redalert skrev:
Och 99%-iga skattesatser är sååååå demokratiskt??????
OM de är demokratiskt beslutade, javisst!
redalert skrev:
redalert skrev:
Nej nu får vi nog bygga en minerad mur runt Sverige så vi kan skydda oss mot de "hemska" kapitalisterna i väst??????
Dao skrev:redalert skrev:
redalert skrev:Dao skrev:redalert skrev:
Du menar "demokratiskt" beslutade av de som har skapat sig monopol på makten genom planekonomi och konfiskering av medborgarnas tillgångar?
Dao skrev:redalert skrev:Dao skrev:redalert skrev:
Du menar "demokratiskt" beslutade av de som har skapat sig monopol på makten genom planekonomi och konfiskering av medborgarnas tillgångar?
Jag menar det jag skriver - inget annat!!!
RedCloud skrev:Och 99%-iga skattesatser är sååååå demokratiskt??????
Nej nu får vi nog bygga en minerad mur runt Sverige så vi kan skydda oss mot de "hemska" kapitalisterna i väst??????
Du mår inget vidare va Marcus ?
Försöker du antyda att jag inte är psykiskt frisk?
RedCloud skrev:Försöker du antyda att jag inte är psykiskt frisk?
Är inte det redan ett känt faktum ?
Friska människor dödshotar inte....
det är du som avgör!
Friska människor dödshotar inte....
redalert skrev:
Hi hi inte lätt att veta vad du menar du säger en sak men menar något annat och byter ståndpunkt i parti och minut hur skall du ha det nu?
Secrist skrev:Inte alls! Flera länder har FÖRSÖKT ha ohämmad kapitalism, och ju mindre politisk styrning, desto större ekonomiska katastrofer!
Nämn några och vilka som praktiserar det idag.
RedCloud skrev:Men lelle Marcus H det är dig och ditt dödshot jag pratar om, kan du inte stå för vad du skriver ?
Inte är du väl förvånad att folk överreagerar på en galning som du som liknar Reinfeldt vid Hitler.
RedCloud skrev:Men lelle Marcus H det är dig och ditt dödshot jag pratar om, kan du inte stå för vad du skriver ?
RedCloud skrev:Inte är du väl förvånad att folk överreagerar på en galning som du som liknar Reinfeldt vid Hitler.
Vad skrev du om åsiktsfrihet skrev du ?
Kula i pannan.... ?
Ser att du inte är det minsta "upprörd" av dödshotet mot Reinfeldt.
Du behöver ju bara byta avatar och erkänna åsiktscensurering på acbladet så är saken ur världen!
redalert skrev:RedCloud skrev:Men lelle Marcus H det är dig och ditt dödshot jag pratar om, kan du inte stå för vad du skriver ?
Du behöver ju bara byta avatar och erkänna åsiktscensurering på acbladet så är saken ur världen!
F.I.S.T skrev:redalert skrev:RedCloud skrev:Men lelle Marcus H det är dig och ditt dödshot jag pratar om, kan du inte stå för vad du skriver ?
vem har döds hotat Reinfeldt ?
F.I.S.T skrev:RC är ansvarig för det han skriver, det får han stå för....
OCH DU är ansvarig för det du skriver !
RC har inte mig veteröligen dödshotat dig ...
Men du önskar en kula i panmnnan på honom ...
Det är PÅ INGET SÄTT RC ANSVAR vad du skriver
redalert skrev:F.I.S.T skrev:RC är ansvarig för det han skriver, det får han stå för....
OCH DU är ansvarig för det du skriver !
RC har inte mig veteröligen dödshotat dig ...
Men du önskar en kula i panmnnan på honom ...
Det är PÅ INGET SÄTT RC ANSVAR vad du skriver
Fjant rc får igen för sin egen "taktik" där han skyller sel för sitt eget val av avatar och då måste idioten ha än ännu värre avatar det vet du också ditt hycklande asshole!
Nu får rc smaka på sin egen beska medicin men jag förväntar mig inte att du ditt asshole skall begripa det!