Sossarna vet nu att dom är vårt fortsatt största parti, en framgång nu börjar nästa fight, om valet 2010!
Snart vet Reinfeldt hur det känns att lämna över till sin största konkurent!
martin7lindgren skrev:En sak tror jag iallafall, att efter att moderaterna redan utropat sig till sveriges största parti, kan dom ju knappast vara nöjda!
Sossarna vet nu att dom är vårt fortsatt största parti, en framgång nu börjar nästa fight, om valet 2010!
martin7lindgren skrev:En sak tror jag iallafall, att efter att moderaterna redan utropat sig till sveriges största parti, kan dom ju knappast vara nöjda!
Ja du Sniper, jag tycker gårdagens val visar gott hopp över nästa val 2010?
Sen att du kallar dig opolitiske Sniper, är ju bara ett dåligt skämt!
Självklart står det dig fritt att tycka vad du vill, men att samtidigt kalla sig opolitisk, No
I mina ögon utifrån det du ofta säger så ser det ut som du står mellan M och SD,i din påtalade opolitiska värld ?
Varför du inte vill visa öppet vem du är vet ju bara du?
martin7lindgren skrev:Jag hör ditt budskap, du är bra och klok,
Jag är usel och fattar ingenting,
Så djävla borgligt att se sig själv som överlägsen andra,
martin7lindgren skrev:Jag hör ditt budskap, du är bra och klok,
Jag är usel och fattar ingenting,
Så djävla borgligt att se sig själv som överlägsen andra,
martin7lindgren skrev:Enligt valmyndigheten fick Reinfeldt rejält med stryk av Sahlin igår!
Den fighten vann sossarna,
Socialdemokraterna 27,7%
Moderaterna 16,1%
fredrik rahm (namnnappad) skrev:
Socialdemokrater och moderater har utnämnt varandra till huvudfiender inför valet till Europaparlamentet den 7 juni.
I verkligheten gör de två partierna oftast gemensam sak när Europaparlamentet röstar.
Läs mer om EU på SR: s EU-sida
Professor Simon Hix vid London School of Economics
De flesta omröstningarna i Europaparlamentet sker med handuppräckning. Problemet är att man inte vet, varken då eller i efterhand, hur en enskild ledamot röstat.
Professor Simon Hix vid London School of Economics i London har granskat de dryga 6 000 omröstningar som skett med namnupprop under mandatperioden. Där är resultatet tydligt. Socialdemokrater och konservativa har röstat gemensamt i 70 procent av alla omröstningar. Det är en ökning jämfört med förra mandatperioden.
http://www.sr.se/cgi-bin/ekot/artikel.asp?Artikel=2839249
blueheaven skrev:Berralarzon du är en JERK!
berralarzon skrev:fredrik rahm (namnnappad) skrev:
Socialdemokrater och moderater har utnämnt varandra till huvudfiender inför valet till Europaparlamentet den 7 juni.
I verkligheten gör de två partierna oftast gemensam sak när Europaparlamentet röstar.
De flesta omröstningarna i Europaparlamentet sker med handuppräckning. Problemet är att man inte vet, varken då eller i efterhand, hur en enskild ledamot röstat.
Professor Simon Hix vid London School of Economics i London har granskat de dryga 6 000 omröstningar som skett med namnupprop under mandatperioden. Där är resultatet tydligt. Socialdemokrater och konservativa har röstat gemensamt i 70 procent av alla omröstningar. Det är en ökning jämfört med förra mandatperioden.
Tjatig du är fredrikrahm aka mickewrde du bara spammar ner överallt.
/berra
Redvictory skrev:berralarzon skrev:fredrik rahm (namnnappad) skrev:
Tjatig du är fredrikrahm aka mickewrde du bara spammar ner överallt.
/berra
Han spammar nonsens för att han har blockat oss och kan därför inte se vad vi skriver om!
RedCloud skrev:
Härlig trio det där....fredrik, blue och brunfront...
Redvictory skrev:
Högeranhängarna håller med varann i allt!