RedMentalCase skrev:
Och alla andra kommunister skiljer sig från Stalin hur ?
[quote="F.I.S.T"]Ja ALLA andra komminister skiljer sig från Stalin Herregud, det borde tom du förstå, att det Stalin gjort har ingen annan gjort[quote]
Du låter exakt som en nazist som försöker bortförklara förintelsen.
F.I.S.T skrev:Nej !
Jag har sagt hur många gånger som helst att Stalin var stygg, att han var en diktator och massmördare .... om du tolkar in att jag är Stalinvänlig i detta så behöver du läsförståelsehjälp
RedMentalCase skrev:Du verkar inte speciellt skärpt.
Nä jag kan tänka mig att det kan te sig så för dig, utifrån den hjärnkapacitet du visat upp hittills, så förstår jag att din tolkning blir sådan
RedMentalCase skrev:Få eller inga kommunister i maktställning skiljer sig från Stalin i grunden de skiljer sig bara åt i graden av terror.
Graden av terror är väl rätt viktig i sammanhanget ! 6.000.000 judar, och okänt antal miljoner (diffrensierande uppgifter) på Stalin...
Och fortfarande så har Stalin och andra diktatorer ingenting med Marx kommunism att göra ...
RedMentalCase skrev:Det fanns till och med en som var värre än Stalin.
Ja ha !... finns fortfarande ingen annan som var Stalin ... och du förresten Stalin var stygg !
RedMentalCase skrev:Jag säger inte att du är Stalinvänlig men jag säger att du liksom en nazist tänker bort Hitler försöker tänka bort Stalin.
Oj oj oj ... påvisa var jag försöker tänka bort Stalin !! ... hur många gånger ska jag säga att han var diktator, att han var stygg, massmördare ??
Fattas det något i din hjärna där man tar emot information ??
RedMentalCase skrev: Du kommer aldrig att lyckas så länge det finns människor med kunskap.
Ha ha ha ha Ho ho ho .. ursäkta mig, nu ramlade jag ner på golvet och vrider mig av skratt... är det dig själv du syftar till ?