Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+17
berralarzon
R.O.F.L
mimra
formsvackan
Sossar-e-lata
blueheaven
GustavAnder
Redvictory
Blåfront
KickTheRasist
Sniperace
Thetaxpayer
marxisten
RedCloud
Regndrottning
Infra
DMustaine
21 posters

Världens ansvar för konflikter.

Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata

Antal inlägg : 1357

Världens ansvar för konflikter. - Sida 5 Empty ge upp debatt med KTR

Inlägg  Sossar-e-lata 2009-07-18, 02:08

Man förstår inte vad han säger/menar.
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Antal inlägg : 3622

Världens ansvar för konflikter. - Sida 5 Empty Sv: Världens ansvar för konflikter.

Inlägg  KickTheRasist 2009-07-18, 02:11

Sossar-e-lata skrev:Man förstår inte vad han säger/menar.

Lär dig andra språk men kan ge dig en lite hjälp

El Vivo -- Länge leve!!
    Komunismo -- Kommunismen !!
    El a Liberta - Och Friheten !!

Ha en trevligt helg SEL

Twisted Evil
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata

Världens ansvar för konflikter. - Sida 5 Empty Vale KTR

Inlägg  Sossar-e-lata 2009-07-18, 02:15

Habla espanol!!! muy bien! vamos a fujar unas putas!!!
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Världens ansvar för konflikter. - Sida 5 Empty Sv: Världens ansvar för konflikter.

Inlägg  KickTheRasist 2009-07-18, 02:16

Sossar-e-lata skrev:Habla espanol!!! muy bien! vamos a fujar unas putas!!!

Sorry mannen detta är på Italienska !!

Laughing
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata

Världens ansvar för konflikter. - Sida 5 Empty Pero KTR

Inlägg  Sossar-e-lata 2009-07-18, 02:18

Su espanol no es tan bueno!! tiene que estudiar un poquito mas creo.....
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata

Världens ansvar för konflikter. - Sida 5 Empty Ok!!

Inlägg  Sossar-e-lata 2009-07-18, 02:19

Jävligt dålig italinska!!!!!!!!!!SFI Italiano kanske är något.
    DMustaine
    DMustaine

Antal inlägg : 3914

Inlägg  DMustaine 2009-07-18, 02:21

KTR jag vet inte vad du vill visa med det där. Men det stärker min tes om att du är på tok för dum för att diskutera politik på denna nivå! Jag skulle vilja spy ut galla över all din saknad av kompetens inom politiken. Men det får räcka med att jag konstaterar att du inte har någon! Att någon ens vill debattera med dig på detta forum är för mig en gåta! As said.....du är ett riktigt pucko! Är alla likadana från Balkan....res hem, vi vill inte ha er här!!!
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata

Världens ansvar för konflikter. - Sida 5 Empty alla från balkan är lika dumma

Inlägg  Sossar-e-lata 2009-07-18, 02:24

grottmänniskor är vad det är........
    DMustaine
    DMustaine

Inlägg  DMustaine 2009-07-18, 02:34

Man tar i ordentligt när man som KTR verkar vara stolt att vara balkan! Med våra värderingar mett så kommer han från en bananstat!! Han kunde lika gärna vara en machete från afrika i mina ögon. Mkt mer humanism kan han inte ha! Det sorgliga är att många rödskinn verkar sympatisera med karln. Om vår säkerhetsapparat har koll så vet de säkert vilka dessa personer är!
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-07-18, 02:35

citat:
    "KTR jag vet inte vad du vill visa med det där. "

Med vad??

citat:
    "Men det stärker min tes om att du är på tok för dum för att diskutera politik på denna nivå! "

Och det grundar du på vad lille Mustang!!

citat:
    "Jag skulle vilja spy ut galla över all din saknad av kompetens inom politiken. "

Oj nu börjar du tappa greppet igen menar du inkompetens kanske ??

citat:
    "Men det får räcka med att jag konstaterar att du inte har någon! "

Bevisa gärna !!

Annars kan du hålla på med blah blah i 56 år!!

Twisted Evil

citat:
    "Att någon ens vill debattera med dig på detta forum är för mig en gåta! "

Ehh alla är inte så trångsynta och vill skicka svensk ungdom att glad skjuta
    på Afghanska civilister som du kallar för terrorister!!

Twisted Evil

citat:
    "As said.....du är ett riktigt pucko! Är alla likadana från Balkan....res hem, vi vill inte ha er här!!! "

Som sagt vi Balkanfolk är en del av Sverige i många många år like it or Leave it !!

Och Dessutom var inte så extrem du och din familj brukar ju semestra varje sommar i mitt land!!

Twisted Evil
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-07-18, 02:37

DMustaine skrev:Man tar i ordentligt när man som KTR verkar vara stolt att vara balkan! Med våra värderingar mett så kommer han från en bananstat!! Han kunde lika gärna vara en machete från afrika i mina ögon. Mkt mer humanism kan han inte ha! Det sorgliga är att många rödskinn verkar sympatisera med karln. Om vår säkerhetsapparat har koll så vet de säkert vilka dessa personer är!

Och vad har du för värderingar lille Mustaine ??
    DMustaine
    DMustaine

Inlägg  DMustaine 2009-07-18, 02:38

Rent humanistiska!
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-07-18, 02:39

DMustaine skrev:Rent humanistiska!

Was!!??
    DMustaine
    DMustaine

Inlägg  DMustaine 2009-07-18, 02:40

Vad ska jag säga för att du ska förstå, obildade apa!!!???
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata

Världens ansvar för konflikter. - Sida 5 Empty LOL semestra i balkan

Inlägg  Sossar-e-lata 2009-07-18, 02:43

ok naturen & havet kan vara fint, men jag skulle inte åka dit gratis om jag fick pga folket, tack vet jag MALDIVERNA, har vart där TYVÄRR bara 3 ggr, skulle gör allt för att åka dit igen, jordens paradis!!!!.......
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-07-18, 02:49

DMustaine skrev:Vad ska jag säga för att du ska förstå, obildade apa!!!???

Oj vad skrev du !!

*asgarv*
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-07-18, 02:49

Sossar-e-lata skrev:ok naturen & havet kan vara fint, men jag skulle inte åka dit gratis om jag fick pga folket, tack vet jag MALDIVERNA, har vart där TYVÄRR bara 3 ggr, skulle gör allt för att åka dit igen, jordens paradis!!!!.......

Lungt vi har bilden på dig !!

Twisted Evil
    DMustaine
    DMustaine

Inlägg  DMustaine 2009-07-18, 02:53

Jag kommer med glädje åka till Kroatien och uppleva dess natur och dess vänlighet på samma sätt han upplever våran vänlighet.........om vi sköter oss!!
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata

Världens ansvar för konflikter. - Sida 5 Empty ??? förstår inte igen

Inlägg  Sossar-e-lata 2009-07-18, 02:55

Men KTR får du chansen åk till Maldiverna!!! paradiset!! tyvärr så sjunker det sakta men säkert ner i havet.... :-(
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata

Världens ansvar för konflikter. - Sida 5 Empty Dmustaine

Inlägg  Sossar-e-lata 2009-07-18, 02:55

är inte det en av "grundarna till Metallica?
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-07-18, 02:57

DMustaine skrev:Jag kommer med glädje åka till Kroatien och uppleva dess natur och dess vänlighet på samma sätt han upplever våran vänlighet.........om vi sköter oss!!

Du har missbrukat din rättighet Sad
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata

Världens ansvar för konflikter. - Sida 5 Empty Dmustaine

Inlägg  Sossar-e-lata 2009-07-18, 03:03

jag her en text som Metallica skrev som jag lever efter! " you only live once so take hold of the chans, dont end up like others "sick fucking dance"......mkt bra skrivet.
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-07-18, 03:06

Sossar-e-lata skrev:jag her en text som Metallica skrev som jag lever efter! " you only live once so take hold of the chans, dont end up like others "sick fucking dance"......mkt bra skrivet.

Gillar du metallica??

Jag trode att du gillar sånt !!

Twisted Evil
    DMustaine
    DMustaine

Inlägg  DMustaine 2009-07-18, 03:17

marxisten skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    marxisten skrev:
    DMustaine skrev:Well thanx Regndrottningen. Kul o se dig åxå. Very Happy
    Det enda sättet att vinna just detta krig är militärt! Politik är meningslöst. Talibanerna utövar inte politik dom utövar religion. Men egentligen är dom bara brottslingar och analfabeter. Infra inser nog inte att det är idiotiskt att Afghanistan falla i talibanernas händer. Dels för landet i sig och dess befolkning som skulle få lida ohyggligt. Dels för omvärlden som skulle få höja beredskapen för terroristattacker styrda ifrån Afghanistan. Innan vi vet ordet av så är landet fyllt av Al qaida terrorister. Därför är Sveriges och de övriga nationer som deltar i ISAF:S verksamhet så viktigt och behöver intensifieras. Vare sig det är militärt eller med civila medel.

Hur ska man kunna vinna ett krig militärt mot några som är beredda att dö för det man tror på, att bli martyrer? Genom att skjuta på de bara hjälper man ju de på traven! Eller?

De flesta talibaner har gått odräpta alldeles för länge. Låt de bli martyrer hela bunten.

Tja, bevisligen funkar det inte. För varje död taliban kanske deras stöd ökar med tre. Jag hatar själv sådana förtryckare, men våld är ju inte rätta vägen, bevisligen... Det intressanta är att de som krigar för att ta bort de tillsatte de från början... Men hur som helst. För att citera Israels låt i eurovision: "there must be another way", som framfördes av en palestinier och en israel. Stämmer även här tycker jag. För när man märker att våld inte funkar, varför inte prova något nytt då?

Och jag önskar att Israels sång "there must be another way" kunde likt klister på talibanerna fästa!! Men som jag skrev ovan, de hörsammar inte politik bara deras mördarreligion!
    DMustaine
    DMustaine

Inlägg  DMustaine 2009-07-18, 03:20

KickTheRasist skrev:
    DMustaine skrev:Jag kommer med glädje åka till Kroatien och uppleva dess natur och dess vänlighet på samma sätt han upplever våran vänlighet.........om vi sköter oss!!

Du har missbrukat din rättighet Sad

Om jag har gjort det så ber jag dig att flytta från detta land!! Vi har ingen plats för idioter som dig!! Ty du kostar bara vårat samhälle och våra gamla deras resurser!!

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 11:55