x-medborgare skrev:Nä nä blåkulla å kvast det är kärringgöra.. Jag såg han inte där.. hick!!!! lovar..
"Hick"?? Du kör väl inte kvast på fyllan x....
x-medborgare skrev:Nä nä blåkulla å kvast det är kärringgöra.. Jag såg han inte där.. hick!!!! lovar..
SiP skrev:x-medborgare skrev:Nä nä blåkulla å kvast det är kärringgöra.. Jag såg han inte där.. hick!!!! lovar..
x-medborgare skrev:SiP skrev:x-medborgare skrev:Nä nä blåkulla å kvast det är kärringgöra.. Jag såg han inte där.. hick!!!! lovar..
Hur skall jag anars tro på att jag kan flyga ???
RedCloud skrev:
RedCloud skrev:
RedCloud skrev:
Jag trodde inte någon såg mig.
RedCloud skrev:Jag trodde inte någon såg mig.
Som stamanställd ser jag när det barkar åt helvete...
F.I.S.T skrev:En liten paintshop pro produkt, av mig, på mig och min kompis
F.I.S.T skrev:En liten paintshop pro produkt, av mig, på mig och min kompis
SiP skrev:F.I.S.T skrev:En liten paintshop pro produkt, av mig, på mig och min kompis
Fan är det en piasava GXR Turbo ni sitter på?? 0-10000 meter på 7,63 sek, jojo det är att köra/flyga fint
är borststråna preparerade med ett slags "blått" teflon, där allt rinner av, inget fastnar.
MartinLindgren skrev:Made in Snappland kanske, där härskar ju Snappe har jag hört!
Sniperace skrev:MartinLindgren skrev:Made in Snappland kanske, där härskar ju Snappe har jag hört!
nej, där existerar inte sådana fantasiprodukter, jag är ytterst förvånad att vissa fortfarande tror på sådana sagor.
btw så har jag ett liv IRL också, så därför var jag hos min ena dotter igår på dottersonens femårsdag.....
vi hade väldigt trevligt med grillat oach sådant....
F.I.S.T skrev:Sniperace skrev:MartinLindgren skrev:Made in Snappland kanske, där härskar ju Snappe har jag hört!
nej, där existerar inte sådana fantasiprodukter, jag är ytterst förvånad att vissa fortfarande tror på sådana sagor.
btw så har jag ett liv IRL också, så därför var jag hos min ena dotter igår på dottersonens femårsdag.....
Nä ... lägg av .... har du ett liv IRL ???
Fy fasen va avundsjuk alla andra på forumet ska bli nu !
Sniperace skrev:F.I.S.T skrev:Sniperace skrev:MartinLindgren skrev:Made in Snappland kanske, där härskar ju Snappe har jag hört!
tror inte de märker det eller ens reagerar
F.I.S.T skrev:Sniperace skrev:F.I.S.T skrev:Sniperace skrev:MartinLindgren skrev:Made in Snappland kanske, där härskar ju Snappe har jag hört!
tror inte de märker det eller ens reagerar
Jag tror alla andra har ett liv oxå, Jag har det , men just nu är det sparlåga, efter en veckas feber och värk, och som brev på posten nu, så följer en längre tids hosta, när jag hostar så jag kräks ... hurra hurra
MartinLindgren skrev:God fortsättning på påsken till er alla Snapplänningar, det lär ni behöva!