Inte vet jag, har aldrig sprungit där!
Men det verkar ju du veta mer om än jag, Mr. Dirty Dog!
martin7lindgren skrev:Finansierar socialen sånt?
Inte vet jag, har aldrig sprungit där!
Men det verkar ju du veta mer om än jag, Mr. Dirty Dog!
martin7lindgren skrev:Ja du, då har du något och fundera på,
men garanterat inte av tiggeri, snatteri, soc eller något annat du så gärna tar upp?
Som hemlös, blir man antingen en överlevare, eller också dör man!
Jag överlevde!
martin7lindgren skrev:Skäms jag! För vad då, nu får du fan ta och ge dig, ingen har väl öppnat sig som jag gjort på forumen!
martin7lindgren skrev:Sen vet ju du också Sniper, att hitills har jag fått hela forumhögern över mig som ylande utsvultna vargar varje gång jag släpper något ur mitt liv!
Och ni ska fan inte sitta och gotta er på min bekostnad, NO WAY!
Hitills har vargflocken gjort allting fel varje gång jag berättat något om mig själv!
Det har jag berättat om tidigare, för mig började allt med en skilsmässa, och inget annat,
I mitt fall var det inte plötsligt, det var väntat sedan lång tid eftersom jag visste sedan barnsben vart min ärvda sjukdom förde, faktum är att det krävde MYCKET kamp innan jag fick de papper som tillät mig arbeta till sjöss, jag hade egentligen ALDRIG behövt arbeta om jag inte tvingat mig till detta.Precis som
i ditt eget fall, plötsligt händer något, sen blir ingenting sig likt
igen, och det finns lika många olika saker som kan hända som det finns
människor som hamnar i det!
martin7lindgren skrev:Då var ju du förbered, så är det inte för alla,
För dom allra flesta kommer olika eländen som en blixt från himmeln,
Och du sniper, menar du att du på något sätt är mer berättigad förtidspensionär än jag?
För att du vetat vad som väntade sen 6 år, och mina skador kom av köldskador?
Menar du att jag ska skylla mig själv, till skillnad mot dig som ärvt dina problem!