7000% och ett ruggande NEJ FÖRTROENDET HAR INTE PÅVERKATS
Lägg ner ert borgarhat nu! Lägg ner er svartmålning, smutskastning och propandaspridning nu!
Erkänn Mona Sahlin är en fifflare och skandalsosse!!
RIDÅ NER!
Demona Stahlin skrev:Total förnekelse!
ANNA2LINK skrev:Jag tror att jag ska strunta i att betala min tv- licence det verkar ju många framför allt Moderater göra... Skit samma om den betalas eller inte...
Redvictory skrev:ANNA2LINK skrev:Jag tror att jag ska strunta i att betala min tv- licence det verkar ju många framför allt Moderater göra... Skit samma om den betalas eller inte...
Ja man blir ju inspirerad av Alliansen att strunta i TV-licens fuska med skatten m,m
ANNA2LINK skrev:Jag tror att jag ska strunta i att betala min tv- licence det verkar ju många framför allt Moderater göra... Skit samma om den betalas eller inte...
Redvictory skrev:Har ditt förtroende för Fredrik Reinfeldt påverkats av Littorinaffären?
Nej! jag hade ju inget förtroende för denne före sexskandalen heller
F.I.S.T skrev:Redvictory skrev:Har ditt förtroende för Fredrik Reinfeldt påverkats av Littorinaffären?
Nej! jag hade ju inget förtroende för denne före sexskandalen heller
Samma här ... har inte förändrats
Redvictory skrev:ANNA2LINK skrev:Jag tror att jag ska strunta i att betala min tv- licence det verkar ju många framför allt Moderater göra... Skit samma om den betalas eller inte...
Ja man blir ju inspirerad av Alliansen att strunta i TV-licens fuska med skatten m,m
DMustaine skrev:Redvictory skrev:ANNA2LINK skrev:Jag tror att jag ska strunta i att betala min tv- licence det verkar ju många framför allt Moderater göra... Skit samma om den betalas eller inte...
Det har dom lärt sig av vänstern!
Redvictory skrev:DMustaine skrev:Redvictory skrev:ANNA2LINK skrev:Jag tror att jag ska strunta i att betala min tv- licence det verkar ju många framför allt Moderater göra... Skit samma om den betalas eller inte...
Det har dom lärt sig av vänstern!
har dessa lärt sig av vänstern? det var som fan!
http://www.dn.se/nyheter/kulturministern-struntade-i-tv-avgift-1.684183
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/tre-ministrar-smet-fran-tv-avgifter_360462.svd
Tre ministrar i regeringen Reinfeldt har låtit bli att betala sina lagstadgade tv-avgifter: kulturminister Cecilia Stegö Chilò, handelsminister Maria Borelius och migrationsminister Tobias Billström. ha,ha,ha
redalert skrev:ANNA2LINK skrev:Jag tror att jag ska strunta i att betala min tv- licence det verkar ju många framför allt Moderater göra... Skit samma om den betalas eller inte...
Men sa du inte att du var solidarisk och tyckte att TV-licens för statlig television var en fantastisk idé?
Skall du gå emot dina egna värderingar och normer?
Eller var det bara den gamla vanliga visan att det var någon annan som skulle betala?
ANNA2LINK skrev:redalert skrev:ANNA2LINK skrev:Jag tror att jag ska strunta i att betala min tv- licence det verkar ju många framför allt Moderater göra... Skit samma om den betalas eller inte...
Men sa du inte att du var solidarisk och tyckte att TV-licens för statlig television var en fantastisk idé?
Eller var det bara den gamla vanliga visan att det var någon annan som skulle betala?
Ja o du förstod inte att jag skämtade då eller?
redalert skrev:ANNA2LINK skrev:redalert skrev:ANNA2LINK skrev:Jag tror att jag ska strunta i att betala min tv- licence det verkar ju många framför allt Moderater göra... Skit samma om den betalas eller inte...
Väldans vad du skämtar nu för tiden och det utan att det går fram!
ANNA2LINK skrev:redalert skrev:ANNA2LINK skrev:redalert skrev:ANNA2LINK skrev:Jag tror att jag ska strunta i att betala min tv- licence det verkar ju många framför allt Moderater göra... Skit samma om den betalas eller inte...
Inte till dig i alla fall...
ANNA2LINK skrev:redalert skrev:ANNA2LINK skrev:redalert skrev:ANNA2LINK skrev:Jag tror att jag ska strunta i att betala min tv- licence det verkar ju många framför allt Moderater göra... Skit samma om den betalas eller inte...
theward skrev:Nää, det kan inte bli lägre än det redan var
Jag älskar vargar, men jag hatar ulvar i fårakläder...........