Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+31
R.O.F.L
mimra
KickTheRasist
Mona Stalin.
..........
formsvackan
x-medborgare
Corven
marxisten
Sossar-e-lata
Sunrise
Redvictory
Susz X
cleopatra
berralarzon
Blåfront
Kakmonstret
Thetaxpayer
theward
SiP
RedCloud
kanaljen
GustavAnder
Leena-66
fredrik rahm70
lazy
Regndrottning
blueheaven
råttan.
Sniperace
MartinLindgren
35 posters

NYA SIFFROR/OPINION...!

MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 11 Empty Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-14, 22:43

Sluta med ditt jävla skit nu, sitter någon och säger död åt musslimska män, sätt ut dom på en öde ö, släpp inte in dom i deras egna möteslokaler o.s.v så tycker jag sånt snack är rasistskit,
    Och det kan inte du ändra på din råttusling, No

Jag tycker helt enkelt att det är fel och piska upp såna stämmningar, då många musslimer verkligen har tagit seden dit domkommit och inte ska ha skit för det andra gör!
    blueheaven

Antal inlägg : 5228

Inlägg  blueheaven 2009-05-14, 23:07

Nej ingen skall ha skit oavsett vad de gör eller står för monkey , martin?
    råttan.

Antal inlägg : 4318

Inlägg  råttan. 2009-05-14, 23:07

För det första måste jag ha missat om någon skrivit död åt alla muslimska män. För det andra är det inte så länge sedan en vänsterledare hävde ur sig:"Död åt familjen". Som familjefar vågar man helt enkelt inte rösta på ett sådant parti, eller hur?

Oavsett detta så förklarade denna debattör mycket tydligt att hon absolut inte drar alla över en kam. Trots detta klargörande kunde martin inte sluta med sina rasistanklagelser. Det är fakta.

Vidare har martin väldigt roligt åt de människor som drabbas hårt av finanskrisen. De ses tydligen som ett hjälpmedel att vinna valet åt vänstern 2010. Skrämmande.
    blueheaven

Inlägg  blueheaven 2009-05-14, 23:22

råttan skrev:För det första måste jag ha missat om någon skrivit död åt alla muslimska män. För det andra är det inte så länge sedan en vänsterledare hävde ur sig:"Död åt familjen". Som familjefar vågar man helt enkelt inte rösta på ett sådant parti, eller hur?

Oavsett detta så förklarade denna debattör mycket tydligt att hon absolut inte drar alla över en kam. Trots detta klargörande kunde martin inte sluta med sina rasistanklagelser. Det är fakta.

Vidare har martin väldigt roligt åt de människor som drabbas hårt av finanskrisen. De ses tydligen som ett hjälpmedel att vinna valet åt vänstern 2010. Skrämmande.

Ja martin och redcloud gottar sig åt finanskrisen och dess offer det råder ingen tvekan om den saken det är väl sådant som kallas för nyttig idiot?
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-05-14, 23:29

Om inte annat ligger det helt i linje med fake-teorin.
    cleopatra
    cleopatra

Antal inlägg : 511

Inlägg  cleopatra 2009-05-15, 00:41

råttan skrev:För det första måste jag ha missat om någon skrivit död åt alla muslimska män. För det andra är det inte så länge sedan en vänsterledare hävde ur sig:"Död åt familjen". Som familjefar vågar man helt enkelt inte rösta på ett sådant parti, eller hur?

Skönt att se att det inte är många som går på hans falska anklagelser som baseras på hans egna snedvridna tolkningar. Jag har aldrig varken önskat livet ur alla muslimska män eller velat sätta ut dem på en öde ö. Inlägget som avses gällde att dels talibaner och dels alla personer som begick våldsbrott, oavsett kön, religion eller etnicitet skulle fängslas på en ö modell "Flykten från New York". Även om idén faktiskt skulle lösa en del problem för många länder med talibanregimer och även demokratier med överbelagda och resurskrävande fängelser så insåg nog alla som skrev i tråden, och alla som läste inläggen, att detta var en blajtråd där vi spånade runt och hittade på allt vildare lösningar. Ja, alla utom en då Wink Om Martin anser att talibaner är vanliga muslimska män och/eller att alla våldsbrott som begås utförs av muslimska män så får det stå för honom, det är varken något jag skrivit, något jag tycker eller något jag ställer mig bakom.

Angående att jag ansåg att muslimska män skulle utestängas från möteslokaler så gällde det den här artikeln i Sydsvenskan:

http://sydsvenskan.se/malmo/article416074/S-vill-samarbeta-med-omstridd-moské.html

Det jag skrev var att istället för att ge lokalen som föreningen krävde som ersättning för den källarmoské som de blev uppsagda ifrån till de patriarkaliska fundamentalisterna som förtryckte kvinnorna och fuskade med offentliga bidrag, så skulle kvinnorna själva ha lokalen för att komma undan från sina förtryckare och umgås avslappnat utan män som vakade över dem och varje ord de säger. Det fanns två skäl till att männen skulle utestängas från lokalen. Dels skulle kvinnorna inte kunna tala fritt ur hjärtat om männen var där, och dels skulle de inte ens få gå dit utan sin man om det fanns andra män där och då skulle ju hela idén om en fristad för dessa kvinnor falla.

HELT obegripliga tolkningar av Martin alltså, och ändå fortsätter han envist sitt förtal av mig och mitt påstådda hat mot muslimska män. Jag undrar vad i meningen "Det gäller muslimska patriarkaliska fundamentalister som ser kvinnan som en andra klassens medborgare, utan rätt att fatta egna beslut och helt underordnad mannen, inte vanliga muslimska män med sund kvinnosyn" Martin inte förstår. Jag har upprepat den så många gånger att den borde ha bränt sig fast i hjärnan på alla Wink Tack till dem som orkade läsa allt...
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-15, 00:44

Det är en hel del du har missat Mr. Råtta, men du har väl fullt upp att slicka dig runt nosen,
    För skiten sprutar ju ut ur munnen på dig i stora kaskader, No
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-15, 00:48

Sköter du ditt Cleopatra så sköter jag mitt, ditt rasistskit har jag fått nog av!
    Det är väl för fan inte mitt fel att du kör över invandrare och särskilt då musslimer med bulldozer,

Du, råttan och gänget kan väl hålla till i någon tråd, där ni kan dansa runt ute på era blåa ängar!
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-15, 00:51

Vadå förtal, jag har hört dig snacka ditt strunt att musslimska män ska stängas ute från sina möteslokaler, som enligt dig bara ska vara öppna för kvinnor, du har också sagt att männen borde deporteras till någon öde ö och så vidare,

Du är fan inte så oskyldig som du försöker påvisa! No

Sen sitter inte jag och diskuterar dig med andra, så lägg ner skit snacket mot mig du också?
    Du säger ju själv att du varken är röd eller blå i dina värderingar, och då finns det väl inte mycket kvar sedan!
    Du generaliserar och drar alla musslimska killar över samma kant, långt ifrån alla är så som du ständigt påtalar!
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-05-15, 08:17

cleopatra skrev:

Skönt att se att det inte är många som går på hans falska anklagelser som baseras på hans egna snedvridna tolkningar. Jag har aldrig varken önskat livet ur alla muslimska män eller velat sätta ut dem på en öde ö. Inlägget som avses gällde att dels talibaner och dels alla personer som begick våldsbrott, oavsett kön, religion eller etnicitet skulle fängslas på en ö modell "Flykten från New York". Även om idén faktiskt skulle lösa en del problem för många länder med talibanregimer och även demokratier med överbelagda och resurskrävande fängelser så insåg nog alla som skrev i tråden, och alla som läste inläggen, att detta var en blajtråd där vi spånade runt och hittade på allt vildare lösningar. Ja, alla utom en då Wink Om Martin anser att talibaner är vanliga muslimska män och/eller att alla våldsbrott som begås utförs av muslimska män så får det stå för honom, det är varken något jag skrivit, något jag tycker eller något jag ställer mig bakom.

Angående att jag ansåg att muslimska män skulle utestängas från möteslokaler så gällde det den här artikeln i Sydsvenskan:

http://sydsvenskan.se/malmo/article416074/S-vill-samarbeta-med-omstridd-moské.html

Det jag skrev var att istället för att ge lokalen som föreningen krävde som ersättning för den källarmoské som de blev uppsagda ifrån till de patriarkaliska fundamentalisterna som förtryckte kvinnorna och fuskade med offentliga bidrag, så skulle kvinnorna själva ha lokalen för att komma undan från sina förtryckare och umgås avslappnat utan män som vakade över dem och varje ord de säger. Det fanns två skäl till att männen skulle utestängas från lokalen. Dels skulle kvinnorna inte kunna tala fritt ur hjärtat om männen var där, och dels skulle de inte ens få gå dit utan sin man om det fanns andra män där och då skulle ju hela idén om en fristad för dessa kvinnor falla.

HELT obegripliga tolkningar av Martin alltså, och ändå fortsätter han envist sitt förtal av mig och mitt påstådda hat mot muslimska män. Jag undrar vad i meningen "Det gäller muslimska patriarkaliska fundamentalister som ser kvinnan som en andra klassens medborgare, utan rätt att fatta egna beslut och helt underordnad mannen, inte vanliga muslimska män med sund kvinnosyn" Martin inte förstår. Jag har upprepat den så många gånger att den borde ha bränt sig fast i hjärnan på alla Wink Tack till dem som orkade läsa allt...

martins svar på detta ditt tydliga inlägg visar vilken nivå han befinner sig på. En sak är iallafall säker martin. Med tanke på att martin inte ens fattar vad som står i ett så tydligt inlägg som detta ska han nog inte anklaga andra för att missa saker.

Vad försöker martin eg. åstakomma genom att bete sig som en idiot så drar han ju löjets skimmer över vänstersidan.

Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2009-05-15, 08:27

råttan skrev:
    cleopatra skrev:

martins svar på detta ditt tydliga inlägg visar vilken nivå han befinner sig på. En sak är iallafall säker martin. Med tanke på att martin inte ens fattar vad som står i ett så tydligt inlägg som detta ska han nog inte anklaga andra för att missa saker.

Vad försöker martin eg. åstakomma genom att bete sig som en idiot så drar han ju löjets skimmer över vänstersidan.

Ja du råttan! jag kan ju upplysa dig om att du lyckas förträffligt bra med att förlöjliga högersidan du också GRATTIS! du vinner en fin liten ost Very Happy
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-15, 08:42

Märkligt vad Mr. Råtta lägger ner tid på mig och min person, jag börjar tro att det är något mentalt,
    Men å andra sidan så är det väl någon form av insats att hålla råttuslingen sysselsatt?
    Vilket innebär att så usel råttan anser mig vara, så duger jag tydligen till kanonmat iallafall, alltid något, Very Happy

Hur är det med dig då Mr. Råtta, är du den där friska fläkten blånäsorna så desperat söker efter, Wink
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-05-15, 08:48

martin fortsätter att ge sig på andra debattörer. Antagligen för att han saknar kapacitet att diskutera sakfrågor. Kanske är han rent av besviken på Toblerone.

MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-15, 08:54

Det är något fel på dig Mr. Råtta? Vadå martin ger sig på andra debattörer?
    Vad tycker deu jag ska göra då,
    Sitta tyst och låta dig kasta ditt skit över mig oemotsagd, No
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-15, 08:57

Stort stöd för PP 5,6%, inför EU valet enligt novus/opinion,

S 29,4% M 25,9% enligt en mätning presenterad idag!
    Fanns inga siffror med för övriga partier!
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2009-05-15, 08:58

martin7lindgren skrev:Det är något fel på dig Mr. Råtta? Vadå martin ger sig på andra debattörer?
    Vad tycker deu jag ska göra då,
    Sitta tyst och låta dig kasta ditt skit över mig oemotsagd, No

Du har väl förstått att Råttan är kär i dig martin?
    det första han gör när han loggat in här är att leta upp din tråd och skriva nåt för att få din uppmärksamhet! jag förstår ju att kärleken inte är ömsesidig men
    försök ta upp det med honom på ett juste sätt iaf martin Very Happy
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Inlägg  lazy 2009-05-15, 09:20

Rätt intressant att se att Cleo nu får ta samma skit från
    martin som jag själv fått göra väldigt länge, hade tydligen
    rätt ändå, starka kvinnor som står för vad de tycker är
    INTE ngt som martin kan hantera. Cool
    cleopatra
    cleopatra

Inlägg  cleopatra 2009-05-15, 09:32

råttan skrev:

Han påminner om min son med ADHD som hellre dör än ger sig och erkänner att han har fel. Därför får jag väl ha samma tålamod som med sonen och strunta i det. Jag vet ju vad som är sant iaf och det får räcka så. Tack för visat stöd iaf råttan. Av mig får du en STOOOOR ost! Wink
    blueheaven

Inlägg  blueheaven 2009-05-15, 09:35

Nu återstår endast omdömeslöse rv's fjäskande för martin!
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-15, 09:42

Och vad menar du att det är som skilljer oss då Cleopatra, du menar att du ger dig då, No
    Och nu tilldelar du mig ADHD också, ja det är ju ni beter er så fort det inte passar,
    Då blir man fyllo, knarkare, bidragslyftare och nu alltså senaste tillskottet ADHD, No
    Man kan säga, tyck som Cleopatra, då blir det guldstol till dom höga höjderna, tyck något annat, då blir det ADHD, No
    Och när du gör sådana felbedömmningar av människor, så kan man undra vad mer du feldömmer! No

Såg föresten idag att TV4 och METRO erbjuder SD gratis PRplats, då blir väl ni glada kan jag tänka mig?
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-15, 09:44

Ja du ser Lazy, nu har du hittat en parhäst, det dröjde länge, men nu är hon här,
    För båda två inbillar er att piskorna och batongerna är era bästa vänner!
    cleopatra
    cleopatra

Inlägg  cleopatra 2009-05-15, 09:51

martin7lindgren skrev:Och vad menar du att det är som skilljer oss då Cleopatra, du menar att du ger dig då, No
    Och nu tilldelar du mig ADHD också, ja det är ju ni beter er så fort det inte passar,
    Då blir man fyllo, knarkare, bidragslyftare och nu alltså senaste tillskottet ADHD, No
    Man kan säga, tyck som Cleopatra, då blir det guldstol till dom höga höjderna, tyck något annat, då blir det ADHD, No
    Och när du gör sådana felbedömmningar av människor, så kan man undra vad mer du feldömmer! No

Såg föresten idag att TV4 och METRO erbjuder SD gratis PRplats, då blir väl ni glada kan jag tänka mig?

Dels har jag inga problem att erkänna att jag har fel om jag blir överbevisad, dels röstar jag inte på SD och dessutom har jag inte diagnosticerat dig med ADHD, det kan jag inte eftersom jag inte är neuropsykiatriker. Däremot skrev jag att du liknar honom i ditt uppförande, men du ser väl inte skillnaden som vanligt utan tolkar efter eget behag.... Rolling Eyes
    cleopatra
    cleopatra

Inlägg  cleopatra 2009-05-15, 09:56

martin7lindgren skrev:Ja du ser Lazy, nu har du hittat en parhäst, det dröjde länge, men nu är hon här,

Lazy har jag har gillat från första början, en mycket trevlig och vettig tjej. Hon håller i piskan och jag sköter batongen Twisted Evil
    blueheaven

Inlägg  blueheaven 2009-05-15, 10:00

cleopatra skrev:
    martin7lindgren skrev:Ja du ser Lazy, nu har du hittat en parhäst, det dröjde länge, men nu är hon här,

Lazy har jag har gillat från första början, en mycket trevlig och vettig tjej. Hon håller i piskan och jag sköter batongen Twisted Evil

Kan inte jag få vara med på ett hörn där?

Jag sköter batongen och ni piskar? Very Happy
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-15, 10:01

Och vad är din egen diagnos då, vad kallas det för när man inte accepterar mothugg och människor som inte delar ens egna åsikter då!

Sen ska du ha klart för dig att visst är jag handikappad, men skallen funkar som den ska,

Så ditt ADHD skit, är bara ytterligare ett angrepp när någon kastar uit sig helt falska och lögnaktiga påståenden bara för ni vägrar ta mothugg,
    Inget nytt betende,

Jag har blivit kallad det mesta av forumhögern, då det bara är ni som kör det racet, No

Nyligen var jag en tålös, som kom hasande med knogarna släpande i marken, med ruttna tänder i munnen,
    Ett pundande dräglande äckel!
    Nästan dagligen beskylls jag för att vara både fyllo och knarkare!
    Och nu ditt alster ADHD, det var något nytt!

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-15, 01:59