Är DU nöjd med DIN sådan?
För att inte att gräva ner mig i den typen av debatter så försöker jag undvika inlägg där jag hyllar mig själv. Något vissa andra gillar att göra.
Secrist skrev:Exakt!
För att inte att gräva ner mig i den typen av debatter så försöker jag undvika inlägg där jag hyllar mig själv. Något vissa andra gillar att göra.
Dao skrev:Secrist skrev:Exakt!
Du behöver bara skriva vad du tycker, men om du enbart klarar av att hylla dig själv så är det nog bra att låta bli. Det kan ju bli lite pinsamt då...
Redvictory skrev:Dao skrev:RV
Är DU nöjd med vad DU åstadkommit på forumet?
Jag skulle vilja komma längre i de forumtrådar jag startat upp! där är jag inte nöjd! !....
x-medborgare skrev:Dao skrev:RedMentalCase skrev:Man noterar ju ödmjukt att det är muppvänster som utmärker sig här också, med stora ord och stora typsnitt .
0 självinsikt.
Jag använder storlek 18 för jag tycker det är svårt att läsa de mindre bokstäverna! Svart på grått underlag!? Vem bestämde det?
Varför skulle det vara tecken på dålig självinsikt om man använder stora bokstäver, enligt dig?
Samma här och jag har även förklarat flera gånger varför.. När jag skall läsa er övrigas text.. (Inte ni som skriver i gult eller vitt) Måste jag blåmarkera för att se texten.
Men DAO och Regn.. Ser jag utmärkt..
RedMentalCase skrev:x-medborgare skrev:Dao skrev:RedMentalCase skrev:Man noterar ju ödmjukt att det är muppvänster som utmärker sig här också, med stora ord och stora typsnitt .
0 självinsikt.
Jag använder storlek 18 för jag tycker det är svårt att läsa de mindre bokstäverna! Svart på grått underlag!? Vem bestämde det?
Varför skulle det vara tecken på dålig självinsikt om man använder stora bokstäver, enligt dig?
Samma här och jag har även förklarat flera gånger varför.. När jag skall läsa er övrigas text.. (Inte ni som skriver i gult eller vitt) Måste jag blåmarkera för att se texten.
Den enda anledningen till att ni använder mega typsnitt är att er störning nått de nivåer där ni tror : stor text = stor påverkan och deltagande.
redalert skrev:Ja göstapetter vad stortrollet rv är patetisk!
ericTheDog skrev:Du anser att martins avhandling kring andra skribenters könsorgan håller en hög nivå?
F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:Du anser att martins avhandling kring andra skribenters könsorgan håller en hög nivå?
Jag vet inte om du är blind, eller vad ditt problem är, för det står i inlägget ovan, och jag har flera gånger sagt att jag tycker hans språkbruk är förkastligt.....
likväl som KTRs...
... däremot har jag bara sett V-rix kunna kritisera sina egna från det blå lägret...
.. upp till bevis nu !!
... minns jag rätt ??... var det du som tyckte RA:s inlägg höll bra standard ??... ska jag ta fram listan igen ??
ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:Du anser att martins avhandling kring andra skribenters könsorgan håller en hög nivå?
Jag vet inte om du är blind, eller vad ditt problem är, för det står i inlägget ovan, och jag har flera gånger sagt att jag tycker hans språkbruk är förkastligt.....
likväl som KTRs...
... däremot har jag bara sett V-rix kunna kritisera sina egna från det blå lägret...
.. upp till bevis nu !!
... minns jag rätt ??... var det du som tyckte RA:s inlägg höll bra standard ??... ska jag ta fram listan igen ??
Jag tycker martins språk är klockrent. Inget fel på det. Det är förolämpningarna jag reagerar på, inte språket de är skrivna med.
RedMentalCase skrev:x-medborgare skrev:Dao skrev:RedMentalCase skrev:Man noterar ju ödmjukt att det är muppvänster som utmärker sig här också, med stora ord och stora typsnitt .
0 självinsikt.
Den enda anledningen till att ni använder mega typsnitt är att er störning nått de nivåer där ni tror : stor text = stor påverkan och deltagande.
x-medborgare skrev:
Aj fan svårt att se vad det står då kör vi en kopia..
Bättre så här..
Corven skrev:x-medborgare skrev:
Bättre så här..
Men x-et, du inser väl att rmc inte förstår att folk faktiskt kan lida av olika former av handikapp? Som att se dåligt, det går ju inte...... Om nån påstår nåt sånt måste det vara en lat vänster....
Skämt åsido, du är inte den enda som har problem med orginalinställningarna här, det är urkorkat att ha grå bakgrund och svarta bokstäver.
Det var faktiskt för att kolla hur man ändrade det, en gång i ac-bladets barndom, som jag startade Testaren, därav även namnet. Det skulle ju inte bli nåt öppet forum av det. Tyvärr han det bli lite för många inlägg här, så det blev inte riktigt praktiskt genomförbart att faktiskt ändra på det, för då hade massor av inlägg försvunnit för att textfärgen hade blivit helt fel då... Därför bestämde dåvarande? admin att låta inställningarna vara som dom var, och så får man själv ändra färg och storlek.
F.I.S.T skrev:DAO - Heder åt ditt försök att skapa ett bättre debattklimat.... och om det inte kräver nån energi av dig, så fortsätt gärna...
MEN det du ger dig in på här är något av Mission impossible !!
Ignorera struntinläggen, spamningarna, påhoppen och okvädningsorden... ???
Ja det skulle gå faktiskt... om vi vill diskutera med varann några vänster med V-rix, Potatiskungen ....
.... Trollen RA, Mentalfallet, Kakmonstret och några till, + dubbel, trippel och Qvadruppelnick från högern ...... är på detta forum för en enda orsak .. att sabba ljuga, förvränga, förnedra, håna..... ingenting annat
Att sedan Martin och KTR hakar på deras jargong. är beklämmande, pga att då anser sig större delen av forumhögern, ha rätt att bete sig dubbelt så illa, och motiverar detta med Martin och KTR...
... se på BH:s svar på din fråga om han var nöjd med det han gjort på forumet....
Hans svar blev att han var missnöjd med att det inte fanns sunt förnuft hos andra på forumet... han själv var tydligen utan ansvar,,, fast han 'är kanske den värste av dom allihopa...
Beundransvärt DAO.... och jag har aldrig sjunkit till deras nivå... men jag tänker inte lägga ner allt för mycket krut på att försöka föra nå djupare politiska resonemang med dom som besvarar dem med "GFYS"
x-medborgare skrev:Corven skrev:x-medborgare skrev:
Bättre så här..
Men x-et, du inser väl att rmc inte förstår att folk faktiskt kan lida av olika former av handikapp? Som att se dåligt, det går ju inte...... Om nån påstår nåt sånt måste det vara en lat vänster....
Skämt åsido, du är inte den enda som har problem med orginalinställningarna här, det är urkorkat att ha grå bakgrund och svarta bokstäver.
Det var faktiskt för att kolla hur man ändrade det, en gång i ac-bladets barndom, som jag startade Testaren, därav även namnet. Det skulle ju inte bli nåt öppet forum av det. Tyvärr han det bli lite för många inlägg här, så det blev inte riktigt praktiskt genomförbart att faktiskt ändra på det, för då hade massor av inlägg försvunnit för att textfärgen hade blivit helt fel då... Därför bestämde dåvarande? admin att låta inställningarna vara som dom var, och så får man själv ändra färg och storlek.
Jo vet men lat rimmar ju illa med att besvära sig att ändra text och färg..
Ja ursprungs texten är skitsvår att se.
Där emot när nån citerar då blir den grå bakgrunden något ljusare.
Och den ser jag skapligt..
Så tyvärr får nog dessa lätt stötta pojkar stå ut med stor färgad tex.
eller så rekommendera jag att dom helt enkelt skiter i att läsa den.
det är ju trotts allt inget lästvång..
Redvictory skrev:x-medborgare skrev:Corven skrev:x-medborgare skrev:
Bättre så här..
Jo vet men lat rimmar ju illa med att besvära sig att ändra text och färg..
Ja ursprungs texten är skitsvår att se.
Där emot när nån citerar då blir den grå bakgrunden något ljusare.
Och den ser jag skapligt..
Så tyvärr får nog dessa lätt stötta pojkar stå ut med stor färgad tex.
eller så rekommendera jag att dom helt enkelt skiter i att läsa den.
det är ju trotts allt inget lästvång..
Har du svårt att se min text x:et?
Dao skrev:RedMentalCase skrev:x-medborgare skrev:Dao skrev:RedMentalCase skrev:Man noterar ju ödmjukt att det är muppvänster som utmärker sig här också, med stora ord och stora typsnitt .
0 självinsikt.
Jösses, RMC...
Du verkar ha förstått allt!!!
Dao skrev:F.I.S.T skrev:DAO - Heder åt ditt försök att skapa ett bättre debattklimat.... och om det inte kräver nån energi av dig, så fortsätt gärna...
Ja det skulle gå faktiskt... om vi vill diskutera med varann några vänster med V-rix, Potatiskungen ....
.... Trollen RA, Mentalfallet, Kakmonstret och några till, + dubbel, trippel och Qvadruppelnick från högern ...... är på detta forum för en enda orsak .. att sabba ljuga, förvränga, förnedra, håna..... ingenting annat
Att sedan Martin och KTR hakar på deras jargong. är beklämmande, pga att då anser sig större delen av forumhögern, ha rätt att bete sig dubbelt så illa, och motiverar detta med Martin och KTR...
... se på BH:s svar på din fråga om han var nöjd med det han gjort på forumet....
Hans svar blev att han var missnöjd med att det inte fanns sunt förnuft hos andra på forumet... han själv var tydligen utan ansvar,,, fast han 'är kanske den värste av dom allihopa...
Beundransvärt DAO.... och jag har aldrig sjunkit till deras nivå... men jag tänker inte lägga ner allt för mycket krut på att försöka föra nå djupare politiska resonemang med dom som besvarar dem med "GFYS"
Man ska inte ge upp!
Men det går lite i vågor för mig med denna strävan...
Nej - du har inte sjunkigt till en låg nivå, men det är synd att så många inte tar en frisk härlig debatt när den nu finns här!
Inte för inte att man undrar om vissa här är RÄDDA för att de kanske inte klarar av att försvara sina egna åsikter...
ericTheDog skrev:Dao skrev:F.I.S.T skrev:DAO - Heder åt ditt försök att skapa ett bättre debattklimat.... och om det inte kräver nån energi av dig, så fortsätt gärna...
Man ska inte ge upp!
Men det går lite i vågor för mig med denna strävan...
Nej - du har inte sjunkigt till en låg nivå, men det är synd att så många inte tar en frisk härlig debatt när den nu finns här!
Inte för inte att man undrar om vissa här är RÄDDA för att de kanske inte klarar av att försvara sina egna åsikter...
Du ska nog inte förvänta dig att andra ska försvara de åsikter du tilldelar dem. Men vad kan man förvänta sig på ett åsiktscencurerat forum som detta?
Hade deu försökt debattera, hade du helt klart fått ett annat bemötande, och du hade sluppit att vara så förbannat bitter!
Problemet JAG HAR här mestadels, är att sådana som DU tillskriver mig åsikter jag inte har!
Några direkta åsikter har jag inte tilldelat någon, överlag, själv - men jag tror att många av de jag debatterar med gärna undiker att förstå vad de egentligen hävdar, att följa tanken helt ut...
Ta bara du till exempel, som jag inte sett lägga in ett sakligt inlägg över huvudtaget. Är DET vad du vill att detta forumet skall se ut..?
Den censur som finns, är den som bland annat DU står för, som inte vill ha en debatt!
lazy skrev:Hade deu försökt debattera, hade du helt klart fått ett annat bemötande, och du hade sluppit att vara så förbannat bitter!
Problemet JAG HAR här mestadels, är att sådana som DU tillskriver mig åsikter jag inte har!
Några direkta åsikter har jag inte tilldelat någon, överlag, själv - men jag tror att många av de jag debatterar med gärna undiker att förstå vad de egentligen hävdar, att följa tanken helt ut...
Ta bara du till exempel, som jag inte sett lägga in ett sakligt inlägg över huvudtaget. Är DET vad du vill att detta forumet skall se ut..?
Den censur som finns, är den som bland annat DU står för, som inte vill ha en debatt!
Har du läst ett enda inlägg från eric innan du spyr din galla?