Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+17
berralarzon
R.O.F.L
mimra
formsvackan
Sossar-e-lata
blueheaven
GustavAnder
Redvictory
Blåfront
KickTheRasist
Sniperace
Thetaxpayer
marxisten
RedCloud
Regndrottning
Infra
DMustaine
21 posters

Världens ansvar för konflikter.

Thetaxpayer

Antal inlägg : 7997

Världens ansvar för konflikter. - Sida 4 Empty Sv: Världens ansvar för konflikter.

Inlägg  Thetaxpayer 2009-07-15, 23:22

KickTheRasist skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    KickTheRasist skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    KickTheRasist skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    KickTheRasist skrev:citat:
    "Jag är tämligen säker på att Israeler inte får rösta i Sveriges riksdagsval."

Tax lille en simpel fråga till dig :

Gillar du detta som IDF håller på och skulle du vilja vara en av dem i denna filmen??

Nej jag gillar inte att oskyldiga dör.
    Nu en fråga till dig. Stöder du att Hamas endast riktar in sig på civila mål?

Alltså så här är det .. Jag stödjer inte någon attack mot civila mål detta ingraverad i min ryggrad som en krigare , och detta är något som jag hade i mitt arv genom kriget i mitt land "civila skall inte skadas !!!"

Men det som Israel och deras soldater håller på i 60 år ser jag inget emot att Hamaz tar den samma byttra medicin!!

Jag gråter som fan om detta händer men om vi skall vara ärliga vem är egentligen som dödar civila ??

Antagligen bägge sidor och det gör ju dem till lika stora svin eller hur? Speciellt om man gör det med vilje.

Ja så länge dem ger sig på civil befolkning då är dem svin spelar ingen roll om detta är IDF eller Hezbolah , men det återstår sanningen att detta är Palestina som är ockuperat och icke konstgjord Israel sant??

Nej.

Vad då nej??

Nej = nej. Comprende?
    Thetaxpayer

Världens ansvar för konflikter. - Sida 4 Empty Sv: Världens ansvar för konflikter.

Inlägg  Thetaxpayer 2009-07-15, 23:26

KickTheRasist skrev:
    Redvictory skrev:
    KickTheRasist skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    KickTheRasist skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    KickTheRasist skrev:
    Thetaxpayer skrev:

Gillar du detta som IDF håller på och skulle du vilja vara en av dem i denna filmen??

Alltså så här är det .. Jag stödjer inte någon attack mot civila mål detta ingraverad i min ryggrad som en krigare , och detta är något som jag hade i mitt arv genom kriget i mitt land "civila skall inte skadas !!!"

Men det som Israel och deras soldater håller på i 60 år ser jag inget emot att Hamaz tar den samma byttra medicin!!

Jag gråter som fan om detta händer men om vi skall vara ärliga vem är egentligen som dödar civila ??

Antagligen bägge sidor och det gör ju dem till lika stora svin eller hur? Speciellt om man gör det med vilje.

Ja så länge dem ger sig på civil befolkning då är dem svin spelar ingen roll om detta är IDF eller Hezbolah , men det återstår sanningen att detta är Palestina som är ockuperat och icke konstgjord Israel sant??

Nej.

Vad då nej??

Han menade JA! Very Happy

Exakt !!

Är trött på höger extrema falangen som supportrar utplåning av allt så
    länge ligger denna (utplåning) i deras intresse !!

MVH
    //KTR

Vem är det du pratar om här?
    Det är ju du som pratar om kristallnatten och att gasa folk. Vi var ju nästan överens om att det demokratiska partiet Sd inte haft det i sitt partiprogram eller pratar om detta. Det är ju bara sjuka fantasier från dig.
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Antal inlägg : 3622

Inlägg  KickTheRasist 2009-07-15, 23:35

Thetaxpayer skrev:
    KickTheRasist skrev:
    Redvictory skrev:
    KickTheRasist skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    KickTheRasist skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    KickTheRasist skrev:
    Thetaxpayer skrev:

Nej.

Vad då nej??

Han menade JA! Very Happy

Exakt !!

Är trött på höger extrema falangen som supportrar utplåning av allt så
    länge ligger denna (utplåning) i deras intresse !!

MVH
    //KTR

Vem är det du pratar om här?
    Det är ju du som pratar om kristallnatten och att gasa folk. Vi var ju nästan överens om att det demokratiska partiet Sd inte haft det i sitt partiprogram eller pratar om detta. Det är ju bara sjuka fantasier från dig.

Need some Lollipop ??

Gå och läs deras uttalande på sdkuriren.se "Noggrant"

Sen kan du komma hit och diskutera !!
    Thetaxpayer

Inlägg  Thetaxpayer 2009-07-15, 23:42

Nä lägg av nu KTR.
    Du klarade ju nästan av en debatt.
    Visa mig istället var du hittade det som du tolkade som att SD vll gasa icke vita och Muslimer. Jag kan inte det. Sedan kan du komma hit och diskutera. Varför pratar du hela tiden om lollipop? Stå för dina uttalanden istället.
    DMustaine
    DMustaine

Antal inlägg : 3914

Inlägg  DMustaine 2009-07-16, 00:15

Det har spårat ut, vi diskuterade konflikten i Afghanistan och inte palestina. Nej jag skulle inte bli glad om Sverige blev utsatt för terrorattacker. Tyvärr motiverar inte det att vi inte skulle befinna oss i Afghanistan. Snacket om att låta folket lösa sina egna problem är löjeväckande. Afghanistan skulle direkt falla i Talibanernas händer och med tanke på att 90% av världens opium kommer därifrån skapar det ett perfekt fundament för terroraktivitet globalt! Risken att vi skulle bli bombade är då kanske större. Tycker rödingarna här inte ser längre än vad näsan deras räcker!
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-07-16, 00:31

citat:
    "Det har spårat ut, vi diskuterade konflikten i Afghanistan och inte palestina."

Detta hänger ju ihop väldigt nära !!

citat:
    "Nej jag skulle inte bli glad om Sverige blev utsatt för terrorattacker."

Nej sant men varför skicka Svenska soldater där vart är inte deras plats??

citat:
    "Tyvärr motiverar inte det att vi inte skulle befinna oss i Afghanistan. Snacket om att låta folket lösa sina egna problem är löjeväckande. "

Tyvärr gör det , jag är inte någon Afghan och är Kroat skickar du beväpnade soldater till min land som skjuter omkring då är vi garanterat inte vänner mera , simpel och logisk!!

citat:
    "Afghanistan skulle direkt falla i Talibanernas händer och med tanke på att 90% av världens opium kommer därifrån skapar det ett perfekt fundament för terroraktivitet globalt! "

Är detta Svensk problem ??

citat:
    "Risken att vi skulle bli bombade är då kanske större. Tycker rödingarna här inte ser längre än vad näsan deras räcker!"

Hur menar du nu??
    DMustaine
    DMustaine

Inlägg  DMustaine 2009-07-16, 01:22

Detta hänger ju ihop väldigt nära !!

Den gemensamma nämnaren är väl att det är en konflikt. Israel vs Hamas kontra ISAF vs Talibaner. Men låt oss lämna det därhän. Det kan fylla hur många trådar som helst.

Nej sant men varför skicka Svenska soldater där vart är inte deras plats??

Det är vårt och det övriga världsamfundets ansvar att delta i konflikter som hotar demokratin, och i ett vidare perspektiv oss själva. Önskescenariot vore såklart att problemet kunde lösas internt, vilket det inte kan i nuläget. Afghanerna, en majoritet av dem törs jag säga, väljer hellre att vara ockuperade av väst än av talibaner! Den stora skillnaden är att när allt blivit lugnt drar vi oss därifrån, det gör inte talibanerna.

Tyvärr gör det , jag är inte någon Afghan och är Kroat skickar du beväpnade soldater till min land som skjuter omkring då är vi garanterat inte vänner mera , simpel och logisk!!

Well betyder det att jag blir ovän med alla världens talibaner så tar jag det som en komplimang, så ruttna är de!

Är detta Svensk problem ??

Det är ett internationellt problem där vi inte kan uteslutas eftersom vi är en del av det demokratiska världsamfundet! Det är vårat gemensamma ansvar att kämpa för demokratin. Du kanske inte ser det men incitamenten för att terrorn skall sprida sig globalt är magnifika om talibanerna styr Afghanistan. I det globala räknar jag in Sverige.

Hur menar du nu??

Som jag beskrev ovan skulle terrorn besitta enorma resurser för att sprida terrorn globalt! Det gäller även Sverige då vi väl får räknas som en demokrati! Vi har skyldigheter att samarbeta med andra demokratier. Vad tror du händer om vi inte gör det, vi blir isolierade! Det finns inte ett land som gör uppoffringar för demokratins skull som skulle ta oss på allvar om vi inte deltog.
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-07-16, 01:43

citat:
    "Den gemensamma nämnaren är väl att det är en konflikt. Israel vs Hamas kontra ISAF vs Talibaner. Men låt oss lämna det därhän. Det kan fylla hur många trådar som helst."

Det gemensamma att båda länder är Ockuperade !!

citat:
    "Det är vårt och det övriga världsamfundets ansvar att delta i konflikter som hotar demokratin, och i ett vidare perspektiv oss själva. Önskescenariot vore såklart att problemet kunde lösas internt, vilket det inte kan i nuläget. Afghanerna, en majoritet av dem törs jag säga, väljer hellre att vara ockuperade av väst än av talibaner! Den stora skillnaden är att när allt blivit lugnt drar vi oss därifrån, det gör inte talibanerna."

Ja så så du tycker att Svenska soldater kommer att dö för en falsk demokrati som
    du propagerar . Vad säger den Svenska soldatens mamma och pappa när denna kommer att få en kula i pannan i en främande land vart "dennes" öde har ICKE plats??

Så du tycker att Afghanerna väljer gärna att vara ockuperade månne ??

citat:
    !Well betyder det att jag blir ovän med alla världens talibaner så tar jag det som en komplimang, så ruttna är de!"

Blir du något bättre när du drar till denna land vart du har ingen plats med din patetiska vapen makt??

citat:
    "Det är ett internationellt problem där vi inte kan uteslutas eftersom vi är en del av det demokratiska världsamfundet! Det är vårat gemensamma ansvar att kämpa för demokratin. Du kanske inte ser det men incitamenten för att terrorn skall sprida sig globalt är magnifika om talibanerna styr Afghanistan. I det globala räknar jag in Sverige."

Du är lite nerknarkad eller något men om du säger så och befinner dig i mitt land med din lille fulle feja då kommer jag att lova dig att du kommer hem i en fint grå säck !!

Resten av din snack är Bajseri och inget värd att svara på sorry !!

MVH
    //KTR
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2009-07-16, 08:38

Det är ju du som pratar om kristallnatten och att gasa folk. Vi var ju nästan överens om att det demokratiska partiet Sd inte haft det i sitt partiprogram

Det hade inte NSDAP heller....
    GustavAnder
    GustavAnder

Antal inlägg : 2835

Världens ansvar för konflikter. - Sida 4 Empty LOL

Inlägg  GustavAnder 2009-07-16, 08:43

DMustaine skrev:Det har spårat ut, vi diskuterade konflikten i Afghanistan och inte palestina. Nej jag skulle inte bli glad om Sverige blev utsatt för terrorattacker. Tyvärr motiverar inte det att vi inte skulle befinna oss i Afghanistan. Snacket om att låta folket lösa sina egna problem är löjeväckande. Afghanistan skulle direkt falla i Talibanernas händer och med tanke på att 90% av världens opium kommer därifrån skapar det ett perfekt fundament för terroraktivitet globalt! Risken att vi skulle bli bombade är då kanske större. Tycker rödingarna här inte ser längre än vad näsan deras räcker!

Handlar det nu om hittepålandet "Palestina" kan det vara möjligt ? Smile

Klart vi ska göra vår del i Afghanistan.
    FN borde vara ännu kraftfullare mot andra skurkstater också.
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2009-07-16, 09:04

svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, kvinnoförnedraren och fantasigenerator-maskinisten skrev:FN borde vara ännu kraftfullare mot andra skurkstater också.

Absolut, USA tex...
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-07-16, 09:44

RedCloud skrev:
    svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, kvinnoförnedraren och fantasigenerator-maskinisten skrev:FN borde vara ännu kraftfullare mot andra skurkstater också.

Absolut, USA tex...

God morgon RC!!

Du tog precis ifrån min mun detta som jag tänkte skriva lille tjuv Wink

MVH
    //KTR
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2009-07-16, 09:49

Godmorgon själv.

Problemet är bara att Gustav "svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, kvinnoförnedraren och fantasigenerator-maskinisten" Ander är för korkad att begripa.

Han tror fortfarande att USA står för frihet och demokrati....
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-07-16, 09:51

RedCloud skrev:Godmorgon själv.

Problemet är bara att Gustav "svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, kvinnoförnedraren och fantasigenerator-maskinisten" Ander är för korkad att begripa.

Han tror fortfarande att USA står för frihet och demokrati....

Exakt och han är inte ensamt som är synd !!
    DMustaine
    DMustaine

Inlägg  DMustaine 2009-07-16, 11:32

Ja det går inte att diskutera med idioter och låt oss konstatera, KTR, du är en riktig idiot!! Vad är du? AFA?
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-07-16, 20:57

DMustaine skrev:Ja det går inte att diskutera med idioter och låt oss konstatera, KTR, du är en riktig idiot!! Vad är du? AFA?

Något ännu värre jag brukar spela Tenis med Bin Laden buahahahhaha!!

Tönt!!
    DMustaine
    DMustaine

Inlägg  DMustaine 2009-07-16, 21:50

Din mognad och intellektuella nivå briljerar!
    blueheaven

Antal inlägg : 5228

Inlägg  blueheaven 2009-07-17, 00:57

DMustaine skrev:Din mognad och intellektuella nivå briljerar!

Ja killen är för jävla korkad!
    GustavAnder
    GustavAnder

Antal inlägg : 2835

Världens ansvar för konflikter. - Sida 4 Empty synd

Inlägg  GustavAnder 2009-07-17, 11:18

KickTheRasist skrev:
    RedCloud skrev:

Absolut, USA tex...
    God morgon RC!!

MVH
    //KTR

Synd bara att kommunskiter aldrig lyckas få vad de yttrar att gå en omväg genom hjärnan.
    Direkt från tjocktarmen ut ur munnen pratar de.
    DMustaine
    DMustaine

Inlägg  DMustaine 2009-07-18, 01:13

Jo det är mkt skitsnack här och det tar bort lusten att debattera!! Inte mkt saklighet och mest blöja! Det var bättre på Aftonbladets tid sannerligen! JAg måste tillstå att det gäller båda lägren!
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-07-18, 01:15

DMustaine skrev:Jo det är mkt skitsnack här och det tar bort lusten att debattera!! Inte mkt saklighet och mest blöja! Det var bättre på Aftonbladets tid sannerligen! JAg måste tillstå att det gäller båda lägren!

OK Dr. Mustang !!

Vart exakt är denna skitsnack du för gärna peka på !!

Twisted Evil
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-07-18, 01:16

GustavAnder skrev:
    KickTheRasist skrev:
    RedCloud skrev:

Absolut, USA tex...
    God morgon RC!!

MVH
    //KTR

Synd bara att kommunskiter aldrig lyckas få vad de yttrar att gå en omväg genom hjärnan.
    Direkt från tjocktarmen ut ur munnen pratar de.

Vem är Komunist din lille xenofob!!!
    blueheaven

Inlägg  blueheaven 2009-07-18, 01:58

KickTheRasist skrev:

KTR, RC, RV, berra, formsvackan, regndrottning, marxisten, Dao.........

Skall jag nämna fler rasisten?
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-07-18, 02:05

blueheaven skrev:
    KickTheRasist skrev:

KTR, RC, RV, berra, formsvackan, regndrottning, marxisten, Dao.........

Skall jag nämna fler rasisten?

Sug på det

Twisted Evil
    blueheaven

Inlägg  blueheaven 2009-07-18, 02:08

Sug på min lollipop!

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 18:28