Sniperace 2010-05-24, 10:00
Dao skrev: Sniperace skrev: Dao skrev: Sniperace skrev: Dao skrev: Sniperace skrev: Han till och med ljuger om att det är ingen som har reagerat på Ecce Homo utställningen som är uppenbarligen lögn .. denna var bombhotad av ortodoxa fanatiker .. och själva arrangören mordhotad ..
och det var LIKA stora reaktioner som när det gäller en mohammedbild?
var brände de flaggor om det, och var var det stora demonstrationer där de krävfe konstnärens död?
njaaa, den var inte mycket mer än en liten fis jämfört med hur det blev med mohammedbilderna osv....
jag har ännu inteskjutit mig i foten, men du gör bort dig mer och mer för varje inlägg du skriver.......
och förresten Lars vilks är INTE pedofil, det var MOHAMMED som var det eller hur?
Jag tycker det är svineri och ÄCKLIGT när människor sysslar med sådant, ochg det har ingen betydelse vilken religion eller om de är ateister, de är äckliga ändå....
Lämna Ecco Homo - det är inte jämförbart ett dugg!!!
Jasså, ja kanske har du rätt för ecce homo var många gånger värre
är det en öm tå för dig?
hur tror du att den muslimska världen skulle reagera om MOHAMMED framställdes på samma sätt som Jesus i den utställningen?
fundera lite innan du svarar, homosexualitet är lite mer farligt område inom Islam idag eller hur?
se bara på avrättningarna i allahs namn i Iran och hur Talikbanerna gjorde osv osv....
faktum är att det vore intressant att se den reaktionen och hur du sedan skulle försvara den.....
Ingen öm tå här...
Däremot verkar du roa dig med att skjuta dig själv i foten...
De båda konsten är inte jämförbara, bara!
jag har ännu inteskjutit mig i foten, men du gör bort dig mer och mer för varje inlägg du skriver.......
nattinatti..... nu ska jag gå till sängs!!
Ja, där gör du nog bättre öycka än här...
Vaddå mindre lycka här?
att se er frenetiskt och desperat bortförklara allt är faktiskt riktigt roligt, man får träningsvärk i magen av allt skratt, och man undrar hur i hela friden någon kan göra bort sig så grovt och så ofta...
Men för skojs skull, berätta för oss vilken skillnaden skulle vara om man gjorde en installation med Mohammed i en homosexuell miljö som ecce homo, vi vet ju alla att precis som kristendomen är också Islam negativ till homosexualitet, och i båda fallen speglar man ju då detta i de olika installationerna, VARFÖR är det då inte jämförbart?
och samma sak, en nidbild av mohammed, och en nidbild av Jesus, varför är den ena acceptabel och den andra en kränkning?
varför blir det ramaskri för den ena men bara en svag fis om den andra?
är det skillnad på folk och folk, så att muslimer ÄR mer lättretade och våldsamma ä'n kristna?