martin7lindgren skrev:Ärligt talat så förstår jag inte varför du tar åt dig som du gör Cleopatra?
Jag känner många musslimer, och ingen av dom passar in på din generalisering av musslimska som kvinnoföraktande,
Vilket betyder att det finns många som också tar seden dit domm kommer,
Men det nämner aldrig du Cleopatra, därmed ser jag en del av dina påtalanden för rasistskit!
Visst, det är ingen hemlighet att många musslimer har en djävla kvinnosyn, men fortfarande inte alla, eller hur?
Jag hade två hantverkare här hemma i veckan som drog in nytt bredband, två grabbar med sydamerikanskt ursprung, när dom kom på morgonen presenterade dom sig, genom att tala om sitt ursprung men påtala att dom var födda här,
Jag frågade varför, man hörde ju att dom talade infödd svenska, men dom sa att i sverige spelar det ingen roll om man är född här, man är bara en blatte och svartskalle ändå för många!
Därför presenterar man sig så, sa dom, samma gäller säkert många musslimska män, dom är födda här, med svenska värderingar men fostrade till sin religon, alltså helt fel att bara dra alla över samma kant, tycker jag!
När blev du PK martin?
IDAG?