Jag tycker nog det skulle vara bäst att få behålla fokus på det vi diskuterade, USA initiala intresse av gasledningen genom Afghanistan. Att du som vanligt försöker slingra dig är varken nytt eller förvånande.GustavAnder skrev: Foliet vill naturligtvis ändra fokus från den störde doktor han nyligen reciterade, den doktor som trodde 9-11 och WW 2 var konspirationer av företagsledare. .
Det enda du kommer med är dravel, dravel och åter dravel. Jag citerade John McMurtry’s referens till Brzezinski. Detta har du inte ens försökt kommentera. Du har istället hittat en sida på nätet där någon, du vet garanterat inte vem, påstår att John McMurtry tror vissa saker som du inte tror. Detta har du sedan fått för dig att är ett argument i sakfrågan. Så förbannat dum är du !
Vad du tror om andra saker har ingen betydelse i sammanhanget, frågeställningen gäller fortfarande USA’s intressen i Afghanistan. Om detta vet du absolut ingenting och försöker dölja din okunskap genom att förlöjliga andra, trots att du inte har den minsta aning om vad dessa personer egentligen står för.
Du har efterlyst bevis, men när du konfronteras med dessa har du inte en enda kommentar. Att någon någonsin gjort bort sig mer än vad du gjort i denna tråd är en omöjlighet. Det enda som kommer i närheten är när du själv påstod dig ha kunskaper om kriget på östfronten eftersom du läst ”Döden på larvfötter”.
Förmodligen vågar inte ens BH torka din röv länge till. .
Bevisligen, men inte nog med det, du är dessutom en komplett fullblodsidiot !GustavAnder skrev: Så bär sig haverister åt.
Jag önskar jag kunde skriva att du är välkommen med argument i sak, men var fasiken skulle du hitta sådana, i Tusen och en natt ?