Själv har jag överlevt ett långt och tungt liv, utan att ens behövt tänka på varken piskor eller batonger, eller några vapen överhuvudtaget!
+31
R.O.F.L
mimra
KickTheRasist
Mona Stalin.
..........
formsvackan
x-medborgare
Corven
marxisten
Sossar-e-lata
Sunrise
Redvictory
Susz X
cleopatra
berralarzon
Blåfront
Kakmonstret
Thetaxpayer
theward
SiP
RedCloud
kanaljen
GustavAnder
Leena-66
fredrik rahm70
lazy
Regndrottning
blueheaven
råttan.
Sniperace
MartinLindgren
35 posters
NYA SIFFROR/OPINION...!
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 276
Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!
Oj, en ny trio är född, med målsättning att öppet gå på bl.a mig med piskor och batonger, ja jisses!
Själv har jag överlevt ett långt och tungt liv, utan att ens behövt tänka på varken piskor eller batonger, eller några vapen överhuvudtaget!
lazy- Antal inlägg : 12772
- Inlägg 277
blueheaven skrev:cleopatra skrev:martin7lindgren skrev:Ja du ser Lazy, nu har du hittat en parhäst, det dröjde länge, men nu är hon här,
För båda två inbillar er att piskorna och batongerna är era bästa vänner!
Lazy har jag har gillat från första början, en mycket trevlig och vettig tjej. Hon håller i piskan och jag sköter batongen
Kan inte jag få vara med på ett hörn där?
Jag sköter batongen och ni piskar?
OK för mej Blue, se det som en födelsedagspresent.
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 278
blueheaven skrev:cleopatra skrev:martin7lindgren skrev:Ja du ser Lazy, nu har du hittat en parhäst, det dröjde länge, men nu är hon här,
Lazy har jag har gillat från första början, en mycket trevlig och vettig tjej. Hon håller i piskan och jag sköter batongen
Du skulle behöva en rejäl omgång av Hans Sheike du BH
blueheaven- Antal inlägg : 5228
- Inlägg 279
Redvictory skrev:blueheaven skrev:cleopatra skrev:martin7lindgren skrev:Ja du ser Lazy, nu har du hittat en parhäst, det dröjde länge, men nu är hon här,
Du skulle behöva en rejäl omgång av Hans Sheike du BH
Inte av Sheike men hans harem kanske?
- Inlägg 280
Du får väl låta dina vänner Lazy & Cleopatra sköta jobbet, det är bara ner med brallorna och ropa på hjälpen, Mr. Blue!
- Inlägg 281
martin7lindgren skrev:Du får väl låta dina vänner Lazy & Cleopatra sköta jobbet, det är bara ner med brallorna och ropa på hjälpen, Mr. Blue!
Det var kanske undermeningen martin.
cleopatra- Antal inlägg : 511
- Inlägg 282
martin7lindgren skrev:Och vad är din egen diagnos då, vad kallas det för när man inte accepterar mothugg och människor som inte delar ens egna åsikter då!
Sen ska du ha klart för dig att visst är jag handikappad, men skallen funkar som den ska,
Så ditt ADHD skit, är bara ytterligare ett angrepp när någon kastar uit sig helt falska och lögnaktiga påståenden bara för ni vägrar ta mothugg,
Inget nytt betende,
Jag har blivit kallad det mesta av forumhögern, då det bara är ni som kör det racet,
Nyligen var jag en tålös, som kom hasande med knogarna släpande i marken, med ruttna tänder i munnen,
Ett pundande dräglande äckel!
Nästan dagligen beskylls jag för att vara både fyllo och knarkare!
Och nu ditt alster ADHD, det var något nytt!
Jag har som sagt aldrig påstått att du har ADHD, men eftersom du undrar så kan jag upplysa dig om att det är min diagnos. Jag har fortfarande inget emot mothugg och folk som inte delar mina åsikter, bara när mina åsikter och inlägg vinklas och tolkas efter eget behag och sen utges för att vara mina.
Vad andra kallar dig får stå för dem, jag har aldrig kallat dig för något. Det jag däremot märker är att du antingen inte är mottaglig för några som helst argument och alltid vinklar allt så det ska passa dina syften, eller så har du väldigt dålig läsförståelse.
BH skrev:
Har du en egen så är det helt ok Men min behåller jag, den surrar så kul....
Ger du bort min batong Lazy? *muttrar ilsket* Jaha, får väl fortsätta att dänga till folk verbalt då i ställetLazy skrev:
OK för mej Blue, se det som en födelsedagspresent.
- Inlägg 283
Felbedömmning igen Cleopatra, jag behärskar vårt språk minst lika bra som du!
Inbilla dig inget annat!
Jasså då får du väl fortsätta dänga till folk verbalt säger du, är det en rättighet du äger då, andra ska bara hålla tyst?
TINGELING, TINGELING MINSAN!
Inbilla dig inget annat!
Jasså då får du väl fortsätta dänga till folk verbalt säger du, är det en rättighet du äger då, andra ska bara hålla tyst?
TINGELING, TINGELING MINSAN!
cleopatra- Antal inlägg : 511
- Inlägg 284
martin7lindgren skrev:Felbedömmning igen Cleopatra, jag behärskar vårt språk minst lika bra som du!
Inbilla dig inget annat!
Jaha då är det väl alternativ ett som gäller då.
Nä, nu ska jag färga håret. Ännu svartare. Risken är att jag blir utsparkad ur NSF för att de misstänker att jag inte är renrasig, men det är smällar man får ta...
- Inlägg 285
Ställningen just nu inför Eu valet, enligt novus/opinion, där man tillfrågat 2000 personer:
S 29,4%
M 25,9%
FP 10,2%
V 5,8%
C 5,9%
KD 4,6%
Missade MP siffror!
S 29,4%
M 25,9%
FP 10,2%
V 5,8%
C 5,9%
KD 4,6%
Missade MP siffror!
SiP- Antal inlägg : 4427
- Inlägg 286
martin7lindgren skrev:Och vad är din egen diagnos då, vad kallas det för när man inte accepterar mothugg och människor som inte delar ens egna åsikter då!
Att vara en "martin"??
Sen ska du ha klart för dig att visst är jag handikappad, men skallen funkar som den ska,
Du är inte handikappad, bara lat och missanpassad....
Så ditt ADHD skit, är bara ytterligare ett angrepp när någon kastar uit sig helt falska och lögnaktiga påståenden bara för ni vägrar ta mothugg,
Inget nytt betende,
Ungefär som att kalla henne rasist menar du??
Jag har blivit kallad det mesta av forumhögern, då det bara är ni som kör det racet,
Jaja du är så snäll och oskyldig så, kallar aldrig dina meningsmotståndare för saker......
Nyligen var jag en tålös, som kom hasande med knogarna släpande i marken, med ruttna tänder i munnen,
Ett pundande dräglande äckel!
Nästan dagligen beskylls jag för att vara både fyllo och knarkare!
Och nu ditt alster ADHD, det var något nytt!
Buhuhu det är så synd om dig.....eller inte!!
- Inlägg 287
Vad fan håller du på med pysen ute och sparkar och slåt runt om dig i din besvikelse,
Kan ju inte vara kul att vara tom i bollen, Mr. SiP!
Jasså du säger det, skrämmande att komma till insikt hur djävla många skitstövlar vi har här i landet,
Människor som du som varvar med att slå er själva över bröstet och lyfta upp er till himmelska höjder, när ni inte sparkar och slå efter handikappade och pensionärer,
Så du säger det, jag är inte både handikappad och pensionär?
Och det har du bevis på, eller hur?
För inte skulle Mr.SiP yla och skrika rakt ut om något han inte har en aning om?
Styrk ditt påstående, eller håll truten pysen!
Jasså du säger det, skrämmande att komma till insikt hur djävla många skitstövlar vi har här i landet,
Människor som du som varvar med att slå er själva över bröstet och lyfta upp er till himmelska höjder, när ni inte sparkar och slå efter handikappade och pensionärer,
För inte skulle Mr.SiP yla och skrika rakt ut om något han inte har en aning om?
- Inlägg 288
cleopatra Today at 10:04 am
Nä, nu ska jag färga håret. Ännu svartare. Risken är att jag blir utsparkad ur NSF för att de misstänker att jag inte är renrasig, men det är smällar man får ta...
Rätta takter, go girl,go! btw, jag tänker inte ta ifrån dej din batong
nånting säger mej att du kommer att behöva den.
- Inlägg 289
martin7lindgren skrev:Vad fan håller du på med pysen ute och sparkar och slåt runt om dig i din besvikelse,
Undrar när insikten om ditt eget tillkortakommande här i livet skall slå till i någon av de två hjärnceller du har kvar, idiot!!!
Att du ser dig själv som handikappad är en skymf mot de som verkligen är handikappade och behöver samhällets stöd, du själ resurser från behövande Martin, därav är du en parasit som suger blod på sammhällskroppen!!!!
Och nej, jag tänker inte "hålla truten" för att du säger det Martin...
Men att du "kniper" är det nog många med mig som önskar...
- Inlägg 290
Jaja, det som inte är viktigt för Mr. SiP, är ju viktigt för mig!
Konstigt vore det annars?
Bra däremot att Peter Erikson och Maria Wetterstrand valdes om till MP språkrör, och det med medvind i ryggen, 8% väljarstöd inför EUvalet!
Bra däremot att Peter Erikson och Maria Wetterstrand valdes om till MP språkrör, och det med medvind i ryggen, 8% väljarstöd inför EUvalet!
- Inlägg 291
Du behöver inte hålla truten bara för jag tycker det, du får väl yla på hur mycket du vill pysen!
Bara bra att du ödslar ditt krut mot mig, står gärna i skottgluggen,ös på bara!
fredrik rahm70- Antal inlägg : 3811
- Inlägg 292
Intressant här har man ej varit inloggad på en vecka och tonen är råare otrevligare och inget debatteras.
varje inlägg av en höger möts med personangrepp och vice versa.
- Inlägg 293
fredrik rahm skrev:Intressant här har man ej varit inloggad på en vecka och tonen är råare otrevligare och inget debatteras.
Det var bra ända tills du loggade in! hur kan det komma sig tror du?
- Inlägg 294
martin7lindgren skrev:Du behöver inte hålla truten bara för jag tycker det, du får väl yla på hur mycket du vill pysen!
Själv låter du mer och mer som en gammal 78:a varavare som hakat upp sig..."knaster knaster, bla bla bla knaster knaster, bla bla bla".
Sen att du gör dig själv "viktig", och tror att jag lägger något krut på dig, tyvärr loser, det tar bara några sekunder per dag att svara upp mot ditt tramsande här....
Susz X- Antal inlägg : 6327
- Inlägg 295
Var lite nyfiken på de nya siffrorna opponion..
Fast- ni har en affärside i det ni diskuterar oxå..
Varför inte starta en site- webbhotell och tjäna en slant?
Är övertygad att om alla aggressioner får utlopp på den
- så skulle världen se bättre ut..på fler plan..
Har inte tagit patent på iden- så passa på nu..
Fast- ni har en affärside i det ni diskuterar oxå..
Varför inte starta en site- webbhotell och tjäna en slant?
Är övertygad att om alla aggressioner får utlopp på den
- så skulle världen se bättre ut..på fler plan..
Har inte tagit patent på iden- så passa på nu..
råttan.- Antal inlägg : 4318
- Inlägg 296
martin7lindgren skrev:Jaja, det som inte är viktigt för Mr. SiP, är ju viktigt för mig!
mp har sina statjeepåkande språkrör och v har sina helrör.
- Inlägg 297
råttan skrev:martin7lindgren skrev:Jaja, det som inte är viktigt för Mr. SiP, är ju viktigt för mig!
Här kommer en Alliansare åkande! vem kan det vara?
- Inlägg 299
Mr. SiP, och resten av fårskallarna har stora problem att få mothugg från en gammal handikappad och pensionerad hemlös!
Det hjälper inte ens att dom kommer farande i flock, hitills har fårskallarna aldrig fått tyst på mig!
Dom fattar inte att nötter som den ylande forumhögern käkar vi till frukost ute på gatorna!
Men så klart, hur kul är det att kuta in i väggen varenda dag!
Och det lär dom få fortsätta med så länge dom ger sig på mig!
Det hjälper inte ens att dom kommer farande i flock, hitills har fårskallarna aldrig fått tyst på mig!
Dom fattar inte att nötter som den ylande forumhögern käkar vi till frukost ute på gatorna!
Men så klart, hur kul är det att kuta in i väggen varenda dag!
Och det lär dom få fortsätta med så länge dom ger sig på mig!
råttan.- Antal inlägg : 4318
- Inlägg 300
[quote="Redvictory"]
Partiledare?
råttan skrev:martin7lindgren skrev:Jaja, det som inte är viktigt för Mr. SiP, är ju viktigt för mig!
Partiledare?