DMustaine skrev: Dao skrev: ericTheDog skrev: Dao skrev: ericTheDog skrev: Dao skrev:Varför avgick Littorin om han var oskyldig?
Det var ju ingen hetsjakt på honom á la Sahlin, ens!
Det enda vi vet är att han befinner sig i en uppslitande medial vårdnadstvist. Kan vara så här: Han fick veta att Aftonbladet startat ett drev mot honom. Han klarade inte detta utan avgick.
Drev? För att de ville ha hans sida av vad som hände?
Och sedan skyller han på sina BARN???
han mådde ju oerhört bra bara någon dag före AB mötte honom på flygplatsen???
Hallå... Låtsas att detta var Ohly, så kanske ni kan se problematiken!!!
Självfallet fattade alla utom möjligen du att Aftonbladet skulle starta ett drev mot Littorin. Littorin har inte skyllt på sina barn. Han har påpekat att de lidit tillräckligt av att ha blivit uppsökta och utfrågade av Skvallertidningen. Nej, Littorin måde inte bra. Han behandlades för depressioner.
OK, låtsas att en anonym kvinna påstår det var Ohly som köpt sex. Tror inte Aftonbladet tagit upp det överhuvudtaget. Ingen annan tidning heller för den delen.
Vilket drev?
Bara någon dag före mötet med AB talade Littorin ut hur bra han mådde och trivdes med jobbet!
Ljög han inte då, ljög han senare!
Jag är rätt övertygad om att både AB och andra tidningar skulle tagit upp detta, om indikationerna skulle vara lika stora som i detta fallet. Skillnade då skulle då mest vara att NI inte skuller försvara honom, och att högermedierna skulle visa vad ett RIKTIGT drev innebär!
Trots din narcissism dina profetiska inlägg hade jag iaf ett uns respekt om än jag visste att du ville hålla en fasad uppe. Nu är allt krackelerat och du kraschar som den vänsterpajas du är!
Snacka om att skjuta sig själv i foten!
Du påminner mig ständigt om hur roligt det är att ta del av era allster, DMustaine!
Fortsätt så...