martin7lindgren skrev:Hurra ylar Mr. Råtta?
Skönt att höra honom hurra över att alliansen vore rökta, om det varit valsiffror vi ser idag?
DÄRFÖR INSTÄMMER JAG I HURRANDET, MEN SKUMPAN FÅR VÄNTA TILL 2010!
Men vem skall betala den skumpan?
martin7lindgren skrev:Hurra ylar Mr. Råtta?
Skönt att höra honom hurra över att alliansen vore rökta, om det varit valsiffror vi ser idag?
DÄRFÖR INSTÄMMER JAG I HURRANDET, MEN SKUMPAN FÅR VÄNTA TILL 2010!
martin7lindgren skrev:Min skumpa ska nog jag få ihop till, oroa dig inte, om inte annat får jag väl göra som du Mr. Blue,
Snika på någon polare, man får väl göra ett undantag och låta sig bjudas i värsta fall!
martin7lindgren skrev:Du har ju själv sagt att du som långtidsarbetslös inte tar emot en krona i stöd, och tackat din familj, släkt och vänner för det?
Eller menar du att du ljugit, i så fall, vad har du mer ljugit om?
RedCloud skrev:"undanlagda"
martin7lindgren skrev:Jasså du har akassa, ja då tar du ju emot en och annan krona ändå?
och din fru har väl inga problem att gå till jobbet, hennes ända möjlighet att slippa se dig dygnet runt?
Varför är en fullt frisk och arbetsför person som du långtidsarbetslös?
martin7lindgren skrev:Nu snackar du strunt igen Mr. Blåfront!
När vid ett endaste tillfälle har du hört mig tvivla på det rödgröna alternativet?
Att alliansen fått återhämta sig senaste halvåret beror ju inte på deras politik,
Endast för dom fått härja fritt,
Men efterhand när dom rödgröna börjar bli klara med arbetet på sin gemnensamma valplattform, så lär det bli en del änding på siffrorna?
martin7lindgren skrev:Omyndigförklaras jag, varför då, man omyndigförklarar väl inte människor vid sina sinnen fulla bruk!
Du däremot skulle nog behöva lite hjälp ut på arbetsmarknaden Mr. Blue?
Varför är en stor stark, fullt frisk och arbetsför person som du långtids arbetslös?
martin7lindgren skrev:Vad snackar du för skit, The Ward?
Det står väl var och en fritt att läsa vad jag säger eller inte?
Börja inte försöka slå mig på fingrarna, slänger man sten på mig, slänger jag tillbaka, THATS IT!