Katastrofen i USA och Calle Bildts tvivelaktiga oljeaffärer talar för sig själv!
+22
DMustaine
formsvackan
berralarzon
KickTheRasist
PE Dal
ericTheDog
Infra
redalert
ANNA2LINK
RedMentalCase
Vercingetorix
lazy
R.O.F.L
Redvictory
Dao
Sniperace
RedCloud
F.I.S.T
x-medborgare
MartinLindgren
Secrist
Kakmonstret
26 posters
NYA SIFFROR/OPINION...!
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 751
Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!
Det är bara grattulera våra rödgröna med Maria Wetterstrand i spetsen somredan har förstått att vi måste komma bort från oljeberoendet!
Katastrofen i USA och Calle Bildts tvivelaktiga oljeaffärer talar för sig själv!
Kakmonstret- Antal inlägg : 4120
- Inlägg 752
Jag gratulerar Maria W till att hon ska avgå nästa år.
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 753
MartinLindgren skrev:Idag fortsätter Maud Olofsson att lyfta sig själv upp till gudinnornas höjder genom att berätta om hur hon som 13 åring många år innan vetenskapen och forskningen upptäckte skadorna i jordens ozonskikt, visste vad som komma skulle!
Men det kan ju vem som helst göra tillskriva sig själv ära och stor dåd, undrar om det är hennes strategi, för att få häng på MP?
LYCKA TILL MAUDAN!
Du bryr dig inte ett smack om miljön. Du bryr dig bara om de rödgröna.
- Inlägg 754
MartinLindgren skrev:Pressen ökar på Carl Bildt, som nu riskerar åtal för folkrättsbrott i Sudan tillsammans med Lundins Oil där han satt i styrelsen!
Utredningen som bevisar brotten har legat klar sedan 2008, men legat stilla efter hot från Lundin Oil,
Carl Bildt har i 10 års tid kvitterat ut 200.000 om året i arvode för sitt Lundinuppdrag,
så man undrar ju varför Lundin gav Bildt ryska oljeaktier för ca 5 miljoner i avgångsvederlag när han blev utrikesminister 2006!
Klart det måste utredas om det var Carl Bildts och vår regerings tystnad man köpte!
CARL BILDT KAN INTE STICKA NER HUVUDET I SANDEN LÄNGRE, UTAN MÅSTE LÄGGA UPP KORTEN PÅ BORDET!
Mona Sahlin riskerar åtal för folkrättsbrott. Men vi ska väl inte döma henne innan dom fallit?
- Inlägg 755
MartinLindgren skrev:Det är bara grattulera våra rödgröna med Maria Wetterstrand i spetsen somredan har förstått att vi måste komma bort från oljeberoendet!
De rödgröna vill som bekant stänga kärnkraften och göra oss ännu mer oljeberoende.
- Inlägg 756
Grrr, vov, vov Doggen, Avspark i fotbollsvm kl:16:00!
ARGENTINA - NIGERIA!
Lars Lagerbäck vs, Diego Maradona, vilket innebär att du är liten och helt ointressant isammanhanget,
Dig tar vi hand om efter matchen Doggen!
ARGENTINA - NIGERIA!
Lars Lagerbäck vs, Diego Maradona, vilket innebär att du är liten och helt ointressant isammanhanget,
Dig tar vi hand om efter matchen Doggen!
- Inlägg 757
vilket folkrättsbrott riskerar Mona Sahlin åtal för Doggen?
- Inlägg 758
Betalar du tv-licens martin?
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 759
F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:Mitt tips är att rödgröna villkorslösa väljare är för lata för att ta sig ur soffan 19/9
Jag har sett intervjuer om människor som röstat på Reinfeldt för att han har så fina ögon, så se över era egna väljare....
Vänstern röstar vänster för ett humanare Sverige
Varför skulle Tobleronepolitik ge ett humanare Sverige? Det tror jag inte ett dugg på.
Nä det tror inte jag heller på ... jag tror på rödgrön politik
Nämn ett viktigt konkret förslag för en "humanare" politik.
JOdå ... jag ska ge dig en hel lista när jag kommer tillbaka, menm nu måste jag åka iväg och bärga en kompis vars bil stannat
Väntar med spänning!
- Inlägg 760
Va, The Dreamteam här och härjar också, fantastiskt, ja det är bättre att ni jagar runt efter mig så hinner ni inte hitta på så mycket annat bus!
Det tackar och bockar vi rödgröna för!
Det tackar och bockar vi rödgröna för!
- Inlägg 761
Ja du Kakan, självklart betalar jag mina fasta räkningar punkligt varje månad!
Hur är det själv med tvlicensenskakan?
Hur är det själv med tvlicensenskakan?
- Inlägg 762
MartinLindgren skrev:vilket folkrättsbrott riskerar Mona Sahlin åtal för Doggen?
Vilket som helst.
- Inlägg 763
Jag förstår, dina demoner och hjärnspöken fortsätter spela dig sina spratt Doggen!
Men det låter som dina demoner och spöken är rödgröna, eftersom dom förpassar dig schack matt för jämnan!
Grrr, vov, vov!
Apropå siffror Doggen är ditt eget råttforum fortfarande lika glödhet som hitills,
eller är det så att du kastat in handuken och gett upp!
Men det låter som dina demoner och spöken är rödgröna, eftersom dom förpassar dig schack matt för jämnan!
Grrr, vov, vov!
Apropå siffror Doggen är ditt eget råttforum fortfarande lika glödhet som hitills,
eller är det så att du kastat in handuken och gett upp!
- Inlägg 764
Jag har inget forum, men någon annan har startat fridebatt. Och det verkar som du läser där varje dag.
Forumet lever i högsta grad, dock kan inte gäster läsa allt.
x-medborgare- Antal inlägg : 4745
- Inlägg 765
ericTheDog skrev:Jag har inget forum, men någon annan har startat fridebatt. Och det verkar som du läser där varje dag.
Ja det är nog lika så gott det...
- Inlägg 766
x-medborgare skrev:ericTheDog skrev:Jag har inget forum, men någon annan har startat fridebatt. Och det verkar som du läser där varje dag.
Anonyma kan inte heller se allt vettu.
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 767
Human
Vänstern röstar vänster för ett humanare Sverige
Fast inte sällan handlar det om rena önsketänkande som saknar förankring i den faktiska politiken.
Fast inte sällan handlar det om rena önsketänkande som saknar förankring i den faktiska politiken.
lazy- Antal inlägg : 12772
- Inlägg 768
Tja, vad säger man? Jämt kommer det att bli i.a.f!
"Rödgröna förlorar majoritet i Sifo
Moderaterna är störst, regeringsalliansen går förbi de rödgröna, Sverigedemokraterna klarar fyraprocentsspärren. Sifo:s junimätning går på tvärs mot den stora SCB-mätningen som gav de rödgröna egen majoritet. (TT)
13 jun kl 02:44"
"Rödgröna förlorar majoritet i Sifo
Moderaterna är störst, regeringsalliansen går förbi de rödgröna, Sverigedemokraterna klarar fyraprocentsspärren. Sifo:s junimätning går på tvärs mot den stora SCB-mätningen som gav de rödgröna egen majoritet. (TT)
13 jun kl 02:44"
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 769
ericTheDog skrev:x-medborgare skrev:ericTheDog skrev:Jag har inget forum, men någon annan har startat fridebatt. Och det verkar som du läser där varje dag.
Anonyma kan inte heller se allt vettu.
Så är det bara i forum för inbördes beundran! ni är som småflickor som sitter och viskar hemlisar och fnittrar i er lilla onanikoja "fridebatt"
- Inlägg 770
Ett hemligt slutet sällskap skapat av Doggen förvånar väl ingen precis,
Det är väl sånt Janne Guillos bok Ondskan handlar om,
ett slutet sällskap på skolan!
Ett ondskans sällskap med särskilda invigningsriter!
- Inlägg 771
MartinLindgren skrev:Ett hemligt slutet sällskap skapat av Doggen förvånar väl ingen precis,
Har du missat dagens siffror?
- Inlägg 772
Nej inte alls SIFO 48,4% - 45,6 fördel alliansen, själv tror jag SCB:s stora juni mätning med 9000 personer är ett säkrare riktmärkte!
Men vad det har och göra med det slutna råttforumet du beskriver här idag vet jag inte,
Som jag sa Ondskan beskriver ju också ett slutet sällskap på en internatskola,
Sen med tanke på ditt eviga kommunistande i parti och minut, driver du ett eget forum som leder tankarna till Nordkorea eller militärdiktaturen i Burma!
Hur man sen kan kalla sitt slutna forum för fridebatt är ju en annan fråga, men allt det här jag beskriver stämmer väl in i min profil av dig Doggen!
KAN BARA SÄGA JAG ÄR BERGSÄKER PÅ ATT DET BLIR EN RÖDGRÖN VALSEGER
19 september!
Men vad det har och göra med det slutna råttforumet du beskriver här idag vet jag inte,
Som jag sa Ondskan beskriver ju också ett slutet sällskap på en internatskola,
Sen med tanke på ditt eviga kommunistande i parti och minut, driver du ett eget forum som leder tankarna till Nordkorea eller militärdiktaturen i Burma!
Hur man sen kan kalla sitt slutna forum för fridebatt är ju en annan fråga, men allt det här jag beskriver stämmer väl in i min profil av dig Doggen!
KAN BARA SÄGA JAG ÄR BERGSÄKER PÅ ATT DET BLIR EN RÖDGRÖN VALSEGER
19 september!
- Inlägg 773
Jag driver inget forum alls. Om du tänker på fridebatt så är det fritt fram för vem som helst att delta. Ingen har blivit avstängd såvitt jag vet.
- Inlägg 774
Kul att se att senaste SIFO talar samma språk som de andra opinionsundersökningarna på senare tid. SCB's undersökning kan nog avfärdas som gammal (28:e April).
Att valet kommer bli stenhårt begriper nog de flesta.
Varje politisk debatt följs av kraftiga framgångar för Alliansen. Där har röran ett stort problem.
Att valet kommer bli stenhårt begriper nog de flesta.
Varje politisk debatt följs av kraftiga framgångar för Alliansen. Där har röran ett stort problem.
- Inlägg 775
Martins värld kommer rasa samman när Toblerona Muslim misslyckas i valet.