Kakmonstret skrev:Martins värld kommer rasa samman när Toblerona Muslim misslyckas i valet.
Och din lilla värld rasar samman då Victoria och Daniel går skilda vägar ha,ha,ha
Kakmonstret skrev:Martins värld kommer rasa samman när Toblerona Muslim misslyckas i valet.
MartinLindgren skrev:Jaha du driver inte ditt råttforum, nähä?
Men när det gäller ditt forum förstår jag dig, vem skulle inte vilja förtränga att man låg bakom ett sånt fiasko!
Men när det gäller ditt forum förstår jag dig, vem skulle inte vilja förtränga att man låg bakom ett sånt fiasko!
Ja tror du det själv gör jag det gärna v alltså.. Mp är en helt annan fråga.ericTheDog skrev:Många sossar kommer upptäcka att de inte vill rösta in v och mp i regeringen.
x-medborgare skrev:Ja tror du det själv gör jag det gärna v alltså.. Mp är en helt annan fråga.ericTheDog skrev:Många sossar kommer upptäcka att de inte vill rösta in v och mp i regeringen.
ericTheDog skrev:x-medborgare skrev:Ja tror du det själv gör jag det gärna v alltså.. Mp är en helt annan fråga.ericTheDog skrev:Många sossar kommer upptäcka att de inte vill rösta in v och mp i regeringen.
Inte så jättekonstigt då dina åsikter ligger närmast just v.
ericTheDog skrev:martin,
Vore det val idag skulle Alliansen regera vidare. Ytterligare 4 år med Fredrik Reinfeldt vid rodret. Visst låter det underbart!!!
Visst vore det också skönt för socialdemokratin att bli av med Toblerone för gott?
Te är inte så dumt hellerericTheDog skrev:Tänk vad gott kaffet kan komma att smaka 20/9 om Alliansen vinner?
För oss Alliansväljare blir det vid ev. seger nämligen inte tal om någon segerfest. Det är ju arbetsdag dagen efter.
ericTheDog skrev:Tänk vad gott kaffet kan komma att smaka 20/9 om Alliansen vinner?
För oss Alliansväljare blir det vid ev. seger nämligen inte tal om någon segerfest. Det är ju arbetsdag dagen efter.
Kakmonstret skrev:ericTheDog skrev:Tänk vad gott kaffet kan komma att smaka 20/9 om Alliansen vinner?
Nånting bidragsvänstern inte vet vad det är för något.
Arbeta? öhhh... varför då? vi får ju bidrag. öh...