Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+31
R.O.F.L
mimra
KickTheRasist
Mona Stalin.
..........
formsvackan
x-medborgare
Corven
marxisten
Sossar-e-lata
Sunrise
Redvictory
Susz X
cleopatra
berralarzon
Blåfront
Kakmonstret
Thetaxpayer
theward
SiP
RedCloud
kanaljen
GustavAnder
Leena-66
fredrik rahm70
lazy
Regndrottning
blueheaven
råttan.
Sniperace
MartinLindgren
35 posters

NYA SIFFROR/OPINION...!

blueheaven

Antal inlägg : 5228

NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 10 Empty Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!

Inlägg  blueheaven 2009-05-13, 21:09

martin7lindgren skrev:Ärligt talat så förstår jag inte varför du tar åt dig som du gör Cleopatra?
    Jag känner många musslimer, och ingen av dom passar in på din generalisering av musslimska som kvinnoföraktande,
    Vilket betyder att det finns många som också tar seden dit domm kommer,
    Men det nämner aldrig du Cleopatra, därmed ser jag en del av dina påtalanden för rasistskit! No

Visst, det är ingen hemlighet att många musslimer har en djävla kvinnosyn, men fortfarande inte alla, eller hur?

Jag hade två hantverkare här hemma i veckan som drog in nytt bredband, två grabbar med sydamerikanskt ursprung, när dom kom på morgonen presenterade dom sig, genom att tala om sitt ursprung men påtala att dom var födda här,

Jag frågade varför, man hörde ju att dom talade infödd svenska, men dom sa att i sverige spelar det ingen roll om man är född här, man är bara en blatte och svartskalle ändå för många! No

Därför presenterar man sig så, sa dom, samma gäller säkert många musslimska män, dom är födda här, med svenska värderingar men fostrade till sin religon, alltså helt fel att bara dra alla över samma kant, tycker jag!

När blev du PK martin?

IDAG? No
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-13, 21:19

Nu handlar ju den här tråden om siffror och opinionsvindar, och inget annat, rasistskiten finns det ju hur många andra trådar som helst att gå in på, och snacka om, Wink

Och till dig Mr.Blue säger jag bara, jag är 100% antirasist och inget annat, har jag alltid varit och kommer alltid vara,
    Alltså inget jag blivit idag!
    råttan.

Antal inlägg : 4318

Inlägg  råttan. 2009-05-14, 00:10

martin7lindgren skrev:Nu handlar ju den här tråden om siffror och opinionsvindar, och inget annat, rasistskiten finns det ju hur många andra trådar som helst att gå in på, och snacka om, Wink

Och till dig Mr.Blue säger jag bara, jag är 100% antirasist och inget annat, har jag alltid varit och kommer alltid vara,
    Alltså inget jag blivit idag!

Jag skulle snarare kalla martin 100% korkad. Cleopatra har ju rätt så tydligt förklarat att hon absolut inte drar alla över en kam. Att efter detta gå på som en ångvält som martin gör kan bara tyda på en sak: 100% korkad.

råttan.

Inlägg  råttan. 2009-05-14, 00:16

martin7lindgren skrev:Sluta med ditt tramsande Mr. Råtta, jag har inte anklagat någon för någonting,

Jaså du har glömt att du anklagade Cleopatra för att sprida rasistskit.

martin7lindgren skrev:Sen dina fruktlösa försök att tysta mig för att jag inte delar dina åsikter, vad kallar du det för!
    Eller är det så i din blåa värld har du rätten att säga och tycka vad du vill, men t.ex jag ska hålla käften, No

Jag har aldrig bett dig hålla käften. Tycker det är bra att du visar hur korkad vänstern faktiskt kan vara.

När det gäller att be andra debattörer hålla käften så är det ingen mindre än martin själv som brukar göra just detta. Ser fram emot att du kritiserar dig själv för detta i konsekvensens namn.

råttan.

Inlägg  råttan. 2009-05-14, 00:20

martin7lindgren skrev:SKL, Kommuner, landsting, säger att underskotten stora redan i år ännu större nästa,
    Kommer leda många varsel runt 6000 över landet, många kommuner får 50% högre utbetalningar av socbidrag,!
    Man säger sig komma bli tvingade att förutom nerdragningar på alla områden, försämrad sevice också behöva höja skatterna på många håll?
    Fina fisken, rena önskeläget för skattesänkar Reinfeldt ett valår och allting!
    sanningen närmar sig,
    Men tyvärr som vanligt på skola, barn/äldre omsorg och vårdens bekostnad?

Sanningen och verkligheten närmar sig, många väljare har nog ett och annat att säga när vi går mot valet 2010!

martin den empatiske gottar sig åt att han tror den rödgröna röran firar triumfer i finanskrisens spår. Han passar också på att idiotförklara de stackare som drabbas hårdast av detta. Fy f-a-n vilken vidrig människa.

cleopatra
    cleopatra

Antal inlägg : 511

Inlägg  cleopatra 2009-05-14, 02:28

martin7lindgren skrev:Ärligt talat så förstår jag inte varför du tar åt dig som du gör Cleopatra?
    Jag känner många musslimer, och ingen av dom passar in på din generalisering av musslimska som kvinnoföraktande,
    Men det nämner aldrig du Cleopatra, därmed ser jag en del av dina påtalanden för rasistskit! No

Visst, det är ingen hemlighet att många musslimer har en djävla kvinnosyn, men fortfarande inte alla, eller hur?

Jag hade två hantverkare här hemma i veckan som drog in nytt bredband, två grabbar med sydamerikanskt ursprung, när dom kom på morgonen presenterade dom sig, genom att tala om sitt ursprung men påtala att dom var födda här,

Jag frågade varför, man hörde ju att dom talade infödd svenska, men dom sa att i sverige spelar det ingen roll om man är född här, man är bara en blatte och svartskalle ändå för många! No

Därför presenterar man sig så, sa dom, samma gäller säkert många musslimska män, dom är födda här, med svenska värderingar men fostrade till sin religon, alltså helt fel att bara dra alla över samma kant, tycker jag!

Jag ger upp Rolling Eyes
    Sunrise

Antal inlägg : 35

Inlägg  Sunrise 2009-05-14, 03:40

cleopatra skrev:

Jag ger upp Rolling Eyes

Kära vännen inte ska du ödsla bort tid och kraft på människor som inte ger dig något tillbaka. Välj bort diskussionen med sådana personer istället. Du är en rakryggad och ärlig kvinna som jag högaktar. Tycker att du alltid förklarar på bästa sätt det du skrivit. OM nu vissa väljer att tolka in saker som inte finns är det ju faktiskt deras problem. Strunta i dem bara. Du är bäst Cleopatra! flower
    cleopatra
    cleopatra

Antal inlägg : 511

Inlägg  cleopatra 2009-05-14, 04:14

Sunrise skrev:
    Kära vännen inte ska du ödsla bort tid och kraft på människor som inte ger dig något tillbaka. Välj bort diskussionen med sådana personer istället. Du är en rakryggad och ärlig kvinna som jag högaktar. Tycker att du alltid förklarar på bästa sätt det du skrivit. OM nu vissa väljer att tolka in saker som inte finns är det ju faktiskt deras problem. Strunta i dem bara. Du är bäst Cleopatra! flower

Sunrise!! sunny Lika gullig som vanligt ser jag, kram på dig! Nej jag borde väl inte bry, mig men jag hatar att ge upp Wink Fast när jag ändå bara blir feltolkad, och jag gång på gång upprepar samma ord utan att de går in, så får jag väl inse att viljan att förstå vad jag skriver inte finns där. Skit samma, jag är glad att du är här gumman, det känns redan mycket bättre Very Happy Nu måste jag försöka sova lite, vi hörs imorg.....senare idag! Natti på dig sötnos! Sleep
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-14, 08:50

Jag hör vad du säger Mr.Råtta, martin är en 100% korkad människa,
    Fy fan Martin är en vidrig person säger du, No

Ja jisses, Mr. Råtta rättfärdigar sig själv på sitt sätt! Very Happy
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-14, 08:55

Ja du Sunrise, visst kan man välja din väg, man snackar bara med dom som delar ens egna åsikter,
    Men även du borde ju begripa att olika människor har olika åsikter, trodde alla hade rätt och tycka vad dom vill,
    När du säger ger något tillbaka, menar du väl tycka lika som dig, alla andra är nada tydligen i din värld!

Men det är ju ingen som hindrar dig att hålla dig bland dina meningsfränder, dom som till skillnad mot alla andra har ett värde!
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata

Antal inlägg : 1357

NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 10 Empty cleopatra & sunrise

Inlägg  Sossar-e-lata 2009-05-14, 09:33

utseende som typiskt arbetslösa sossar! förövrigt så är MArtin en av de största rasisterna jag stött på! du hatar oliktänkande, tänker & tycker man inte som dig så är man en idiot, rasist är du vare sig DU tycker det eller inte
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-14, 09:48

jag hatar ingen, det är du som påstår det, jag för fram mina åsikter, jag delar ingenting med dig,
    Men jag har väl aldrig hindrat att sprida det jag anser skit på forumen, No
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-14, 10:38

Då har du inte stött på mycket Mr. S-e-L, för till skillnad mot dig har jag inget emot varken invandrare eller tjocka medmänniskor!

Men så klart, du anser jun att du står över allt, och alla och därmed tar dig rätten att bete dig som du vill?
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-14, 11:22

Hupps..., Appropå siffror, Mr. Blueheaven 52 år i dagarna, cheers
    Grattis på dig, sen återstår det att se om det leder till lite nytt skinn på näsan?
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-05-14, 19:54

Den late bidragslyftaren martin svamlar vidare. Kan bero på att han vill dölja gårdagens angrepp på drabbade människor i historiken.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-14, 20:45

FY SKÄMS på dig råttusling, din mamma kan gott skämmas hon med som fostrat sin lille sötnos att gapa och skrika lata bidragslyftare i högan sky efter handikappade och pensionerade medmänniskor! No

FY SKÄMS, SNYT NOSEN, OCH TORKA DIG RUNT MUNNEN MR. RÅDIS! Twisted Evil
    Men det klarar du väl inte av så länge skiten sprutar ut ur käften på dig!
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Inlägg  lazy 2009-05-14, 20:48

Suck mr. martin. lol!
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-05-14, 21:03

martin,

Du är bara en lat fjant.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-14, 21:45

Puss och kram på er båda två MadameLazy & Mr. Rådis, där ute på ängen dansande fram hand i hand! Very Happy
    Två små sötnosar, nästan som två små "gremlings"!

Eller bättre ändå, Lady & Lufsen, som käkar spagetti och ser varandra tindrande i ögonen, där ute på ängen!

Och bara möjligtvis gudarna vet vad det kan sluta, kanske en gatukorsning om ni inte ser upp!
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-05-14, 21:48

Den late martin försitter aldrig en möjlighet att hoppa på de som så gärna försörjer honom.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-14, 22:04

Se upp så ingen nyper dig svanstumpen, Mr. Råtta!
    Fy skäms på dig din usling, man skriker inte efter äldre, handikappade och pensionärer,
    Du är en stor skam hela du, snyt nosen och torka dig runt truten din lilla
    PUTTEFNASK!

Du är dig lik du, Mr. eric The Råtta!
    Vov, vov på dig, lycka till!
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-05-14, 22:08

Så ser martin på oss som försörjer honom...
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-14, 22:08

Men jag förstår nu, att det är lika bra och släcka ner en stund nu, för idag lyser din lilla tamråtte hjärna igenom, No
    Och den här tråden avser ju pejla opinion och inte tjata ikapp med en skitstövel och råttusling som du! Evil or Very Mad
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-05-14, 22:10

JAså du säger vad denna tråd avser och inte...

Var det därför du satte igång de fula rasistanklagelserna gentemot en annan debattör?
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2009-05-14, 22:12

råttan skrev:JAså du säger vad denna tråd avser och inte...

Var det därför du satte igång de fula rasistanklagelserna gentemot en annan debattör?

Nä nu släpper jag lös min katt så han får lustmörda dig råttan Very Happy

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-15, 05:16