Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+22
DMustaine
formsvackan
berralarzon
KickTheRasist
PE Dal
ericTheDog
Infra
redalert
ANNA2LINK
RedMentalCase
Vercingetorix
lazy
R.O.F.L
Redvictory
Dao
Sniperace
RedCloud
F.I.S.T
x-medborgare
MartinLindgren
Secrist
Kakmonstret
26 posters

NYA SIFFROR/OPINION...!

MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 34 Empty Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!

Inlägg  MartinLindgren 2010-06-14, 21:12

Hörde nyss RoffarReinfeldt, påtala gällande halva alliansens usla svikande opinionsiffror, sedvanligt bara vifta bort allt med en handviftning, ett parti får ju det väljarstöd dom förtjänar?

Frågan är vad C och KD säger om det, sågade av sin egen så kallade eniga allianspolare!

Jag tror han och moderaterna menar att dom små blå får skylla sig själva som frivilligt låtit sig serveras på Reinfeldtarnas frukostbord!

Reinfeldt gör sig ju fan skyldig till högförräderi mot sina egna allierade med det påståendet!
    Vercingetorix
    Vercingetorix

Antal inlägg : 4633

Inlägg  Vercingetorix 2010-06-14, 22:00

MartinLindgren skrev:Det vet du kung Vercin, ger du dig in i leken får du leken tåla, kastar du sten på mig kastar jag tillbaks direkt,

Kung Vercin, vilket larv!

Äh, ta det inte så hårt, Martin... Det har varit så många sexuella anspelningar runt Sahlinskan i denna tråd att jag inte kunde låta bli... Det var alltså inte riktat till dig. Ursäkta om du kände dig påhoppad...
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 34 Empty Utländskt

Inlägg  Secrist 2010-06-14, 22:28

Nalin Pekgul varnade för att sossarnas iver att få in folk med utländsk bakgrund riskerade att sänka kraven på dem aktiva och att man får in oönskade element i leden för att få snygga siffror att visa för media. Så verkligheten är ofta betydligt mer komplex än i din svartvita värld martin.
    Secrist
    Secrist

NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 34 Empty Stackare

Inlägg  Secrist 2010-06-14, 22:31

Reinfeldt gör sig ju fan skyldig till högförräderi mot sina egna allierade med det påståendet!

Tycker nästan synd om martin. Det märks att de rödgrönas dåliga opinionssiffror tär på honom. Inläggen blir allt mer förvirrade och aggressiva. Shocked
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Inlägg  lazy 2010-06-14, 22:35

MartinLindgren skrev:Tack vercin för du gav Lazy något vad det var för något, madame Lazy drottningen i baksätet behöver väl eldunderstöd när hon ska ge sig på en fd hemlös som ser igenom henne och hennes bakgrund!

Som jag sa igår Lazy, en padda behöver ju inte vara en groda!

Men det är väl så att utan en seriefigur och gallerhövding klar sig i baksäternas drottning,
    Ja jisses Kung Vercin & Drottning lazy galloperande på bred front efter martin?
    men sorry, ni lär få bita i gräset!

Jag ser att du fortfarande har sexuella fantasier om mig martin, vad säger
    din "sambo" om det?
    Secrist
    Secrist

NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 34 Empty Stackare

Inlägg  Secrist 2010-06-14, 22:46

Jag ser att du fortfarande har sexuella fantasier om mig martin, vad säger
    din "sambo" om det?

Du får inte skoja med martin lazy. Det är ju så synd om honom. Rolling Eyes
    ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Inlägg  ericTheDog 2010-06-14, 23:43

MartinLindgren skrev:Hörde nyss RoffarReinfeldt, påtala gällande halva alliansens usla svikande opinionsiffror, sedvanligt bara vifta bort allt med en handviftning, ett parti får ju det väljarstöd dom förtjänar?

Frågan är vad C och KD säger om det, sågade av sin egen så kallade eniga allianspolare!

Jag tror han och moderaterna menar att dom små blå får skylla sig själva som frivilligt låtit sig serveras på Reinfeldtarnas frukostbord!

Letar du halmstrån?
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Inlägg  Sniperace 2010-06-15, 08:25

Secrist skrev:Jag ser att du fortfarande har sexuella fantasier om mig martin, vad säger
    din "sambo" om det?

Du får inte skoja med martin lazy. Det är ju så synd om honom. Rolling Eyes

JAg tror faktiskt INTE att Lazy skojade....
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2010-06-15, 11:44

Våra rödgröna har låtit novus mäta människors inställning till alliansens skattesänkningar som påstås skapa så många nya jobb?

Av 1000 intervjuade säger hela 86% ingen skillnad, precis som vanligt för dom som har jobben kvar,
    Bara 4 % säger att sänkningarna inspirerar till mera arbete, och 5 % har ingen aning!
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2010-06-15, 11:49

Människokännare Secrist igen! Som du kanske borde veta vid det här laget så tar ju jag mig rätten att tycka vad jag vill,
    Vilket innebär att samma rätt gäller för alla andra,även Lazy!

För min filosofi att den som ger sig in i leken får också leken tåla, något som alltså gäller även mig,

Vad är det du inte förstår secrist?
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2010-06-15, 12:03

Vem vet Lazy, kanske du och jag?
    Kanske du skulle bli förvånad, blixt och dunder, samtidigt som solen skiner och himmeln är molnfri!
    Wink
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2010-06-15, 15:55

Hurra för Mona Sahlin och Maria Wetterstrand, sveriges normalfuntade kvinnors vägvisare!cheers
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2010-06-15, 15:57

Jag tar inget särskilt hårt, det är björnen Baloos klackspark som gäller, ta det livet ger!
    ericTheDog

Inlägg  ericTheDog 2010-06-15, 18:52

Vad säger du om att rödgrön röra tappat sitt ointagliga försprång?

Vad har gått fel?
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2010-06-15, 19:52

Alliansen igen, med Per Schlingerman i spetsen, kräver svar på 100 frågor på direkten av oppositionen???

På frågan om inte alliansen borde börja svara själv på sina 100 frågor säger Schlingerman att det återkommer vi till i slutet på augusti!

Ja då får han väl finna sig i att vänta på sina egna krävda svar själv också!
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2010-06-15, 19:56

Ingen har väntat sig att valet ska vinnas med 20%, våra rödgröna tar hem valsegern med runt 3/4 %!

Snart kommer dom tre små blå börja slåss mot RoffarReinfeldts moderater i sina försök att återerövra något av det dom roffat åt sig!
    ericTheDog

Inlägg  ericTheDog 2010-06-15, 21:21

MartinLindgren skrev:Alliansen igen, med Per Schlingerman i spetsen, kräver svar på 100 frågor på direkten av oppositionen???

På frågan om inte alliansen borde börja svara själv på sina 100 frågor säger Schlingerman att det återkommer vi till i slutet på augusti!

Bra av Schlingman att påvisa oppositionens totala ansvarslöshet.
    ericTheDog

Inlägg  ericTheDog 2010-06-15, 21:23

MartinLindgren skrev:Ingen har väntat sig att valet ska vinnas med 20%, våra rödgröna tar hem valsegern med runt 3/4 %!

Snart kommer dom tre små blå börja slåss mot RoffarReinfeldts moderater i sina försök att återerövra något av det dom roffat åt sig!

Jo, när röran ledde med hela 23 procentenheter så var du helt säker på att det ointagliga gapet skulle fortsätta öka. Dock missade du att räkna med Tobleroneeffekten.

Tyvärr martin, dina rödgröna tomtar har ingen politik. De har misslyckats. Ni får troligtvis ta nya tag inför valet 2014. Vilket också vore det bästa för alla inblandade.
    berralarzon
    berralarzon

Antal inlägg : 6964

Inlägg  berralarzon 2010-06-15, 21:24

ericTheDog skrev:
    MartinLindgren skrev:Alliansen igen, med Per Schlingerman i spetsen, kräver svar på 100 frågor på direkten av oppositionen???

Bra av Schlingman att påvisa oppositionens totala ansvarslöshet.

Och då är det bra att oppositionen att också då få svar är innebörden.
    //berra
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2010-06-15, 21:26

ericTheDog skrev:
    MartinLindgren skrev:Ingen har väntat sig att valet ska vinnas med 20%, våra rödgröna tar hem valsegern med runt 3/4 %!

Jo, när röran ledde med hela 23 procentenheter så var du helt säker på att det ointagliga gapet skulle fortsätta öka. Dock missade du att räkna med Tobleroneeffekten.

Tyvärr martin, dina rödgröna tomtar har ingen politik. De har misslyckats. Ni får troligtvis ta nya tag inför valet 2014. Vilket också vore det bästa för alla inblandade.

Kan man bara skriva under på! cheers
    berralarzon
    berralarzon

Antal inlägg : 6964

Inlägg  berralarzon 2010-06-15, 21:28

redalert skrev:
    ericTheDog skrev:

Kan man bara skriva under på! cheers

Ja du får väl använda tummen att skriva under med.
    ga,s rövavtryck/ditt vs munavtryck är inte giltigt som underskrift.
    //berra
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2010-06-16, 00:38

Du menar alltså att du och dina psykiska problem är rätt till skillnad mot oss rödgröna!

DU HAR ETT STORT PROBLEM DU BORDE TA TAG I, INTE FÖR JAG TROR DU KAN BLI HELT FRISK, MEN KANSKE DU KAN BROMSA DIN PSYKISKA OHÄLSA!

Men en förutsättning för det är att du själv kommer till insikt hur illa ställt det bakom pannbenet på dig Mr.Doggen!
    ericTheDog

Inlägg  ericTheDog 2010-06-16, 00:40

MartinLindgren skrev:Du menar alltså att du och dina psykiska problem är rätt till skillnad mot oss rödgröna!

DU HAR ETT STORT PROBLEM DU BORDE TA TAG I, INTE FÖR JAG TROR DU KAN BLI HELT FRISK, MEN KANSKE DU KAN BROMSA DIN PSYKISKA OHÄLSA!

Men en förutsättning för det är att du själv kommer till insikt hur illa ställt det bakom pannbenet på dig Mr.Doggen!

Du verkar vara ur balans martin. Har du svårt med tanken på att sitta i opposition i 4 långa år till?
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2010-06-16, 08:55

Jösses Doggen, inbillar du dig att din nya taktik fungerar, sorry pysen det gör den inte!

Jag är hetero och gillar kvinnor, min bak står inte till ditt förfogande, att du har så svårt att förstå det Doggen?

Varför börjar du inte ragga i dina egna led, du borde söka bland dina likar?
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2010-06-16, 14:01

Grattis RoffarReinfeldt,ditt borgarsverige och dina sjukregler går mot nya höjder! No

55 år gamla HansÅke Lindberg har diagnosen två hjärntumörer + lungcancer och har arbetat hela sitt liv,
    Han åker 20 mil varje dag för strålbehandling, men hans svåra cancer sjukdommar berättigar inte till sjukskrivning!

VAD SÄGER MAN OM DET, ROFFARREINFELDTS SVERIGE I ETT NÖTSKAL!

Samtidigt som grisen RoffarReinfeldt spenderar och bjuder sig själv och samhällets grädda på bröllopsmiddag för miljoner på skattebetalarnas bekostnad!

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-28, 03:42