KickTheRasist skrev:kanaljen skrev:KickTheRasist skrev:Susz X skrev:kanaljen skrev:martin7lindgren skrev:SuszX trampade tydligen herrar Kanalj och SiP på en öm punkt,
Herrarnas mistlurar började tuta omgående,
Men å andra sidan ha dessa herrar hängande ylande i bakhasorna kan bara ses som merit!
Hur var det nu, var var du när din flicka blev antastad?
Sorry Kanaljen- ditt sätt att försöka trycka ned Martin accepterar jag aldrig. Så du ligger och snokar i vad som är andras känsliga punkter du. Äckligt.Även bihangen som går till ditt försvar här...
Lille Kanalen
Kanal fan !!
Hahaha han är känd över hela s´Sverige med sitt Islamofob // invandra fientligt inlägg på AB ... jag tycker att han skall inte utalla sig om någoting alls faktisk .. om jag skulle vara på hans plats då skulle jag fan skämmas för resten av mitt liv...
Ej Kanalen min kompis Muhamed helsar och säger att han älskar dig ändå och önskar dig lycka till i Livet .
//KTR
Känd, har inte tänkt på det. Men visst, även jag kan bringa någonting gott för sverige. En sak, lär dig skriva svenska. Det ser för eländigt ut.
Lille Kanalen .. !!
Sorgligare människa än du har jag aldrig beskådat , du är patetisk och snart kommer jag tycka synd om dig ...
LOL
En "finne" som försöker vara Stor Svensk .....!! ROLFMAO .. En fråga bara vet du varför Svenskar kallar människor från Finland för finnar ??
Jag kan åtminstone skriva Mohammed rätt!