+5
MartinLindgren
IK HAAT COMMUNISME
RedCloud
ANNA2LINK
Kakmonstret
9 posters
Nästan så man tycker synd om S
ANNA2LINK- Antal inlägg : 10893
- Inlägg 2
Ja...
O vi väntar bara på tills det sker en vändning i opinionen igen... Den kommer snart var så säker..... Trygghet... Rättvisa och Solidaritet....
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 3
Sv: Nästan så man tycker synd om S
Lugn Anna, den kommer....
Kakmonstret- Antal inlägg : 4120
- Inlägg 4
Begrepp som S och fackpamparna glömt bort vad de innebär.
Mona är mer inne på HBTQ, vindkraft och förorter. Det vinner hon inga val på.
Mona är mer inne på HBTQ, vindkraft och förorter. Det vinner hon inga val på.
IK HAAT COMMUNISME- Antal inlägg : 575
- Inlägg 5
ANNA2LINK skrev:O vi väntar bara på tills det sker en vändning i opinionen igen... Den kommer snart var så säker..... Trygghet... Rättvisa och Solidaritet....
Och vilket parti förespråkar du? Inte S iaf.
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 6
Gråt inga tårar mer, kycklingen/Mrs. Thatcher,
Skratta och var glad, Mona och Company tar över 2010,
Sen är det över för den här gången, och efter som inte jag bestämmer så är du också välkommen, lille kycklingen?
Rättvisa SOLIDARITET TRYGGHET åt dig också?
Jag förstår att det inte kan vara kul, att vara den lilla kycklingen, som blev en höna,
Och springa runt pickande och kacklande, rädd för tuppen!
Kan inte vara kul att vara en pojkhöna, när man vet vad tuppen vill göra?
Sen är det över för den här gången, och efter som inte jag bestämmer så är du också välkommen, lille kycklingen?
Jag förstår att det inte kan vara kul, att vara den lilla kycklingen, som blev en höna,
blueheaven- Antal inlägg : 5228
- Inlägg 7
ANNA2LINK skrev:O vi väntar bara på tills det sker en vändning i opinionen igen... Den kommer snart var så säker..... Trygghet... Rättvisa och Solidaritet....
Vilka otroligt urvattnade och intetsägande begrepp i en politikers hand, bättre måste du kunna prestera Anna!
kanaljen- Antal inlägg : 609
- Inlägg 8
Rule Britannia skrev:http://www.expressen.se/ledare/1.1531375/det-ar-nastan-sa-att-man-tycker-synd-om-s
Som jag sagt länge, sossarna har inte haft en vettig inrikespolitik på snart 20 år. Att folk röstar på sossarna är för mig ett under, det kan knappast vara för deras politik i alla fall.
Kakmonstret- Antal inlägg : 4120
- Inlägg 9
Överhuvudtaget har Sverige inte haft en vettig inrikespolitik. Det beror enligt mig på att vi inte har någon inrikesminister eller inrikesdepartement, vilket vi är ensamma om i EU.
Jag hade hoppats att Reinfeldt skulle utse en inrikesminister. De inrikespolitiska frågorna är idag spridda på olika departement, vilket gör att det är svårt att få en heltäckande politisk bild av inrikespolitiken generellt sett. Många "traditionella" inrikesfrågor ligger dock under Mats Odells ansvarsområde. Folkpartiet var positiva inför förra valet till att återinföra inrikesdepartetmentet med huvudsakligt ansvar för polis- och säkerhetsfrågor. Inrikesministern har också ibland kallats/fungerat som civilminister.
Jag hade hoppats att Reinfeldt skulle utse en inrikesminister. De inrikespolitiska frågorna är idag spridda på olika departement, vilket gör att det är svårt att få en heltäckande politisk bild av inrikespolitiken generellt sett. Många "traditionella" inrikesfrågor ligger dock under Mats Odells ansvarsområde. Folkpartiet var positiva inför förra valet till att återinföra inrikesdepartetmentet med huvudsakligt ansvar för polis- och säkerhetsfrågor. Inrikesministern har också ibland kallats/fungerat som civilminister.
Blåfront- Antal inlägg : 5440
- Inlägg 10
martin7lindgren skrev:Gråt inga tårar mer, kycklingen/Mrs. Thatcher,
Solidaritet?
Du menar S tar hit tiotusentals det inte finns jobb och bostäder åt som urholkar välfärden?
- Inlägg 11
Eric: Det är nästan så att man tycker synd om socialdemokraterna. Här hade man beställt en bonusdebatt i riksdagen. Och vad gör då regeringen? Jo, först ser man till att skärpa upp de här bonusreglerna för de statliga företagen. Och man skärper upp dem mer än vad socialdemokraterna har krävt. Och så briserar hela den här AMF-skandalen, samtidigt.
Anna: Jag tycker mer synd om Mona Sahlin än o
Underbar läsning!!
Vid början försökte hycklarna få bonusdebatten som värre än AMF
VD'n för 3 ap fonden hade vett att betala tillbaks 500.000
Men har förra vdn för AMF som fick 64 miljoner betalat tillbaks? NÄ
Åhhhhhhhhhhhhhhh det är så syyyyyyyyyyyyyynnndddd om sossar
berralarzon- Antal inlägg : 6964
- Inlägg 12
Blåfront flytta till Ryssland åtminstone yta (för övrigt kastar dom ju ut dig som den parasit du är) föv hur har det gått med din jobbcoach då hittat något jobb?
Det var ju det du "mallade" dig runt om stolt som en tuppkyckling för något år sedan för den förda allianspolitiken.
Nu förväntar ja mig att du ska svara vad vi ska göra med 100 till 500000 invandrare.
//berra
Det var ju det du "mallade" dig runt om stolt som en tuppkyckling för något år sedan för den förda allianspolitiken.
Nu förväntar ja mig att du ska svara vad vi ska göra med 100 till 500000 invandrare.
//berra
- Inlägg 13
Järnmadamen sätter ner foten, och börjar bla, bla bla!
Se upp för tuppen, för du vet ju vad tuppen gör med sina hönor?
ja jisses, dreamteam på plats?
Se upp för tuppen, för du vet ju vad tuppen gör med sina hönor?
ja jisses, dreamteam på plats?
- Inlägg 14
berralarzon skrev:Blåfront flytta till Ryssland åtminstone yta (för övrigt kastar dom ju ut dig som den parasit du är) föv hur har det gått med din jobbcoach då hittat något jobb?
//berra
Du ska svara var jobben och bostäderna finns till 100.000 nyanlända per år!
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 15
"Du ska svara var jobben och bostäderna finns till 100.000 nyanlända per år!"
Själv ska du sluta leka hobbyrasist och skaffa dig ett jobb.
Själv ska du sluta leka hobbyrasist och skaffa dig ett jobb.
- Inlägg 16
Själv måste jag nog fyrfaldigt grattulera Reinfeldt och blånäsorna till sin fanclub,
Det har gjort bra, undrar var han hittar alla fåntrattar någonstans?
Bättre kan det inte bli!
Det har gjort bra, undrar var han hittar alla fåntrattar någonstans?
Bättre kan det inte bli!