MartinLindgren skrev:Grabbar inte ska ni två Kakan och Doggen inbilla mig att ni utfört ett enda dagsverk i hela era liv!
Du talar för dig själv klantarslet du kommer att gå till historien som mannen som utnyttjade de sociala systemen mest av alla!
MartinLindgren skrev:Grabbar inte ska ni två Kakan och Doggen inbilla mig att ni utfört ett enda dagsverk i hela era liv!
ericTheDog skrev:10-tals år av heltidsarbete och däröver vet som sagt inte bidragsvänstern vad det är.
ANNA2LINK skrev:ericTheDog skrev:10-tals år av heltidsarbete och däröver vet som sagt inte bidragsvänstern vad det är.
Hur mycket sanning ligger det i det?
ericTheDog skrev:ANNA2LINK skrev:ericTheDog skrev:10-tals år av heltidsarbete och däröver vet som sagt inte bidragsvänstern vad det är.
Hur mycket sanning ligger det i det?
Ungefär 100% skulle jag tro.
Secrist skrev:KAN BARA SÄGA JAG ÄR BERGSÄKER PÅ ATT DET BLIR EN RÖDGRÖN VALSEGER
Han som vevade med ett järnrör i Stockholm var bergsäker på att han var jagad av troll. Alla är vi säkra på något här i livet.
MartinLindgren skrev:Jasså Mr.Lilldaticken är ute på banan och skrammlar med sina tomma tunnor idag igen!
Jaha så näsan lyser fortfarande brun och fin på dig, jaja kanske matchar din lilla snopp alldeles utmärkt!
Men håll ut pysen, du får väl hoppas på nya regler, som klargör minsta minimått, fram till dess kanske du kan skaffa en sån där gummidildo som en del tjejer gillar, som du gör ett litet hål i ena änden och bara trär på medans du väntar på dom nya reglerna?
Gällande varför vet jag inte, men att Centern har minst utlandsvenskar på sina listor är ju fastställt,
Men det kanske bara förefaller naturligt då C börjar bli ett så litet parti så dom knappt syns längre!
R.O.F.L skrev:logga in på ngt erotikforum istället...
datic skrev:R.O.F.L skrev:logga in på ngt erotikforum istället...
det finns väl inget erotikforum där det uppskattas att man avgudar Mona...? det är väl därför han skriver om sina erotiska fantasier här...
du får väl starta en facebook-grupp martin, "vi som kletar in oss med toblerone och fantiserar om Mona" och se om det är fler än du som fantiserar på det sättet
lazy skrev:Tack Vercinge för att jag äntligen fick ett ord för vad det är martin
pysslar med.
ericTheDog skrev:martin,
Hur smakade kaffet idag då efter att du sett att arbetslösheten fortsätter sjunka?
MartinLindgren skrev:Har mamma inte torkat stjärten på Allerten idag, vilken skam på torra land, 50 + och inte klara av att gå på toa själv!