Redvictory skrev:F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:Så FISTEN vill att det ska ifrågasättas och dras gränser....
Men vad gapar du om då .
Jag "gapar" om att jag tycker alliansen ÖVERTRÄDER gränserna för mänskligt beteende
Instämmer!
Samma här!
Redvictory skrev:F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:Så FISTEN vill att det ska ifrågasättas och dras gränser....
Men vad gapar du om då .
Jag "gapar" om att jag tycker alliansen ÖVERTRÄDER gränserna för mänskligt beteende
Instämmer!
RedMentalCase skrev:F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:Så FISTEN vill att det ska ifrågasättas och dras gränser....
Men vad gapar du om då .
lol
Det är kanske din lätt efterblivna utgångspunkt och ditt synfält som är fel ?
ANNA2LINK skrev:Redvictory skrev:F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:Så FISTEN vill att det ska ifrågasättas och dras gränser....
Men vad gapar du om då .
Instämmer!
Samma här!
redalert skrev:ANNA2LINK skrev:Redvictory skrev:F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:Så FISTEN vill att det ska ifrågasättas och dras gränser....
Men vad gapar du om då .
Instämmer!
Samma här!
Att Anna instämmer i gökungevänsterns lögner och propaganda är föga förvånande!
redalert skrev:ANNA2LINK skrev:Redvictory skrev:F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:Så FISTEN vill att det ska ifrågasättas och dras gränser....
Men vad gapar du om då .
Instämmer!
Samma här!
Att Anna instämmer i gökungevänsterns lögner och propaganda är föga förvånande!
redalert skrev:Jag gick hemma och pulade med diverse under mer tid än ett år det var välbehövligt och numera har man fått en större lust för lönearbete igen.
Har man möjligheten så skall man ta den man har bara ett liv!
lazy skrev:redalert skrev:Jag gick hemma och pulade med diverse under mer tid än ett år det var välbehövligt och numera har man fått en större lust för lönearbete igen.
Har man möjligheten så skall man ta den man har bara ett liv!
Precis det jag tänkte efter ett års grubblande.
Redvictory skrev:RedMentalCase skrev:F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:Så FISTEN vill att det ska ifrågasättas och dras gränser....
Men vad gapar du om då .
lol
Nu spekulerar du friskt (igen) lilla RMC! sanningen är att ni avgrundshöger har fastnat i er fanatiska människosyn "det gäller alla andra inte mig" syndromet där ni själva aldrig drabbas av sjukdom och arbetslöshet och när ni gör det så lever ni i en förnekelse av att ni inte är en belastning! ett gyllene exempel är er avgrundsbroder blåfront!
ericTheDog skrev:Redvictory skrev:RedMentalCase skrev:F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:Så FISTEN vill att det ska ifrågasättas och dras gränser....
Men vad gapar du om då .
lol
Nu spekulerar du friskt (igen) lilla RMC! sanningen är att ni avgrundshöger har fastnat i er fanatiska människosyn "det gäller alla andra inte mig" syndromet där ni själva aldrig drabbas av sjukdom och arbetslöshet och när ni gör det så lever ni i en förnekelse av att ni inte är en belastning! ett gyllene exempel är er avgrundsbroder blåfront!
Som vanligt framstår du som ett rubbat fån.
Vänstermupparna utgår ifrån vad de inte kan göra.
Högerdebattörerna utgår ifrån vad de kan göra.
Vänstermupparna är tyvärr inte kapabla att begripa skillnaden.
Secrist skrev:Jag "gapar" om att jag tycker alliansen ÖVERTRÄDER gränserna för mänskligt beteende
Det räckte väl att de slog sossarna i valet 2006 för att de skulle "överträda gränserna för mänskligt beteende" enligt forumvänstern.
Secrist skrev:Jag "gapar" om att jag tycker alliansen ÖVERTRÄDER gränserna för mänskligt beteende
Det räckte väl att de slog sossarna i valet 2006 för att de skulle "överträda gränserna för mänskligt beteende" enligt forumvänstern.
Secrist skrev:jag hade iaf haft samma kritik mot vilken regering som än suttit vid makten mot den nya sjukförsäkringen.......
Då kan du lika gärna behålla pennan vässad om nu de rödgröna skulle vinna valet. Så himla stor skillnad kommer det inte att bli vad gäller sjukförsäkringen. Mona har själva sagt att "kan man jobba så ska man också göra det". Detta antyder ju självklart att även de rödgröna kommer att behålla ett tryck på de sjukskrivna. Tiden när man kunde gå sjukskriven i åratal utan att ifrågasätts kommer inte tillbaka.
Secrist skrev:jag hade iaf haft samma kritik mot vilken regering som än suttit vid makten mot den nya sjukförsäkringen.......
Då kan du lika gärna behålla pennan vässad om nu de rödgröna skulle vinna valet. Så himla stor skillnad kommer det inte att bli vad gäller sjukförsäkringen. Mona har själva sagt att "kan man jobba så ska man också göra det". Detta antyder ju självklart att även de rödgröna kommer att behålla ett tryck på de sjukskrivna. Tiden när man kunde gå sjukskriven i åratal utan att ifrågasätts kommer inte tillbaka.
Secrist skrev:... och ändå tycker du Sossarna är förkastliga, men alliansen bra ??... ja ni är roliga forumtr
Fast en röst på sossarna är också en röst på miljötalibaner och garderobskommunister.
.Redvictory skrev:http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7572451.ab
Marja Leena Pääkkö, 65, blickar ut över Vättern och hon känner en oerhörd sorg. Här tog hon farväl av sonen Ari, 45, den 11 juli i år.
– Han skrev i sitt avskedsbrev att han ville ha sin urna sänkt i Kungsviken, säger Marja Leena.
De nya hårda sjukreglerna knäckte Ari. Han valde att avsluta sitt liv.
Nu kan inte FK och Alliansen plåga honom mer! vila i frid Ari!