Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+17
berralarzon
R.O.F.L
mimra
formsvackan
Sossar-e-lata
blueheaven
GustavAnder
Redvictory
Blåfront
KickTheRasist
Sniperace
Thetaxpayer
marxisten
RedCloud
Regndrottning
Infra
DMustaine
21 posters

Världens ansvar för konflikter.

KickTheRasist
    KickTheRasist

Antal inlägg : 3622

Världens ansvar för konflikter. - Sida 6 Empty Sv: Världens ansvar för konflikter.

Inlägg  KickTheRasist 2009-07-18, 03:22

Problemet med dig är att du förstår inte att jag avskyr Talibaner som jag avskyr din bajs demokrati som du vill sprida med din vapen till andra länder ,
    har du inte tänkt att dem andra länder kanske vill inte ha din syn på demokrati??
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Världens ansvar för konflikter. - Sida 6 Empty Sv: Världens ansvar för konflikter.

Inlägg  KickTheRasist 2009-07-18, 03:29

DMustaine skrev:
    KickTheRasist skrev:
    DMustaine skrev:Jag kommer med glädje åka till Kroatien och uppleva dess natur och dess vänlighet på samma sätt han upplever våran vänlighet.........om vi sköter oss!!

Du har missbrukat din rättighet Sad

Om jag har gjort det så ber jag dig att flytta från detta land!! Vi har ingen plats för idioter som dig!! Ty du kostar bara vårat samhälle och våra gamla deras resurser!!

Tyvärr som sagt förut vi är här och vi är en del av norden och Europa fast du gillar den eller inte detta är ditt problem!!

Sen kostar jag inte skit till dig din lille luffare det är jag och många andra balkanser som betalar många svenskars social bidrag och resten!!

Så suck my fucking balkan kuk.. . har du något emot !? tja leta efter mig vi kan snacka i fyra ögon tönt!!
    DMustaine
    DMustaine

Antal inlägg : 3914

Inlägg  DMustaine 2009-07-18, 03:36

Det kan jag säga att du är då inte Braveheart! du hade kutat direkt!! Jag har levt för länge för att backa för fjollor som dig!!!!
    DMustaine
    DMustaine

Inlägg  DMustaine 2009-07-18, 03:39

KickTheRasist skrev:
    DMustaine skrev:
    KickTheRasist skrev:
    DMustaine skrev:Jag kommer med glädje åka till Kroatien och uppleva dess natur och dess vänlighet på samma sätt han upplever våran vänlighet.........om vi sköter oss!!

Om jag har gjort det så ber jag dig att flytta från detta land!! Vi har ingen plats för idioter som dig!! Ty du kostar bara vårat samhälle och våra gamla deras resurser!!

Tyvärr som sagt förut vi är här och vi är en del av norden och Europa fast du gillar den eller inte detta är ditt problem!!

Sen kostar jag inte skit till dig din lille luffare det är jag och många andra balkanser som betalar många svenskars social bidrag och resten!!

Så suck my fucking balkan kuk.. . har du något emot !? tja leta efter mig vi kan snacka i fyra ögon tönt!!
    Det enda jag gör med din balkankuk är att jag kör upp den i din hund!!!! Sen spöar jag dig med min sko!!!!!!
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-07-18, 03:42

DMustaine skrev:Det kan jag säga att du är då inte Braveheart! du hade kutat direkt!! Jag har levt för länge för att backa för fjollor som dig!!!!

Sorry men Braveheart är jag absolut och jag tänker inte springa för någon inte ens mina egna landsman om dem har fel!!
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-07-18, 03:43

DMustaine skrev:
    KickTheRasist skrev:
    DMustaine skrev:
    KickTheRasist skrev:

Det enda jag gör med din balkankuk är att jag kör upp den i din hund!!!! Sen spöar jag dig med min sko!!!!!!

Welcome!!

Denna filmen vill jag se är det ny Action!?

Comediean intervju a terrorist i sånt fall Mustang vs. KTR

*asgarv*

Senast ändrad av KickTheRasist den 2009-07-18, 03:49, ändrad totalt 1 gång
    DMustaine
    DMustaine

Inlägg  DMustaine 2009-07-18, 03:45

Den kommer att visas på http://www.apacheclips.com/ . Ännu en seger för demokratin och alliansen!!
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-07-18, 03:52

DMustaine skrev:Den kommer att visas på http://www.apacheclips.com/ . Ännu en seger för demokratin och alliansen!!

Was???
    DMustaine
    DMustaine

Inlägg  DMustaine 2009-07-18, 04:00

Jävlar! Det finns ironi hos dig och kanske ödmjuhet! Jag gillar det!! Razz
    Kanske demokrati as well.......vi kanske inte slåss utan snackar istället! Smile
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-07-18, 04:11

DMustaine skrev:Jävlar! Det finns ironi hos dig och kanske ödmjuhet! Jag gillar det!! Razz
    Kanske demokrati as well.......vi kanske inte slåss utan snackar istället! Smile

Nja du är för trångsynt och detta gillar jag inte du för förbättra dig till en hel del !!

När du väll gör detta då kan vi diskutera !!

Och nej tack inte din demokrati vart du vill skicka Svenska yngling till något främmande land med vapen !!

Du får ju testa den själv istället!!

Ha en trevligt helg !!
    DMustaine
    DMustaine

Inlägg  DMustaine 2009-07-18, 04:31

Ok jag tolkar det som att du inte gillar demokrati!!
    Jag vill skicka demokrati där jag vet den gör nytta! I Afghanistan vet jag att den gör nytta för kanske 80% av det afghanska folket vill ha den! Dom vill inte ha Talibaner!! Så tala om för mig vad som är fel när en majoritet vill ha utländska trupper där för dom vet att talibanerna begår så många brott!! Jag inser att ni inte ville ha NATO i balkan (om än ni verkligen behövde för att få lugn i regionen) Och NATO levererade verkligen!! Tack vare USA fick ni 'fred' och 'stabilitet' i regionen. Gud vet hur långt mördandet hade fortsatt annars! Demokrati är för mig, iaf , rätten att få säga vad man vill utan att mördas. Och rätten för kvinnor att rösta och även deras lika rätt gentemot män! Där tycker jag vi har grundprinciperna som hela den civilicerade världen måste slåss för. Och emot talibanerna. Du får gärna se att Afghanistan är ockuperat av Amerika som försöker frigöra dem. Jag ser det som att Afghanistan är ockuperat av talibaner!! Har du intellektet förstår du skillnaden, har du inte ja då måste du plugga!
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-07-18, 04:52

citat:
    "Ok jag tolkar det som att du inte gillar demokrati!!"

Det verkar ju vara att demokrati för mig och dig är inte den samma !!
    Jag tänker för fan inte skicka mina söner och döttrar till någon land och
    offra dem för min eget insyn av demokrati i ett land som kanske inte vill den samma!!!

citat:
    "Jag vill skicka demokrati där jag vet den gör nytta! "

Se ovan!!

citat:
    "I Afghanistan vet jag att den gör nytta för kanske 80% av det afghanska folket vill ha den! "

I så fall om dem vill din egen insyn på demokrati vill jag se källan på denna tack har du den ??

Sen kanske Afghan folk vill sitt eget demokrati måste den vara demokrati enligt vad jag och du tycker är rätt??

citat:
    "Dom vill inte ha Talibaner!! "

Sant men jag tror inte att dem vill ha mig och dig där heller!!

citat:
    "Så tala om för mig vad som är fel när en majoritet vill ha utländska trupper där för dom vet att talibanerna begår så många brott!! "

Källa!?

citat :
    "Jag inser att ni inte ville ha NATO i balkan (om än ni verkligen behövde för att få lugn i regionen) Och NATO levererade verkligen!!"

Vi har redan Nato i våra länder !!

citat:
    "Tack vare USA fick ni 'fred' och 'stabilitet' i regionen."

Nej USA kom försänt i konflikten och vi var redan på bra väg att lösa våra konflikter , däremot USA-s inblandning har enbart förlängt den som det skulle ske , uppföljningen kommer att hända!!

citat:
    "Gud vet hur långt mördandet hade fortsatt annars!"

Så länge sereben hade sitt styr då ja!!!

citat:
    "Demokrati är för mig, iaf , rätten att få säga vad man vill utan att mördas."

Du får säga vad du vill men du får stå för denna uttalande !!

citat:
    "Och rätten för kvinnor att rösta och även deras lika rätt gentemot män!"

Det har vi i vårat land !!

citat:
    "Där tycker jag vi har grundprinciperna som hela den civilicerade världen måste slåss för."

Vilka är det då??

citat:
    "Och emot talibanerna. Du får gärna se att Afghanistan är ockuperat av Amerika som försöker frigöra dem. Jag ser det som att Afghanistan är ockuperat av talibaner!! Har du intellektet förstår du skillnaden, har du inte ja då måste du plugga!"

Kollera eller Pest vad väljer du??

Denna låten är tillägnat enbart till dig Mustaine tills du tänker vad skall du skriva till mig så länge...

DMustaine
    DMustaine

Inlägg  DMustaine 2009-07-18, 05:29

"Jag tänker för fan inte skicka mina söner och döttrar till någon land och
    offra dem för min eget insyn av demokrati i ett land som kanske inte vill den samma!!!(KTR)"

Som jag sa att kanske 80% av afghanska folket ser heller ISAF där än talibanerna. Hur många mer argument behvöer du för konflikten i Afghanistan? (DMustaine)

"Sen kanske Afghan folk vill sitt eget demokrati måste den vara demokrati enligt vad jag och du tycker är rätt??"(KTR)

Det är jag säker på att dom vill, och säker på att dom får så fort dom blir av med talibanerna!!(DMustaine)

"Dom vill inte ha Talibaner!! (DMustaine)"

Sant men jag tror att dem vill inte ha mig och dig där heller!!(KTR)

Korrekt men Väst måste sparka ut talibanern för att det skall bli verklighet!(DMustaine)

"Så tala om för mig vad som är fel när en majoritet vill ha utländska trupper där för dom vet att talibanerna begår så många brott!! (KTR)"

Du behöver inte leta mkt själv!(DMustaine)

"Demokrati är för mig, iaf , rätten att få säga vad man vill utan att mördas.(DMustaine)"

Du får säga vad du vill men du får sto för denna uttalande (KTR)!!

Jag tycker detta säger det mesta om denna person (DMustaine)!!!

"Och emot talibanerna. Du får gärna se att Afghanistan är ockuperat av Amerika som försöker frigöra dem. Jag ser det som att Afghanistan är ockuperat av talibaner!! Har du intellektet förstår du skillnaden, har du inte ja då måste du plugga!(DMustaine)"

Kollera eller Pest vad väljer du?(KTR)?

det säger sig självt!(DMustaine)
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-07-18, 05:41

citat:
    "Som jag sa att kanske 80% av afghanska folket ser heller ISAF där än talibanerna. Hur många mer argument behvöer du för konflikten i Afghanistan? "

Detta är påstående utan källan!!

citat:
    "Det är jag säker på att dom vill, och säker på att dom får så fort dom blir av med talibanerna!!(DMustaine)"

Hur säkert är du i denna??

citat:
    Korrekt men Väst måste sparka ut talibanern för att det skall bli verklighet!(DMustaine)

Hur vår det med att sparka väst från denna område vart denna har ingen plats??
    Vi kan ta en exempel i våra länder !!

När tänker England dra sina utsugar styrkor från Irland till exempel??

citat:
    ""Så tala om för mig vad som är fel när en majoritet vill ha utländska trupper där för dom vet att talibanerna begår så många brott!! (KTR)"

Du behöver inte leta mkt själv!(DMustaine)"

Trams!!

citat:

"Jag tycker detta säger det mesta om denna person (DMustaine)!!!"

Vilken Person??

"Och emot talibanerna. Du får gärna se att Afghanistan är ockuperat av Amerika som försöker frigöra dem. Jag ser det som att Afghanistan är ockuperat av talibaner!! Har du intellektet förstår du skillnaden, har du inte ja då måste du plugga!(DMustaine)"

Kollera eller Pest vad väljer du?(KTR)?

det säger sig självt!(DMustaine)[/quote]

1. Kollera
    2. Pest

Vilken väljer du??
    Regndrottning
    Regndrottning

Antal inlägg : 6691

Inlägg  Regndrottning 2009-07-18, 09:22

Den stora nackdelen mot USA:s krig mot talibanerna är att de verkar inte komma någonvart. Talibanerna har inte utplånats eller gett upp och USA står och stampar i samma fläck....

På alla dessa år har inte den 'överlägsna' USA lyckats med någonting, de har inget uträttat på 8 (?) år. Afganistan tycks bli ett nytt Vietnam för dem. Inte bra.....

Och, som jag minns det, så var det inte talibanerna som USA var intresserade av. De gav sig in i Afganistan för att få tag på Bin Laden, (hette det). Jag litar inte på USA, de agerar hur de vill, vart de vill, för sina egna intressen. Inte för att göra något gott för andra!

queen
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2009-07-18, 11:52

RD skrev:Den stora nackdelen mot USA:s krig mot talibanerna är att de verkar inte komma någonvart. Talibanerna har inte utplånats eller gett upp och USA står och stampar i samma fläck....

Under historiens århundraden har många nationer försökt kuva Afghanistan, engelsmännen, ryssarna och nu amerikanarna. Hade de begript att man ska lära sig av historien skulle de inte ens försökt. För INGEn har någonsin lyckats kuva landet. Ingen.

På alla dessa år har inte den 'överlägsna' USA lyckats med någonting

Jo ökat skörden av råopium till rekordhöga nivåer.
    En handling som ser ut som en tanke....
    GustavAnder
    GustavAnder

Antal inlägg : 2835

Världens ansvar för konflikter. - Sida 6 Empty du, inte andra

Inlägg  GustavAnder 2009-07-18, 12:29

KickTheRasist skrev:Problemet med dig är att du förstår inte att jag avskyr Talibaner som jag avskyr din bajs demokrati som du vill sprida med din vapen till andra länder ,
    har du inte tänkt att dem andra länder kanske vill inte ha din syn på demokrati??

Bajs demokrati ? Frågan är, vad gör du då här, varför flyttade du hit?
    Varför valde du inte ett land som typ Nordkorea , som inte har din " bajsdemokrati" ?
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-07-18, 12:33

GustavAnder skrev:
    KickTheRasist skrev:Problemet med dig är att du förstår inte att jag avskyr Talibaner som jag avskyr din bajs demokrati som du vill sprida med din vapen till andra länder ,

Bajs demokrati ? Frågan är, vad gör du då här, varför flyttade du hit?
    Varför valde du inte ett land som typ Nordkorea , som inte har din " bajsdemokrati" ?

Jag flyttade hit på grund av kärleken till min underbara Svenska Fru!!

Även demokrati kan tolkas på olika sätt men jag tror inte att din hjärna kan
    förstå denna !!

Sad
    DMustaine
    DMustaine

Inlägg  DMustaine 2009-07-18, 14:56

Regndrottning skrev:Den stora nackdelen mot USA:s krig mot talibanerna är att de verkar inte komma någonvart. Talibanerna har inte utplånats eller gett upp och USA står och stampar i samma fläck....

På alla dessa år har inte den 'överlägsna' USA lyckats med någonting, de har inget uträttat på 8 (?) år. Afganistan tycks bli ett nytt Vietnam för dem. Inte bra.....

Och, som jag minns det, så var det inte talibanerna som USA var intresserade av. De gav sig in i Afganistan för att få tag på Bin Laden, (hette det). Jag litar inte på USA, de agerar hur de vill, vart de vill, för sina egna intressen. Inte för att göra något gott för andra!

queen

Litar du mer på Talibanerna? Det kan komma att stå oss väldigt dyrt i form av terrordåd världen över!! Vad jag tror ni inte greppar är att talibanerna är inget alternativ! Det är inte svårt att förutspå vad som skulle hända om Afghanistan föll i deras händer. För det första införs sharia vilket för befolkningen tillbaks till medeltiden. Sen kommer Al qaida! Landet blir en terrorplattform där man fritt kan mobilisera sina bombdåd globalt! USA:s invasion av IRAK kan ifrågasättas, men deras och den övriga alliansens operationer i Afghanistan är berättigat. Jänkarna ser det som så att kriget mot terrorn för man hellre på bortaplan än på hemmaarenan. Låter vettigt tycker jag eller..? Obama själv har varit emot kriget i IRAK från scratch, Afghanistan ser han dock inget alternativ till. Det är ett krig man inte får förlora!
    DMustaine
    DMustaine

Inlägg  DMustaine 2009-07-18, 14:59

Ett annat stort fel ni gör är att tala om att nationen Afghanistan som inte kan kuvas! Det är inte Afghanistan som ska kuvas det är talibanerna som måste förgöras! Nationen Afghanistan står redan på alliansens sida i kampen mot dessa rövare och banditer!
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2009-07-18, 15:05

Jag tror ingen här på detta forum står på talibanernas sida DMustaine.

Det jag och många vänder sig emot är USA fablesse för att leka världspolis när och var de passar dom.

Det är ett krig man inte får förlora!

Det är ett krig man inte kommer att vinna.
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-07-18, 15:08

[quote="DMustaine"]
    Regndrottning skrev:Den stora nackdelen mot USA:s krig mot talibanerna är att de verkar inte komma någonvart. Talibanerna har inte utplånats eller gett upp och USA står och stampar i samma fläck....

queen

citat:
    "Litar du mer på Talibanerna? "

Ingen svar förtfarande!!

1. Kollera
    2. Pest

Vilken alternativ väljer du??

citat:
    "Det kan komma att stå oss väldigt dyrt i form av terrordåd världen över!!"

Enligt din hetsande kommer eventuellt Sverige att utstå terror attacker på grund av att du vill skicka Svenska ungar till en främmande land och skjuta lite
    på s.k Terrorister!!

citat:
    "Vad jag tror ni inte greppar är att talibanerna är inget alternativ! "

Inte USA heller !!

citat:
    "Det är inte svårt att förutspå vad som skulle hända om Afghanistan föll i deras händer."

Du får ju alltid undra om det men detta är Afghan folk som skall bestämma vad händer med deras land!!

citat:
    "För det första införs sharia vilket för befolkningen tillbaks till medeltiden."

Eller falsk demokrati som i USA där till exempel Svarta människor fortfarande svälter i sådan områden som till exempel Bronx etc...

citat:
    "Sen kommer Al qaida!"

Al qaida är resultat av USA- s utrikespolitik. Dem kommer inte men dem spränger !!

citat:
    "Landet blir en terrorplattform där man fritt kan mobilisera sina bombdåd globalt! USA:s invasion av IRAK kan ifrågasättas, men deras och den övriga alliansens operationer i Afghanistan är berättigat."

Det verkar ju vara att USA börjar likna mera Terrorist än någon annan land i hela världen tyvärr!!

citat:
    "Jänkarna ser det som så att kriget mot terrorn för man hellre på bortaplan än på hemmaarenan."

Så klart där kan vi slakta muslimska barn utan något problem!!

Twisted Evil

citat:
    "Låter vettigt tycker jag eller..? "

Nope ... inte ens den minsta !!
    DMustaine
    DMustaine

Inlägg  DMustaine 2009-07-18, 15:15

KTR det går inte att ta dig på allvar så jag orkar inte ens besvara ditt svammel!

Senast ändrad av DMustaine den 2009-07-18, 15:20, ändrad totalt 1 gång
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-07-18, 15:19

DMustaine skrev:Bevare oss då!
    Men jag tror du har fel! Talibanerna förlorar istort varje strid de deltar i. Kan man sen stoppa inflödet av nya talibankrigare som väller in från Pakistan och Iran är mkt vunnit! När väl sen Afghanska Nationella Armén och Polisen har resurser klarar man att upprätthålla ordningen på egen hand! Låt oss se, men jag tror inom en 10 års period kan saker se mkt bättre ut där än vad de gör idag!

Detta är USA-s problem och inte Svensk , dem har påbörjat denna låt dem avsluta denna ok??
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-07-18, 15:27

DMustaine skrev:KTR det går inte att ta dig på allvar så jag orkar inte ens besvara ditt svammel!

Och det betyder det att du är helt fucking blåst i huven kanske ??

Sad

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 06:34