Secrist skrev:Denna är bara så otroligt träffande! såå bra!
Är det därför du fyller forumet med den?
Precis! nu börjar även du fatta secrist! bra! det finns ett visst hopp för dig!
Secrist skrev:Denna är bara så otroligt träffande! såå bra!
Är det därför du fyller forumet med den?
ANNA2LINK skrev:ericTheDog skrev:rv är fullständigt svarslös inför att rödgrön röra tappat sitt ointagliga försprång. Det är lika bra ni förbereder er på 4 nya år i opposition. Visst låter det lockande.
Det är ett önsketänkande ifrån din sida Eric...
ericTheDog skrev:ANNA2LINK skrev:ericTheDog skrev:rv är fullständigt svarslös inför att rödgrön röra tappat sitt ointagliga försprång. Det är lika bra ni förbereder er på 4 nya år i opposition. Visst låter det lockande.
Det är ett önsketänkande ifrån din sida Eric...
Självklart önskar jag att det blir så. Det vore bra för oss alla.
Secrist skrev:Två veckor låter kort men jag vet ju inte vad du operera dig för...
Det var en käkoperation (bettfel). Vill du gå ner i vikt så kan jag rekommendera den. Jag tappade 10 kg på två veckor.
Secrist skrev:Nej jag kommer nog att träna i stället och äta mindre...
He,he...ja, det är nog ett bättre alternativ. Jag var inte så kaxig när jag vaknade. Har bara suddiga minnen från dygnet på intensiven. Slangar och skit överallt.
ericTheDog skrev:Dao skrev:ericTheDog skrev:Dao skrev:Svårt att debattera med folk som bemöter alla ens påståenden med uttryck "i vänsterns värld"... för att därefter korrigera alla motargument som man får mot sig, så de är anpassade i denna fantasivärld.
Jag befinner mig inte i Secrist, och andras, fantasivärld - vilket givetvis skapar en minst sagt omöjlig debattsituation...
Vilket kanske just är vad dessa människor är ute efter...
Ganska löjligt att du kritiserar andra när du själv inte drar dig för att hävda att andra har åsikter de inte har. Skärp dig.
Mitt inlägg var baserat på Secrist inlägg ovan, där han ytterligare igen tog fram uttrycket "i vänsterns värld"! Så jag hittade inte på någonting här heller...
Och hur menar du att man skall få en konstruktiv debatt med sådana uttryck?
Tyvärr har jag aldrig sett dig debattera konstruktivt. T.o.m martin har en högre högstanivå.
Secrist skrev:Jag befinner mig inte i Secrist, och andras, fantasivärld - vilket givetvis skapar en minst sagt omöjlig debattsituation
Med tanke på dina något tveksamma inlägg om dagspolitik i sverige och världen så kanske du inte rätt person att tala om fantasivärld.
Dao skrev:Jag respekterar och respekterar andras åsikter, alltså
Secrist skrev:Jag befinner mig inte i Secrist, och andras, fantasivärld - vilket givetvis skapar en minst sagt omöjlig debattsituation
Med tanke på dina något tveksamma inlägg om dagspolitik i sverige och världen så kanske du inte rätt person att tala om fantasivärld.
ANNA2LINK skrev:Secrist skrev:Jag befinner mig inte i Secrist, och andras, fantasivärld - vilket givetvis skapar en minst sagt omöjlig debattsituation
Dao lever verkligen i nuet och i ingen fantasivärld Secrist.
Secrist skrev:Spela inte dum det passar dig inte.. Samt i vissa yrken bör du stanna hemma även för en liten förkylning kan drabba infektionskänsliga väldigt hårt.
Och om man jobbar som svarvare i en mekanisk industri?
x-medborgare skrev:Secrist skrev:Spela inte dum det passar dig inte.. Samt i vissa yrken bör du stanna hemma även för en liten förkylning kan drabba infektionskänsliga väldigt hårt.
Och om man jobbar som svarvare i en mekanisk industri?
Å hela Sverige svarvar... bra begränsad värds bild möjligen
Redvictory skrev:ANNA2LINK skrev:Secrist skrev:Jag befinner mig inte i Secrist, och andras, fantasivärld - vilket givetvis skapar en minst sagt omöjlig debattsituation
Precis! snarare tror jag secrist och hans vänner lever i nån slags illusion!
Där enbart de rika och friska skall överleva!
ANNA2LINK skrev:Redvictory skrev:ANNA2LINK skrev:Secrist skrev:Jag befinner mig inte i Secrist, och andras, fantasivärld - vilket givetvis skapar en minst sagt omöjlig debattsituation
Ja det känns som den blå politiken är på väg däråt....
redalert skrev:ANNA2LINK skrev:Redvictory skrev:ANNA2LINK skrev:Secrist skrev:Jag befinner mig inte i Secrist, och andras, fantasivärld - vilket givetvis skapar en minst sagt omöjlig debattsituation
Ja det känns som den blå politiken är på väg däråt....
Är det här dönickarna samlas?
Har sällan varit med om maken till rappakalja och skitsnackande!
Secrist skrev:Å hela Sverige svarvar... bra begränsad värds bild möjligen
Nä, men inte heller jobbar alla svenskar i en miljö omgiven av extra infektionskänsliga människor. Vilket antyddes i ett tidigare inlägg.
Secrist skrev:Å hela Sverige svarvar... bra begränsad värds bild möjligen
Nä, men inte heller jobbar alla svenskar i en miljö omgiven av extra infektionskänsliga människor. Vilket antyddes i ett tidigare inlägg.
Var skrev jag "alla"Samt i vissa yrken bör du stanna hemma
inte heller jobbar alla svenskar i en miljö omgiven av extra infektionskänslig