2009-03-24, 23:16

    dehade INGET med ÄMNET att göra, det var skitkastningen mot varandra som gjorde mig ledsen....

    undrar om ni hade sagt sådana saker till varandra om ni mötts på en restaurang, eller i en park.....
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    SD klingar falskare än falskt ... - Sida 2 Empty Sv: SD klingar falskare än falskt ...

    Inlägg  SiP 2009-03-24, 23:21

    Började med att Susz sa att Kanaljens alla polare var insydda...

    Men om hon ens lade manken till så skulle hon 1. lägga upp länken jag efterlyser och 2. fattat att jag är mot SD som parti, men en som bara är ute efter att ta andras artiklar och publicera dom här som sina egna ger jag inget för...bara förakt!
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    SD klingar falskare än falskt ... - Sida 2 Empty Sv: SD klingar falskare än falskt ...

    Inlägg  Susz X 2009-03-24, 23:22

    Sniperace skrev:dehade INGET med ÄMNET att göra, det var skitkastningen mot varandra som gjorde mig ledsen....

    undrar om ni hade sagt sådana saker till varandra om ni mötts på en restaurang, eller i en park.....
    Knappast- i en park hade jag förmodligen blivit nedstucken av dito- så den vill jag helst inte möta alls..
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    SD klingar falskare än falskt ... - Sida 2 Empty Sv: SD klingar falskare än falskt ...

    Inlägg  SiP 2009-03-24, 23:23

    Susz X skrev:
    Sniperace skrev:dehade INGET med ÄMNET att göra, det var skitkastningen mot varandra som gjorde mig ledsen....

    undrar om ni hade sagt sådana saker till varandra om ni mötts på en restaurang, eller i en park.....
    Knappast- i en park hade jag förmodligen blivit nedstucken av dito- så den vill jag helst inte möta alls..

    Antagligen hade du stuckit ned dig själv och skyllt på närmsta person...
    R.O.F.L
    R.O.F.L


    Antal inlägg : 8085
    Join date : 09-02-26

    SD klingar falskare än falskt ... - Sida 2 Empty Sv: SD klingar falskare än falskt ...

    Inlägg  R.O.F.L 2009-03-24, 23:24

    Är väl fint med en Judisk vänort.

    Har precis beställt Sd kuriren. Ska lägga ut den på jobbet när´jag läst den Very Happy
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    SD klingar falskare än falskt ... - Sida 2 Empty Sv: SD klingar falskare än falskt ...

    Inlägg  Susz X 2009-03-24, 23:32

    R.O.F.L skrev:Är väl fint med en Judisk vänort.

    Har precis beställt Sd kuriren. Ska lägga ut den på jobbet när´jag läst den Very Happy


    Varför inte även ha en palestinsk/muslimsk vänort? I stället för att hetsa mot den folkgruppen med hjälp av andra människors olycka/tidigare utsatthet? Hyckleri- inget annat..det begriper även en riktig arbetare..
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    SD klingar falskare än falskt ... - Sida 2 Empty Sv: SD klingar falskare än falskt ...

    Inlägg  MartinLindgren 2009-03-24, 23:53

    SuszX trampade tydligen herrar Kanalj och SiP på en öm punkt, Wink
    Herrarnas mistlurar började tuta omgående, Wink
    Men å andra sidan ha dessa herrar hängande ylande i bakhasorna kan bara ses som merit! bounce
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    SD klingar falskare än falskt ... - Sida 2 Empty Sv: SD klingar falskare än falskt ...

    Inlägg  KickTheRasist 2009-03-25, 00:16

    Susz X skrev:
    R.O.F.L skrev:Är väl fint med en Judisk vänort.

    Har precis beställt Sd kuriren. Ska lägga ut den på jobbet när´jag läst den Very Happy


    Varför inte även ha en palestinsk/muslimsk vänort? I stället för att hetsa mot den folkgruppen med hjälp av andra människors olycka/tidigare utsatthet? Hyckleri- inget annat..det begriper även en riktig arbetare..




    Jävlar bruden har du inte tänkt ?!


    Jimmy Åkesson ser ut själv som en Blatte!!.. han kan vara knappast som den blonda Arier (den stolta SVENSKEN)
    Very Happy

    Läs den här detta är Nice :


    http://sv.wikipedia.org/wiki/Arier

    Om du frågar mig han passar ju lätt där...

    Very Happy


    MVH
    //KTR
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    SD klingar falskare än falskt ... - Sida 2 Empty Sv: SD klingar falskare än falskt ...

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-25, 00:28

    Intressant ENDA som bryr sig om sd är vänstern..

    Kan det vara för att dom i GRUNDEN har liknande åsikter om sverige , staten och arbete?(menar då ej invandringen) och ligger båda runt 4-5% ?

    Vi andra(dvs nästan 90% av folket i Sverige)SKITER enbart i sd och deras solkiga 50tals romantik och taggtrådsmurar runt Sverige=)<----exakt samma mentalitet som Vänstern=)


    Lika barn leka bäst som det heter......
    clown Evil or Very Mad
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    SD klingar falskare än falskt ... - Sida 2 Empty Sv: SD klingar falskare än falskt ...

    Inlägg  Susz X 2009-03-25, 00:31

    fredrik rahm skrev:Intressant ENDA som bryr sig om sd är vänstern..

    Kan det vara för att dom i GRUNDEN har liknande åsikter om sverige , staten och arbete?(menar då ej invandringen) och ligger båda runt 4-5% ?

    Vi andra(dvs nästan 90% av folket i Sverige)SKITER enbart i sd och deras solkiga 50tals romantik och taggtrådsmurar runt Sverige=)<----exakt samma mentalitet som Vänstern=)


    Lika barn leka bäst som det heter......
    clown Evil or Very Mad

    Faan vad du ljuger- går det in i din skalle att jag inte är vänster?
    Däremot är enda partiet som inte sagt att de inte vill samarbeta med sd Moderaterna och NSF...NSF vill till och med hjälpa sd- men det påstår sd att de inte vill veta av..ändå finns det vissa som sitter på dubbla stolar...hmmm
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    SD klingar falskare än falskt ... - Sida 2 Empty Sv: SD klingar falskare än falskt ...

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-25, 00:39

    Nej suszx du är mera förvirrad än en vänster.

    Antar att du menar m och sd i KOMMUNEN karlskrona??


    okej.. m och vänstern samarbetar i många kommuner bla motala.. skall vi då på ditt förvirrade mystiska sätt tro att detta kommunalsamarbete gäller på RIKSDAGSNIVÅ??

    lol!


    Sorry men Förvirrad är nog din Tankegång och politiska åsikter...fortfarande är det DU som eldar på alla rasist debatter Ingen verkar vilja delta i detta forum.
    Dom flesta behandlar Sd (som består mest av lågutbildade EX sosseröstare) som den förvirrade massa dom är..

    DU dock ger dom gratis reklam om och om igen.=)

    Nsf är inte ens VÄRDA att ta upp i text ..
    kanaljen
    kanaljen


    Antal inlägg : 609
    Join date : 09-02-18
    Ort : Norrland, som sörlänningarna säger.

    SD klingar falskare än falskt ... - Sida 2 Empty Martään.

    Inlägg  kanaljen 2009-03-25, 00:44

    martin7lindgren skrev:SuszX trampade tydligen herrar Kanalj och SiP på en öm punkt, Wink
    Herrarnas mistlurar började tuta omgående, Wink
    Men å andra sidan ha dessa herrar hängande ylande i bakhasorna kan bara ses som merit! bounce

    Hur var det nu, var var du när din flicka blev antastad?
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    SD klingar falskare än falskt ... - Sida 2 Empty Sv: SD klingar falskare än falskt ...

    Inlägg  Susz X 2009-03-25, 00:45

    [
    quote="fredrik rahm"]Nej suszx du är mera förvirrad än en vänster.

    Antar att du menar m och sd i KOMMUNEN karlskrona??


    okej.. m och vänstern samarbetar i många kommuner bla motala.. skall vi då på ditt förvirrade mystiska sätt tro att detta kommunalsamarbete gäller på RIKSDAGSNIVÅ??

    lol!


    Sorry men Förvirrad är nog din Tankegång och politiska åsikter...fortfarande är det DU som eldar på alla rasist debatter Ingen verkar vilja delta i detta forum.
    Dom flesta behandlar Sd (som består mest av lågutbildade EX sosseröstare)
    som den förvirrade massa dom är..


    DU dock ger dom gratis reklam om och om igen.=)

    Nsf är inte ens VÄRDA att ta upp i text ..
    [/quote]

    Jisses gubbe- det är väl ingen pr direkt att få dem att visa upp sin RÄTTA sida...
    du hajjar inte mitt tänk alls du...inte att det finns de som inte hörs/syns heller..
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    SD klingar falskare än falskt ... - Sida 2 Empty Sv: SD klingar falskare än falskt ...

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-25, 00:48

    Ja förvirrade suszx...Kommunalsamarbete = riksdagssamarbete (sd finns ej i riksdagen dock) enligt dig


    och det finns nsf och sd puttar bakom varje krök..speciellt på detta forumet...Massor..hela 2-3 st av 94 medlemmar


    Och fortfarande är det ganska bevisat att Sd tar (s) = (Socialdemokraterna) röster i alla kommuner där dom har mandat.

    varför det?

    lol! drunken
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    SD klingar falskare än falskt ... - Sida 2 Empty Sv: SD klingar falskare än falskt ...

    Inlägg  Susz X 2009-03-25, 00:51

    martin7lindgren skrev:SuszX trampade tydligen herrar Kanalj och SiP på en öm punkt, Wink
    Herrarnas mistlurar började tuta omgående, Wink
    Men å andra sidan ha dessa herrar hängande ylande i bakhasorna kan bara ses som merit! bounce

    Tack vännen. Å andra sidan- en sådan svans vill man ju inte alltid ranta runt med-
    livet är så mycket vackrarae än dessa vedervärdiga individer...Se- en av dem (kanaljen)har redan fiskat upp var din känsliga punkt ligger och försöker spela på de känslorna- försöker få dig att känna skuld.
    Gå inte på det- och akta dig noga för denna avart av kräk Martin! Jag liknar dem vid vägglöss- de kryper fram på natten och suuuger blod..trampa bara på dem- eller bespruta med insektsgift...bry dig inte om de djävulska i att försöka trycka ned en människa som är bra!
    Du är bässt!Och- var stolt för den fina människa du är Martin!


    Senast ändrad av Susz X den 2009-03-25, 01:00, ändrad totalt 2 gånger
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    SD klingar falskare än falskt ... - Sida 2 Empty Sv: SD klingar falskare än falskt ...

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-25, 00:52

    Mmm suszx byter ämne Dömer andra med ÖKNAMN (som vanligt) och spelar ut det eviga "empati" kortet..och HOTAR med smått PSYKOPATISKA skriverier:

    Jag liknar dem vid vägglöss- de kryper fram på natten och suuuger blod..trampa bara på dem- eller bespruta med insektsgift...

    Inga svar får man och ingen debatt av henne=)


    Ja förvirrade suszx...Kommunalsamarbete = riksdagssamarbete enligt dig Suszx
    (sd finns ej i riksdagen dock)

    och det finns nsf och sd puttar bakom varje krök..speciellt på detta forumet...Massor..hela 2-3 st av 94 medlemmar


    Och fortfarande är det ganska bevisat att Sd tar (s) = (Socialdemokraterna) röster i alla kommuner där dom har mandat.
    [size=18]
    varför det? <-------fråga!!!


    Senast ändrad av fredrik rahm den 2009-03-25, 00:59, ändrad totalt 1 gång
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    SD klingar falskare än falskt ... - Sida 2 Empty Sv: SD klingar falskare än falskt ...

    Inlägg  Susz X 2009-03-25, 00:58

    fredrik rahm skrev:Mmm suszx byter ämne Dömer andra med ÖKNAMN (som vanligt) och spelar ut det eviga "empati" kortet..

    Inga svar får man och ingen debatt av henne=)


    Ja förvirrade suszx...Kommunalsamarbete = riksdagssamarbete enligt dig Suszx
    (sd finns ej i riksdagen dock)

    och det finns nsf och sd puttar bakom varje krök..speciellt på detta forumet...Massor..hela 2-3 st av 94 medlemmar


    Och fortfarande är det ganska bevisat att Sd tar (s) = (Socialdemokraterna) röster i alla kommuner där dom har mandat.
    [size=18]
    varför det? <-------fråga!!!

    Fel igen lille Fredden- svarade Martin- kan du inte läsa va? Eller försvarar du
    Kanaljens inlägg?
    Hade inte du blockat mig förresten- eller var det bara som vanligt ett hittepå... bom
    Varför ändrar du ditt inlägg hela tiden förresten? Tror du det är dig jag beskriver?


    Senast ändrad av Susz X den 2009-03-25, 01:01, ändrad totalt 1 gång
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    SD klingar falskare än falskt ... - Sida 2 Empty Sv: SD klingar falskare än falskt ...

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-25, 01:00

    Byta ämne förvirrade suszx undvika frågor?? (som vanligt??)

    varför sitter du på forum och DÖDShotar dina medmänniskor och ger dom ökman??(antar att du vet att zyklonB var ett rått/insektsgift och du uppvisar samma retorik som dom som använde det i duschar på 40 talet!!!)

    Jag liknar dem vid vägglöss- de kryper fram på natten och suuuger blod..trampa bara på dem- eller bespruta med insektsgift...bry dig inte om de djävulska i att försöka trycka ned en människa som är bra!
    Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

    Kanske en polisanmälan på gång där?


    Senast ändrad av fredrik rahm den 2009-03-25, 01:04, ändrad totalt 1 gång
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    SD klingar falskare än falskt ... - Sida 2 Empty Sv: SD klingar falskare än falskt ...

    Inlägg  Susz X 2009-03-25, 01:04

    fredrik rahm skrev:Byta ämne förvirrade suszx undvika frågor?? (som vanligt??)

    varför sitter du på forum och DÖDShotar dina medmänniskor och ger dom ökman??

    Jag liknar dem vid vägglöss- de kryper fram på natten och suuuger blod..trampa bara på dem- eller bespruta med insektsgift...bry dig inte om de djävulska i att försöka trycka ned en människa som är bra!
    Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

    Kanske en polisanmälan på gång där?

    Och du tror att du ska skrämma mig till tystnad? Varför försvarar du förresten Kanaljen? Av vilken anledning? Beck?
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    SD klingar falskare än falskt ... - Sida 2 Empty Suszx humlanx..

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-25, 01:05

    Jag liknar dem vid vägglöss- de kryper fram på natten och suuuger blod..trampa bara på dem- eller bespruta med insektsgift...bry dig inte om de djävulska i att försöka trycka ned en människa som är bra!




    Varför sitter du på forum och DÖDShotar dina medmänniskor och ger dom öknamn??(antar att du vet att zyklonB var ett rått/insektsgift och du uppvisar samma retorik som dom som använde det i duschar på Judar och andra oskyldiga på 40 talet!!!)


    Kanske en polisanmälan på gång där?
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    SD klingar falskare än falskt ... - Sida 2 Empty Sv: SD klingar falskare än falskt ...

    Inlägg  Susz X 2009-03-25, 01:18

    Susz X skrev:
    fredrik rahm skrev:Byta ämne förvirrade suszx undvika frågor?? (som vanligt??)

    varför sitter du på forum och DÖDShotar dina medmänniskor och ger dom ökman??

    Jag liknar dem vid vägglöss- de kryper fram på natten och suuuger blod..trampa bara på dem- eller bespruta med insektsgift...bry dig inte om de djävulska i att försöka trycka ned en människa som är bra!
    Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

    Kanske en polisanmälan på gång där?

    Och du tror att du ska skrämma mig till tystnad? Varför försvarar du förresten Kanaljen? Av vilken anledning? Beck?
    Vad/ vem är du egentligen beroende av?
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    SD klingar falskare än falskt ... - Sida 2 Empty Sv: SD klingar falskare än falskt ...

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-25, 01:19

    Inte fan sitter jag och hotar att trampa ihjäl och gasa ihjäl folk på ett forum som DU suszx.

    Inte heller kallar jag människor för insekter råttor och andra djur Namn

    Jag liknar dem vid vägglöss- de kryper fram på natten och suuuger blod..trampa bara på dem- eller bespruta med insektsgift...bry dig inte om de djävulska i att försöka trycka ned en människa som är bra! av suszx


    Varför sitter du på forum och DÖDShotar dina medmänniskor och ger dom öknamn??(antar att du vet att zyklonB var ett rått/insektsgift och du uppvisar samma retorik som dom som använde det i duschar på Judar och andra oskyldiga på 40 talet!!!)
    SD klingar falskare än falskt ... - Sida 2 51large
    SD klingar falskare än falskt ... - Sida 2 Aude1
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    SD klingar falskare än falskt ... - Sida 2 Empty Sv: SD klingar falskare än falskt ...

    Inlägg  Susz X 2009-03-25, 01:32

    Susz X skrev:"Sverigedemokraterna försöker profilera sig som ett pro-israeliskt parti som tar antisemitismen på allvar. Senast i förra veckan lade Sverigedemokraten Göran Olsson, ordförande för Sverigedemokraterna i värmländska Forshaga, en motion om att kommunen ska försöka skaffa sig en vänort i Israel för att visa solidaritet med det judiska folket.
    Givetvis finns det personer inom Sverigedemokraterna som har ett genuint engagemang för Israel. Men Sverigedemokraternas protester mot antisemitism är i första hand förklädd islamofobi och kritik mot mångkulturalism.


    Riktar fokus mot islam

    I samband med att partiet uppmärksammar antisemitism riktas fokus alltid mot muslimer eller det mångkulturella samhället. "


    http://expo.se/2009/48_2496.html

    Falskare än ondskan själv...eller ondskan personifierad? Eller är ondskan att inte tydligt markera ?

    Återupptar tråden..dock en fundering fredrik- är det cyklon du vill försöka använda mot mig? Vem och VAD är du beroende av egentligen? Varför inte söka hjälp i stället?
    Och varför går du i försvar för Kanaljens påhopp på Martin?


    Senast ändrad av Susz X den 2009-03-25, 01:38, ändrad totalt 3 gånger
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    SD klingar falskare än falskt ... - Sida 2 Empty Sv: SD klingar falskare än falskt ...

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-25, 01:32

    Fyfan vilken DUBBEL moral din NYNAZIST.



    Inte fan sitter jag och hotar att trampa ihjäl och gasa ihjäl folk på ett forum som DU suszx.

    Inte heller kallar jag människor för insekter råttor och andra djur Namn

    Jag liknar dem vid vägglöss- de kryper fram på natten och suuuger blod..trampa bara på dem- eller bespruta med insektsgift...bry dig inte om de djävulska i att försöka trycka ned en människa som är bra! av suszx


    Varför sitter du på forum och DÖDShotar dina medmänniskor och ger dom öknamn??(antar att du vet att zyklonB var ett rått/insektsgift och du uppvisar samma retorik som dom som använde det i duschar på Judar och andra oskyldiga på 40 talet!!!)

    Suszx syn på sina meddebattörer

    SD klingar falskare än falskt ... - Sida 2 PH2008052701366

    vad man skall ge sina meddebbatörer enligt suszx

    SD klingar falskare än falskt ... - Sida 2 Zyklonb
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    SD klingar falskare än falskt ... - Sida 2 Empty Sv: SD klingar falskare än falskt ...

    Inlägg  lazy 2009-03-25, 01:46

    x


    Senast ändrad av lazy den 2010-01-22, 22:14, ändrad totalt 1 gång

    Sponsored content


    SD klingar falskare än falskt ... - Sida 2 Empty Sv: SD klingar falskare än falskt ...

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-19, 08:53