martin7lindgren skrev:Vem har sagt att inte alla får slå ifrån sig om det behövs?
Men handen på hjärtat Cleopatra, du behöver väl inte slå ifrån dig för ditt enligt mig rasisrskit som du ofta förmedlar?
Inte gentemot mig iallafall, men vi får väl se vad du svarar på det den här gången,
Brukar inte gå igång som fan så fort någon säger något som inte passar?
Jag brukar aldrig "slå ifrån mig" när någon sakligt kritiserar mina åsikter, då svarar jag lika sakligt. Det jag däremot inte köper, och vad som inte "passar" mig, är när folk går till personangrepp för att de inte delar mina åsikter, och dessutom gör det när de missförstått och/eller feltolkat ett inlägg. Gör man det dessutom gång på gång så når man även min gräns för vad jag tolererar. Om du läser mitt inlägg som Susz, och tydligen du också, så kapitalt missförstod så ser du att det är fundamentalisterna jag angriper, och dem ställer sig väl ingen vettig människa bakom? Hur man kunde missförstå just det inlägget är för mig helt obegripligt, men tydligen gick det.
Visa mig ett enda inlägg som jag skrivit som varit rasistiskt. Jag har aldrig någonsin delat upp människor i raser eftersom jag inte tror på det. Däremot har jag kritiserat muslimska fundamentalister, men även fundamentalister som tillhör andra falanger, och deras kvinnosyn. Jag har kritiserat Sveriges invandringspolitik, jag har kritiserat utlandföddas överrepresentation inom våldsbrottsstatistiken och jag har även kritiserat muslimska länders fruktansvärda brott mot mänskliga rättigheter. Dessa åsikter står jag för och skäms inte det minsta för att uttrycka dem. Tycker du det är rasism så får det stå för dig, jag har en helt annan tolkning av vad som bör räknas som rasism.